return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
ik MOET ff de naam van een nummer weten.
View this Thread in Original format
arno
ik zoek de naam van een nummer dat toch best wel redelijk hard is. met een harde bass enzo. Maar dan af en toe stopt zeg maar heel de bass en alle andere geluiden en hoor je een soort hoog fluitje, maar het is niet echt een fluitje, meer een ....... uhhhh.... probeer dit is op een hoog toontje hardop te zeggen... We wuu wu wu wuu u u uu wu wu wu. Dat helpt niet veel he? :D het doet me ook een beetje denken aan het kwaken van een eend maar dan wat hoger. Of zo'n soort robot geluid. Hij is best wel bekend volgens mij want ik heb al een paar keer in holywood gehoord en ook ergens in Dordrecht (volgens mij heette die tent scanners maar dat doet er ff niet toe)

Ik weet dat er hier een unknown tracks section voor is, maar als ik het al zo vaag moet uitleggen in het nederlands dan snappen ze er in het engels natuurlijk al helemaal geen reet meer van :D
New Wave
ghe ghe ghe............is dit een liedje? :-) heb wel Alfred Jodokus Kwak voor je :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by arno
....... uhhhh.... probeer dit is op een hoog toontje hardop te zeggen... We wuu wu wu wuu u u uu wu wu wu. Dat helpt niet veel he? :D

Volgens mij bedoel jij dar nr. dat als hoogste in Van Diepens Dance Department is binnen gekomen.

Volgens mij hoor....

GReeTZ
AFTERNATIVE
is dat niet dj balloon - techno rocker
Jukx
Volgens mij bedoel jij gewoon: Bjorn Svin - Mand Over Board
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Jukx
Volgens mij bedoel jij gewoon: Bjorn Svin - Man Over Board

daar zit inderdaadzon fluitje in ,maar dat nummer iz niet hard
Jukx
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE

daar zit inderdaadzon fluitje in ,maar dat nummer iz niet hard

Der zit een vrij harde bass in hoor... maar op je computerspeakertjes hoor je dat niet.
TranceFool
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Volgens mij bedoel jij dar nr. dat als hoogste in Van Diepens Dance Department is binnen gekomen.

Volgens mij hoor....

GReeTZ

De Dance Trends bedoel je denk ik, toch? :). Ik zou het niet weten, zoi je idd eens kunnen proberen.
Glaniskanis
Waarom spreek je het niet in in je microfoontje en maak je daar een mp3 van
luisteren wij ff
en zeggen we of we het weten
goed ideetje he :D

Greetz,
Glaniskanis
!_PeTrUs_!
Hij is zekerweten in de Dance Charts binnen gekomen. Gewoon een kwestie van allemaal downen en je hebt m. Het is trouwens nog een best springnummer ook.

Toedels!!

quote:
Originally posted by Glaniskanis
luisteren wij ff

Greetz,
Glaniskanis

Henkie_henk
quote:
Originally posted by Glaniskanis
luisteren wij ff

Greetz,
Glaniskanis

Jij wil alleen maar lache man :)
Supreme Theory
Bedoel je Joy Kitikonti- Joyenergyser?

Lijkt me sterk hoor....die kent iedereen wel dromen!;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement