return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
DJ Tiësto - Just Be (Albumet)
View this Thread in Original format
ice_key
Ngn som har hört hans nya skiva? :gsmile:

Vad tycker ni om den ? :gsmile:





:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
reveal
Återkommer snart med kommentar :D
St_Andrew
tankar nu, började precis o lyssna, låter bra än så länge :p
jeremy1984
Ohhh...forgot.. Måste lyssna jag oxå :eyes:
ice_key
Är lite tveksam.... är inte lika bra som sina gamla skivor... tex: Urban Train, Magik Journey, Theme From Norefjel m.fl..




:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
ShyTrance
jag tycker inte om det :(
inte ens barbers adagio remixen e så bra...
reveal
Nä, inte så himla fet skiva precis... Kanske växer, kanske är bättre på ett dansgolv, vad vet jag...
St_Andrew
jag gillar den starkt :D
ice_key
Som sagt, ser inga "hits" på denna skiva, som på dom andra han har släppt :sadgreen:






:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Glorie
kul för er som har det! ;)

ice_key
quote:
Originally posted by Glorie
kul för er som har det! ;)


Den ligger i min katalog på Steve site :toothless





:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
ScuL
glorie har alltid problem med hårddiskutrymme.... eller hur? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement