return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
DJ Tiësto - Just Be (Albumet) (pg. 2)
View this Thread in Original format
keddo
fett skönt album! första låtens melodi, efter 8 min, e skrämmande lik terminator 2 meoldin ! :toothless

Ska lätta köpa de när den kommer till skivbutikerna.
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
glorie har alltid problem med hårddiskutrymme.... eller hur? :)


jepp.. som vanligt. sjukt synd om mig.


just be e riktigt skön! lyssnat mycke på den nu. fina vocals å lyrics asså.

e inte adagio, nyana och traffic gamla låtar för en ny skiva? huh

forever today låter precis som Terminator-låten. 8:19 >> hörs det extra bra :p
SWE_TRANCE
Efter första genomlyssningen är det inget jag höjjer på ögonbrynen över...
Men man får nog ge skivan lite tid, är ju så med vissa platter.
Kanske blir bättre för var gång man lyssnar på den :)
jofawe
jag återkommer med en recension lite senare...måste smälta några låtar
reveal
quote:
Originally posted by ice_key
Som sagt, ser inga "hits" på denna skiva, som på dom andra han har släppt :sadgreen:


Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju.
ice_key
[QUOTE]Originally posted by reveal
Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju. [/QUOTE



Det e juh dom jag menar :D





:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
reveal
quote:
Originally posted by ice_key
quote:
Originally posted by reveal
Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju.




Det e juh dom jag menar :D





:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


Ok :) Men "Traffic" får väl ändå betraktas som en hit?
ice_key
njaaaaaa...... den e bara jobbig.... tacka vet jag dom gamla låtarna han har gjort, dom e grymt mycket bättre :crazy:







:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Smekbar
hmmm jag tyckte alltså att detta var skitdåligt... låter superkommersiellt och kommer bara ge "riktig" ordentlig trance en sämre bild... inte så snyggt producerat heller, gillar inte mixningen, också gillar jag inte mastringen :) aja, jag lyssnade igen det, och sen åkte det direkt väck från min dator. sånn e jag :)
reveal
quote:
Originally posted by ice_key
njaaaaaa...... den e bara jobbig.... tacka vet jag dom gamla låtarna han har gjort, dom e grymt mycket bättre :crazy:


Låtarna han gjorde före hans debutalbum "In My Memory" är oslagbart de bästa han har gjort.

ice_key
Det var helt enkelt bättre förr :D




:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
lonne
Har just lyssnat igenom albumet och är inte speciellt imponerad. Jag tycker nog fortfarande nyana är bästa spåret!

Jag kommer säkerligen lyssna igenom albumet några gånger till, för att skaffa mig en starkare uppfattning.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement