|
DJ Tiesto - Just Be
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Klopt. En ik heb daar geen probleem mee ;)
Ha, jako hier geeft mij toch gelijk. Ik was er zelf zeker van dat het oorspronkelijke versie van William Orbit was.
Waarom wordt iedereen zo agressief minste dat het woord TIESTO op de proppen komt? :haha: |
mss komt er nu weer verandering in
iedereen lijkt zijn nieuwe album enorm te appreciëren.. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by TOR
mss komt er nu weer verandering in
iedereen lijkt zijn nieuwe album enorm te appreciëren.. |
ahhh if only...
wat ik niet zou doen om den good old uplifting tiësto noges aan het werk te zien =>
btw tor heb jij wat info over dat nieuwe album? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
iedere thread over tiesto draait uit op een flame war :p |
*wrijft grijnzend in de handen* |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
*wrijft grijnzend in de handen* |
komkom hij die zonder zonde is, gooie de eerste steen =). laten we tijsie nog een kans geven |
|
|
| TOR |
ben nu een paar nrs aan het d/l
report over enkele ogenblikken :) |
|
|
| TOR |
heb nog niet alle nummers gehoord, maar wat ik gehoord heb is wel ongelooflijk!
het is iets unieks, geloof me
my respect for Tiesto has been restored!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
komkom hij die zonder zonde is, gooie de eerste steen =). laten we tijsie nog een kans geven |
Ik wil Tijsie zeker nog een kans geven, uiteindelijk was In My Memory een verdomd goed album! Natuurlijk kreeg hij bij bijna elk nummer hulp van andere artiesten, maar kom, Obsession is nog altijd één van mijn favoriete tracks ooit, dus daar ga ik nu niet over zagen!
Maar tot nu toe heb ik van Just Be al 4 nummers gehoord, zijnde Traffic, Love Comes Again, Adagio en Nyana. De eerste 2 vind ik eerlijk gezegd maar niks, Adagio was behoorlijk en Nyana best goed. Maar dat zijn al 4 van de 10 nummmers, dus ik hoop echt dat die andere 6 nummers van betere kwaliteit gaan zijn!
Maar bon, even wachten tot TOR ze binnen heeft en dan is horen wat hij ervan vindt! ;) |
|
|
| TOR |
die vier die je gehoord hebt zijn het minste van het album, hoewel zijn adagio remix best wel goed is.
maar er staan voor de rest toch wel een paar meesterwerkjes op!
vooral dan het twaalf minuten lange en epische Forever Today :eyes:
en A Tear in the Open.
*edit* noteer A Tear in the Open maar als mijn absolute favoriet! een van de beste nummers ooit als je het mij vraagt, vrij donker en mysterieus, en zeer intelligent opgebouwd.. subliem! 9.5/10 (mensen die mij kennen weten dat ik zelden zo'n hoge score geef) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Allé, dan ben ik is benieuwd, als het TOR-goedkeuring heeft kan het niet slecht zijn! ;) |
|
|
| Zehra |
| ben ook benieuwd naar cdke van tijske. dalijk eens luisteren. :) |
|
|
|
|