return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
armin op tmf
View this Thread in Original format
emma
ja, wou gewoon effe melden dat wij (belgen ) voor 1 keer geluk hebben hehe
vorige zaterdag was ik op 1 of ander feestje op een boot en draaide een zekere armin van buuren daar een set.

Nu bleek dat er een cameraploeg aanwezig was en ze hebben wa zitten filmen daar (nogal logisch eigenlijk) en het leukste van al was dat het de BELGISCHE tmf bleek te zijn !!!
als ik het goed begrepen heb gaat het dees weekend uitgezonden worden om 20.00u, weet alleen ni meer of het zaterdag of vrijdag was...

dus voor diegenen die intrested zijn zouk zo zeggen : zet je tv'tje nog eens op tmf dit weekend


btw mijn pix van da feestje zijn te vinden op http://tranceaddict.pooley.be/Emma/OceanDiva/
TOR
bedankt voor de info!

zoals gewoonlijk zal ik dit vergeten
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR


zoals gewoonlijk zal ik dit vergeten

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid ;)
Freezel
quote:
Originally posted by emma
[quote]ja, wou gewoon effe melden dat wij (belgen ) voor 1 keer geluk hebben hehe
vorige zaterdag was ik op 1 of ander feestje op een boot en draaide een zekere armin van buuren daar een set.

Volgens mij was ik ook op dat ene bootfeestje ;)

quote:
Nu bleek dat er een cameraploeg aanwezig was en ze hebben wa zitten filmen daar (nogal logisch eigenlijk) en het leukste van al was dat het de BELGISCHE tmf bleek te zijn !!!


als ik het goed begrepen heb gaat het dees weekend uitgezonden worden om 20.00u, weet alleen ni meer of het zaterdag of vrijdag was...

dus voor diegenen die intrested zijn zouk zo zeggen : zet je tv'tje nog eens op tmf dit weekend

Kan je het voor me opnemen op band? Op de 29e krijg je wel je centjes of een band terug :)

quote:

btw mijn pix van da feestje zijn te vinden op http://tranceaddict.pooley.be/Emma/OceanDiva/

Ik wist niet dat je deze foto van me had genomen, ik dacht alleen van ons tweetjes met halve hoofden erop :D

Anyway voor de andere BeTa's, hier ist moi:
http://tranceaddict.pooley.be/Emma/...va/DSC05674.JPG ;)
pooley
\o/ for freez !
pooley
ff veradnert, Emma wou een album.
En hier staan de videos
http://tranceaddict.pooley.be/Emma/OceanDiva/Movies/
TOR
vanavond om 20u!!
pooley
SKIT

zeg iemand CAP da eens met een tv-in plz !!!
FredNova
heel leuk!

iemand hem opgenomen? (men tv kaart doet het niet meer :()
emma
superleuk interviewtje!

ik hhebbet opgenomen...

ma ze gaan het nog enkele keren heruitzenden denk ik => outsoon

Eagle`
quote:
Originally posted by emma

Nu bleek dat er een cameraploeg aanwezig was en ze hebben wa zitten filmen daar (nogal logisch eigenlijk) en het leukste van al was dat het de BELGISCHE tmf bleek te zijn !!!
als ik het goed begrepen heb gaat het dees weekend uitgezonden worden om 20.00u, weet alleen ni meer of het zaterdag of vrijdag was...

nogal logisch he, volgende week AiB en Armin main stage ze moeten het breezah volkje wat warm maken



edit: ik hou echt men hart vast voor volgende week :nervous:
TOR
ik eigenlijk ook wel een beetje.

maar ik laat het niet aan mijn hart komen hoor, ik ga gewoon uit de bol :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement