|
3 Jaar ASOT *live* (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| asot 154 ja, maar daar wordt dus en de 150e aflevering en 3 jarig bestaan gevierd... zoiets zei armin0r |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Robert
even voor de duidelijkheid, het is geen asot150, maar 3 jaar asot ;) |
OK OK mr smart ass party pooper :p
Naam van topic verandert omdat Robert een krengetje is hahaha J/K!
ILY! :) :p |
|
|
| M_Peror |
| Jeps... deze gaat rechtstreeks mijn agenda in... hier wil ik bij zijn! |
|
|
| TranceZoner |
Wil er wel heel graag bij zijn, heb nl nog steeds heimwee naar het bootje:( :( :( :D ;)
Maar zoals iemand al zei ga ik niet weer 37.50 Pleuro betalen om naar A'dam te komen en 's morgens weer vet lang wachten op de trein:(
Of misschien heb ik zin om wel met de auto te gaan, maaar die kans acht ik wel erg klein, eerlijk gezegd... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Of misschien heb ik zin om wel met de auto te gaan, maaar die kans acht ik wel erg klein, eerlijk gezegd... |
Als je een auto tot je beschikking hebt, zou ik lekker met de auto gaan. Lekker belangrijk of je wat kan drinken of niet, zal toch wel een gezellig avondje worden. |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Als je een auto tot je beschikking hebt, zou ik lekker met de auto gaan. Lekker belangrijk of je wat kan drinken of niet, zal toch wel een gezellig avondje worden. |
idd, ga dan ook snel ff een autootje regelen voor de 24e juni. panama is echt een coole locatie! dat heeft tiesto met z'n invited feestjes wel bewezen:D |
|
|
| BaRTeZ |
ahh kijk aan, dat klinkt als een relaxed feestje :)
tis te hopen dat het net zo tof wordt als ASOT 100, maar dan wat langer :)
en ideaal dat het door-de-weeks is, komt die OV weer mooi van pas :D |
|
|
| Tim81 |
| Waar kunnen de kaartjes worden gehaald...? Want hier zijn we natuurlijk zeker weer bij! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Waar kunnen de kaartjes worden gehaald...? Want hier zijn we natuurlijk zeker weer bij! |
Er is verders nog niks bekend, alleen dat 3 jarig bestaan in Panama zal zijn en meer info volgt zo spoedig mogelijk. |
|
|
| franzelare |
| ik had hem ook al ff in de pf agenda gezet, ik denk dat ik er wel weer ben met mijn cam :) |
|
|
| bobonoho |
| I cant understand! Who will be headlining this night? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by bobonoho
I cant understand! Who will be headlining this night? |
No info is released yet. Only that the ASOT at 24 Juni will be live in the club Panama in Amsterdam. |
|
|
|
|