|
armin op tmf (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
| Gewoon wa agressiever dansen, da komt in orde. :) |
|
|
| FredNova |
attention all addicts!
herhaling om middernacht ;)
lol |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Bertn
is da vanavond? |
positive |
|
|
| Bertn |
"de sfeer in belgie is zelfs beter dan in nederland"
de slijmbal:D |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Bertn
"de sfeer in belgie is zelfs beter dan in nederland"
de slijmbal:D |
Ja ksnap em ni echt. :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bertn
"de sfeer in belgie is zelfs beter dan in nederland"
de slijmbal:D |
ik hoop voor armin dat ie er nog net zo over denkt "na" 2 uur mainstage ;) |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Bertn
"de sfeer in belgie is zelfs beter dan in nederland"
de slijmbal:D |
int algemeen is de sfeer op hollandse feestjes beter...
maar je moet toegeven dat er op aib indoor & outdoor een supergeweldige sfeer was tijdens armin's set ... |
|
|
| pooley |
Omdat het publiek dat Armin etc kent dan ook vanvoor postvat en er een feestje van maakt omdat hij alzo weinig in België komt !
Zo moet dat he, het fenomeen muziektoerist verdrijven en dervoor gaan :)
Ik ga men MIKE t shirt maandag latne maken . of polo |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by emma
int algemeen is de sfeer op hollandse feestjes beter...
maar je moet toegeven dat er op aib indoor & outdoor een supergeweldige sfeer was tijdens armin's set ... |
ga ik volledig mee akkoord
het publiek is veel opener en vriendelijker in Nederland.
maar de twee keer dat Armin op AiB heeft gestaan waren echt super qua sfeer.
dit keer op de mainstage zal hij veel hitjes moeten draaien vrees ik
maar goed, als de sfeer er wat tegenvalt maken wij er wel iets moois van voor Armin! :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
dit keer op de mainstage zal hij veel hitjes moeten draaien vrees ik
|
Gelukkig is er ook de Mike vs Armin back 2 back in de kleine zaal, hopelijk kunnen ze daar allebei ongeremd hun ding doen! |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gelukkig is er ook de Mike vs Armin back 2 back in de kleine zaal, hopelijk kunnen ze daar allebei ongeremd hun ding doen! |
komt in orde ....
ben er zeker van dat die twee hun helemaal zullen laten gaan |
|
|
|
|