return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Wat vinden we van dit nummer?
View this Thread in Original format
rellivisit
De opvolger van The Darkman - Illegale heet Synthetic Drugs. Wat vinden we van dit plaatje? Ik vind de original weer precies hetzelfde als illegale, maar de zero-gi remix is echt wel lekker! Check mijn myplay locker voor deze remix en voor illegale. Opvolgers zijn meestal minder vindt ik, na played-a-live is samb-a-dagio toch weer het **trommel maar een plaatje vol** idee toch? Één keer trommelen kan nog, maar overdrijven is ook een kunst.Hoeveel vernieuwende opvolgers zijn er nu? Ok, veel platen zijn toch wel lekker, maar de meeste opvolgers zijn minder.

Greetz Relli.
Glaniskanis
Ik denk aan de Gouryella reeks
De Out Of Grace plaatjes
Fire & Ice...
wat hebben we nog meer
Rank 1 altijd vernieuwend bezig
enz :D


Greetz,
Glaniskanis
rellivisit
Nu ik erover nadenk, de echte trance komt meestal wel vernieuwend. Meer de commerciele succesjes die eentonig verder gaan:

The Moon
Safri Duo
Tone Selector
enz. enz.

Maar wat vind je van de zero-gi remix glaan?
Glaniskanis
quote:
Originally posted by rellivisit
Nu ik erover nadenk, de echte trance komt meestal wel vernieuwend. Meer de commerciele succesjes die eentonig verder gaan:

The Moon
Safri Duo
Tone Selector
enz. enz.

Maar wat vind je van de zero-gi remix glaan?



Ja klopt wat je nou zegt
Dat denk ik meer ja
Eerder die commerciele tunes dan de echte trance
En dit remix is lekker deuntje ja zekers goed nummer :)


Greetz,
Glaniskanis
Blik
dat stomme stink futuretraxx, downloaden lukt gewoon helemaal niet meer, en daar staat dat nummertje op
Trancetunnel
wat ik op het moment wel lekker vind;

Mellow Traxx - Sway (Mellow-D vs. Pulsedriver remix)
Polar Lander - Polar Lander (Hennes & Cold remix)
En ook nog steeds; A.S.Y.S. - Acid Nightmare
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Blik
dat stomme stink futuretraxx, downloaden lukt gewoon helemaal niet meer, en daar staat dat nummertje op



ik heb daar gister nog gedownload ,gaat perfect ,wel beetje anders dan eerst maart lukt wel ,de mp3 link staat in de banner die nu op popt
raoel
Ik vindt dit ook wel een leuk nummer.
Weer zo'n "commercieel" hard trance nummer.

Zal ook wel weer grijs worden gedraait in de discotheken.


en ik heb helemal geen problemen op futuretraxx
rellivisit
quote:
Originally posted by raoel
Ik vindt dit ook wel een leuk nummer.
Weer zo'n "commercieel" hard trance nummer.

Zal ook wel weer grijs worden gedraait in de discotheken.


Toch niet in nederland. Heb illegale ook bijna nooit in een discotheek gehoord. Alleen als we in bels op stap waren.
Dj Alpha
In deze scene zie je meteen de onedayflies, van de echte artiesten blijf je altijd wat horen. waarom? Ze zijn gewoon goed, dat is het gene wat je een prof maakt.

rellivisit
quote:
Originally posted by Blik
dat stomme stink futuretraxx, downloaden lukt gewoon helemaal niet meer, en daar staat dat nummertje op


Hij staat ook in me locker :D En ik heb ook geen problemen met futuretraxx, wist niet eens dat ie daar op stond. :whip:
raoel
quote:
Originally posted by rellivisit


Toch niet in nederland. Heb illegale ook bijna nooit in een discotheek gehoord. Alleen als we in bels op stap waren.


In de elsom werd ie ook elke week gedraait. Maar daar kom jij niet zoveel.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement