return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
dus....Impulz?
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Gaat er ook iemand naar Impulz? Ik ga zelf niet feesten, maar ik heb me net opgegeven om te gaan werken.....dus....misschien kom ik iemand tegen? Ik heb wél 2 uur pauze dus ff feesten kan gelukkig wel :)
weeeeeeeeeee!!!!!!

cheerz, prox
raoel
Dit is al de derde of vierde thread over impulz.

Maar ik ga in ieder geval.
Heb er ontzettend zin in.
Hoe we gaan met onze groep weten we nog niet.
Waarschijnlijk in van die witte ontsmettingspakken, maar als we die niet kunnen regelen gaan we net als de vorige keer in een oranje overal.
Gekhous
ik ook dus :)

nogmaals: rood tshirt met op achterkant: wine me, dine me, 69 me, blauwe nike broek, heel relaxed ding, afgetrapte voormalig witte adidas schoentjes (GEEN gympies), hairdo nog steeds onbekend
Eye-Riz
hihii, ik dacht dat dat alleen voor meisjes was, vantevoren bedenken wat je aantrekt :D :D :D maar niet dus...
Miss Proximus
de 4e thread al? o...vandaar dat ze allemaal op de 1e pagina staan....lesje voor de leden: begin niet 3 maanden vantevoren een thread over een feest:o

hihi:p

yeeeey dus ik ga iig raoel en gek ff zien? en dit keer ben ik nuchter dus ik ben wel in de stemming :D (..hum..nuchter?? hihi :D)
After8
Ben er zeker bij:D
NiTro
Khad ook in de planning er naartoe te gaan! :) Maar waar kun je die kaarten ergens kopen, gewoon bij de Free Record Shop?
After8
KUTZOOI
er was ingebroken in m'n auto d8 ik dat er nix uit was

DUS WEL 2 IMPULZ KAARTJES whip:

maarr ik ga ff nieuwe halen want impulz heb ik nog nooit gemist
en dat wil ik zo houden ook:D
raoel
Kijk op www.impulz.nl en ga dan linksonder naar presale.

Of ga naar deze directe link http://www.impulz.nl/outdoor/html/presale.html maar zo is de site niet zo mooi

De kaarten kosten f 70,- en daar komt dan nog fooi voor de winkel bij. dat is 2,50 of 5 gulden
Frank V
njaaah... ik ga ook, ff een goed half uur fietsen en ik ben er!!!
Geen gedonder met bussen of so, lekker snel thuis!
De afsluiter van de vakantie en opening van het nieuwe school jaar.

raoel
quote:
Originally posted by Frank V

De afsluiter van de vakantie en opening van het nieuwe school jaar.


Nare gedachte vindt ikzelf.

Geld voor mij ook zo'n beetje, ben alleen al wel weer net begonnen met school/stage, maar toch.
After8
quote:
Originally posted by raoel
Kijk op www.impulz.nl en ga dan linksonder naar presale.

Of ga naar deze directe link http://www.impulz.nl/outdoor/html/presale.html maar zo is de site niet zo mooi

De kaarten kosten f 70,- en daar komt dan nog fooi voor de winkel bij. dat is 2,50 of 5 gulden


kheb ze al opnieuw:sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement