|
Lengte?
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Aangezien het onderwerp ter sprake is gekomen in het Stel Uzelf Voor topic kan ik er evengoed een topic over maken! :D
Omdat foto's niet altijd de juiste indruk over de lengte geven (sorry Seb :o ) post je gewoon je lengte hier! ;)
Ik zal beginnen: 1m82 |
|
|
| SilentEagle |
Hehe. :p
1m79 |
|
|
| Freezel |
| 1m83 volgens paspoort ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
18,6 cm |
Net gemeten? :p |
|
|
| emma |
hahaha
een funny topic ....
laatste keer dat ik me gemeten heb (is alweer hele tijd geleden) was ik 1m68 |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
18,6 cm |
Er moest er 1 bij zijn he... |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by emma
hahaha
een funny topic ....
laatste keer dat ik me gemeten heb (is alweer hele tijd geleden) was ik 1m68 |
Ben je nog niet uitgegroeid dan? :p ;) :D |
|
|
| Nabistai |
1 meter 84
Voorlopig ben ik hier dus de grootste lul :p
* wacht ongeduldig op een lul-van-nabistai-mopje * |
|
|
|
|