|
DJ Tiësto - Just Be (Albumet) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| keddo |
fett skönt album! första låtens melodi, efter 8 min, e skrämmande lik terminator 2 meoldin ! :toothless
Ska lätta köpa de när den kommer till skivbutikerna. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
glorie har alltid problem med hårddiskutrymme.... eller hur? :) |
jepp.. som vanligt. sjukt synd om mig.
just be e riktigt skön! lyssnat mycke på den nu. fina vocals å lyrics asså.
e inte adagio, nyana och traffic gamla låtar för en ny skiva? huh
forever today låter precis som Terminator-låten. 8:19 >> hörs det extra bra :p |
|
|
| SWE_TRANCE |
Efter första genomlyssningen är det inget jag höjjer på ögonbrynen över...
Men man får nog ge skivan lite tid, är ju så med vissa platter.
Kanske blir bättre för var gång man lyssnar på den :) |
|
|
| jofawe |
| jag återkommer med en recension lite senare...måste smälta några låtar |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ice_key
Som sagt, ser inga "hits" på denna skiva, som på dom andra han har släppt :sadgreen: |
Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju. |
|
|
| ice_key |
[QUOTE]Originally posted by reveal
Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju. [/QUOTE
Det e juh dom jag menar :D
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ice_key
| quote: | Originally posted by reveal
Dom andra? Vilka har han släppt förutom "In My Memory"? Album då alltså, singlar har han släppt några ju. |
Det e juh dom jag menar :D
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
Ok :) Men "Traffic" får väl ändå betraktas som en hit? |
|
|
| ice_key |
njaaaaaa...... den e bara jobbig.... tacka vet jag dom gamla låtarna han har gjort, dom e grymt mycket bättre :crazy:
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Smekbar |
| hmmm jag tyckte alltså att detta var skitdåligt... låter superkommersiellt och kommer bara ge "riktig" ordentlig trance en sämre bild... inte så snyggt producerat heller, gillar inte mixningen, också gillar jag inte mastringen :) aja, jag lyssnade igen det, och sen åkte det direkt väck från min dator. sånn e jag :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ice_key
njaaaaaa...... den e bara jobbig.... tacka vet jag dom gamla låtarna han har gjort, dom e grymt mycket bättre :crazy:
|
Låtarna han gjorde före hans debutalbum "In My Memory" är oslagbart de bästa han har gjort. |
|
|
| ice_key |
Det var helt enkelt bättre förr :D
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| lonne |
Har just lyssnat igenom albumet och är inte speciellt imponerad. Jag tycker nog fortfarande nyana är bästa spåret!
Jag kommer säkerligen lyssna igenom albumet några gånger till, för att skaffa mig en starkare uppfattning. |
|
|
|
|