return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
3 Jaar ASOT *live*
View this Thread in Original format
ambs
Nou ja, jullie hebben het vast op de afgelopen ASOT gehoord maar zie d'r geen topic over.... Dus voor de mensen die het nog niet weten:

3 jarig bestaan van ASOT 24 Juni live in de Panama in Amsterdam ;)
MaGiK54
Zal aanwezig zijn, ben benieuwd wat ze gaan organiseren. Van 20:00 tot 00:00 uitzending en dan tot 3:00 nog doorfeesten hopelijk.

Maar jij was toch niet in Nederland dan ??
Freezel
Ben er wel bij, ondanks hertentamen de volgende ochtend :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by Freezel
Ben er wel bij, ondanks hertentamen de volgende ochtend :p


Bikkel :p

Heb toevallig vandaag doorgegeven dat ik die donderdag en vrijdag vrij ben :)
ambs
Nee Magik, ik kom pas 8 juli aan in NL :sadgreen:
Maar wou het wel met jullie delen ;)

En Freezel!! Jij word nog meer Armin hoer als dat ik ben :p pas maar op! hahaha wou je m'n spandoekje lenen??? :p

:whip:
MaGiK54
quote:
Originally posted by ambs
Nee Magik, ik kom pas 8 juli aan in NL :sadgreen:
Maar wou het wel met jullie delen ;)

En Freezel!! Jij word nog meer Armin hoer als dat ik ben :p pas maar op! hahaha wou je m'n spandoekje lenen??? :p

:whip:


Freezel en ik zullen wel met een spandoek gaan staan met de melding Ambs will be back at 8 july to stalk you :D
Freezel
quote:
Originally posted by ambs
Nee Magik, ik kom pas 8 juli aan in NL :sadgreen:
Maar wou het wel met jullie delen ;)

En Freezel!! Jij word nog meer Armin hoer als dat ik ben :p pas maar op! hahaha wou je m'n spandoekje lenen??? :p

:whip:


Hehe, stuur je spandoekje maar op, dan nog maar de vraag of ik hem gebruik om Armin lastig te vallen ;) :p
ambs
quote:
Originally posted by MaGiK54
Freezel en ik zullen wel met een spandoek gaan staan met de melding Ambs will be back at 8 july to stalk you :D


WHAHAHAHAHA! Dan kan Armin niet meer draaien want hij heeft dan slappe lach :stongue:
moogwai
Lijkt me ook erg vet om er heen te gaan als het tenminste niet te vroeg afgelopen is dan. Scheelt ook weer 20 Euro aan vervoer (week OV ;) ), zodat het tenminste niet te duur wordt.
emma
quote:
Originally posted by MaGiK54
Freezel en ik zullen wel met een spandoek gaan staan met de melding Ambs will be back at 8 july to stalk you :D


moehahahah, leuk ideetje :D :p :D :p
zal ik effe het tweede spandoekje maken dan ? :p :cool:

dj_spare
ik ga ook denk ik, mits ik goed vervoer kan regelen, ik heb geen zin meer om met de trein te gaan.
Robert
even voor de duidelijkheid, het is geen asot150, maar 3 jaar asot ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement