|
dus....Impulz?
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Gaat er ook iemand naar Impulz? Ik ga zelf niet feesten, maar ik heb me net opgegeven om te gaan werken.....dus....misschien kom ik iemand tegen? Ik heb wél 2 uur pauze dus ff feesten kan gelukkig wel :)
weeeeeeeeeee!!!!!!
cheerz, prox |
|
|
| raoel |
Dit is al de derde of vierde thread over impulz.
Maar ik ga in ieder geval.
Heb er ontzettend zin in.
Hoe we gaan met onze groep weten we nog niet.
Waarschijnlijk in van die witte ontsmettingspakken, maar als we die niet kunnen regelen gaan we net als de vorige keer in een oranje overal. |
|
|
| Gekhous |
ik ook dus :)
nogmaals: rood tshirt met op achterkant: wine me, dine me, 69 me, blauwe nike broek, heel relaxed ding, afgetrapte voormalig witte adidas schoentjes (GEEN gympies), hairdo nog steeds onbekend |
|
|
| Eye-Riz |
| hihii, ik dacht dat dat alleen voor meisjes was, vantevoren bedenken wat je aantrekt :D :D :D maar niet dus... |
|
|
| Miss Proximus |
de 4e thread al? o...vandaar dat ze allemaal op de 1e pagina staan....lesje voor de leden: begin niet 3 maanden vantevoren een thread over een feest:o
hihi:p
yeeeey dus ik ga iig raoel en gek ff zien? en dit keer ben ik nuchter dus ik ben wel in de stemming :D (..hum..nuchter?? hihi :D) |
|
|
| After8 |
| Ben er zeker bij:D |
|
|
| NiTro |
| Khad ook in de planning er naartoe te gaan! :) Maar waar kun je die kaarten ergens kopen, gewoon bij de Free Record Shop? |
|
|
| After8 |
KUTZOOI
er was ingebroken in m'n auto d8 ik dat er nix uit was
DUS WEL 2 IMPULZ KAARTJES whip:
maarr ik ga ff nieuwe halen want impulz heb ik nog nooit gemist
en dat wil ik zo houden ook:D |
|
|
| Frank V |
njaaah... ik ga ook, ff een goed half uur fietsen en ik ben er!!!
Geen gedonder met bussen of so, lekker snel thuis!
De afsluiter van de vakantie en opening van het nieuwe school jaar. |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Frank V
De afsluiter van de vakantie en opening van het nieuwe school jaar. |
Nare gedachte vindt ikzelf.
Geld voor mij ook zo'n beetje, ben alleen al wel weer net begonnen met school/stage, maar toch. |
|
|
| After8 |
kheb ze al opnieuw:sadgreen: |
|
|
|
|