return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
varför just trance? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Aendy
quote:
Originally posted by MM3
Pulsen, adrenalinet, The never ending pulse,, som alltid finns där.

Harnån som jag blitt sur av att tex: vocal(DI)legat nere mitt på dagen? Alltså... fattaattjagärHOOKED.

Trance är (för mej) en inte så gammal ( Över allt )benämning.
Personal Jesus är ju lite i tiden av en speciell anledning och som fd shockare är ju brian warner numer en veteran bland den schangern.
Att ex skolden, (från KMFDM, senast MDMFK)ahh... sacha, lucia och timmens sköna tysksyntrock.. ,för att inte trampa Industry´arna på tårna.. är ju oxå en väg att patha sej igenom. he he..

HON ..som fick mej addicted va Danni Mmmmm.. ,och dancechartlist, en gång ett stående 19oo/lördag tema. tyvärr inte av samma goooa slag som det en gång va. Att jag börjat "spåna" I Hypertext Preprocessor för att hålla igång kreativiteten säjer väl lite I A F.v Antingen ÄR Tranc€ sååå naturligt eller så tycker man som en jag va tvungen att svara,, om "Techno och hur man bara kan lyssna på sånt"?!!!
*LeeeR*

Bwell Ppl. L/P/U ^_^;;


Öhh??? Are U drunk? Skriv inte som du pratar är du snäll, det är väldigt svårt att fatta då...
Smekbar
quote:
Originally posted by Aendy
Öhh??? Are U drunk? Skriv inte som du pratar är du snäll, det är väldigt svårt att fatta då...

hmm typ vad du sa, fast jag hade iofs nog inte förstått någon som pratade så heller... :) iaf, det var en till stor del obegriplig post.. :)
beaversweede
quote:
Originally posted by Aendy
Öhh??? Are U drunk? Skriv inte som du pratar är du snäll, det är väldigt svårt att fatta då...


:stongue: :haha: :haha:

håller med,, begriper inte ett ord nästan..

nog för att norrländska kan vara knepigt men :)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Smeagol
Jag lyssnar BARA pa trance. :)

amen!:D
MM3
Sorry. Ska tänka på det.:(

Försöker igen.

Trance är den stil som är för mej den mest moderna och givande musik idag.
Modern och trendig men ändå inte en dussinvara.
Tycker att jag trivs med Trance.

(fasen.. Backen är tom. :clown: mot statoil). *skojar*
Nope. NO alc. adrenalin är "Grejjen".
keddo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Trance/musiken har räddad många tunga stunder i ens liv... :gsmile:


När du skriver så, så får det mig att tänka till... Finns det någon koppling mellan trance, och jobbiga stunder/tider i ens liv? jag vet iaf att jag haft en hel del..
CJ InterCity
quote från min farsa 2 veckor sedan:

du borde sluta med den där hårresande musiken och ragga fler brudar

hmmmmmmm:crazy:
Smeagol
^^ Klart han vill ha barnbarn, du far ha overseende med honom. :)

quote:
Originally posted by keddo
När du skriver så, så får det mig att tänka till... Finns det någon koppling mellan trance, och jobbiga stunder/tider i ens liv? jag vet iaf att jag haft en hel del..


Jag har iaf definitivt tankt pa det innan. Och det galler for mig med.

Kan iofs ocksa tanka mig att det inte ar nagot typiskt for trance isf. Om man skulle ga in pa liknande forum for godtycklig musikstil kan jag tanka mig att man kan hora likande for den stilen.

De flesta som ar har sa djupt nere i TranceTrasket att de anvander Trance att trosta sig med nar de mar daligt. Och daligt mar de flesta fran och till. Tyvarr.
Smekbar
quote:
Originally posted by Smeagol
^^ Klart han vill ha barnbarn, du far ha overseende med honom. :)



Jag har iaf definitivt tankt pa det innan. Och det galler for mig med.

Kan iofs ocksa tanka mig att det inte ar nagot typiskt for trance isf. Om man skulle ga in pa liknande forum for godtycklig musikstil kan jag tanka mig att man kan hora likande for den stilen.

De flesta som ar har sa djupt nere i TranceTrasket att de anvander Trance att trosta sig med nar de mar daligt. Och daligt mar de flesta fran och till. Tyvarr.


när jag mår dåligt brukar jag dock lyssna på deppig singer/songwriter musik, vilket iofs bara medför att man mår ännu sämre. Lite dumt kanske men jag lyssnar för det mesta på musik som passar till min sinnestämning... men för att svara på frågan i rubriken... "För att det är så bra förstås."
beaversweede
tycker själv att det är skitskönt att lyssna på trance efter man har tränat,, för då är man så lugn o slö att det blir lättare att lyssna och ta till sig musiken.
Eller så medans man tränar funkar också väldigt bra, adrenalinet ökar i takt med musiken så att säga :)

CJ InterCity
trance är INTE bra vid läxläsning - man får inget gjort:toothless
sztation
quote:
Originally posted by CJ InterCity
trance är INTE bra vid läxläsning - man får inget gjort:toothless


bara om man får läxa i att digga.. då blir det MVG.. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement