|
Put Ya Hands Up In The Air voor Glanis
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Deze gozert wordt over 3 uur 18 jaar :D:D:D. (21.00 maandag op dit moment) Dat wordt autocruisen. Alvast gefeliciteerd Glanis ook al is het pas over 3 uur. Dat je ons maar mag trakteren op een paar vette releases :D:D. Ben benieuwd wat voor dik kado je van Afternative krijgt :D:D:D:D:p:p
GEFELICIFLAPSTAART!!!! |
|
|
| Henkie_henk |
MOoooOOooI man
Gefeliciteerd...
Goeie tip voor je "cafe macho-man".. :) alleen voor "macho's" :P if you get what i mean..
GEFELICITEERD MAN!!!!
Handjes in de hoogtuhh!!   

   
azzeblieft man 
 |
|
|
| tango |
Alvast c'grats Kanis! Nu mag je legaal naar de bananenbar, eindelijk! :p
Fijne dag morgen...
grtz,
TNG |
|
|
| Blik |
gefeliciteerd jongen, dat je nog vele vette releases mag maken
Trancefool: tis dinsdag vandaag :rolleyes: |
|
|
| Henkie_henk |
Cafe machoman is gewoon ope hoor..
In amsterdam.. dichtbij de hoeren .. achter rembrandtsplijn.. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
Trancefool: tis dinsdag vandaag :rolleyes: |
He ja, je hebt gelijk. Ja, jij zit natuurlijk alweer op school en ik heb nog vakantie :p:p:p. Sorry Blik, maar zomervakantie is zo relaxed, je hebt geen idee wat voor dag het is :D |
|
|
| New Wave |
IK dacht gister dat het ook vandaag was...offuh dat het vandaag gister was....wannthuh gister dacht ik, hey tis de 28ste....maaruh dat is het niet..............was het niet.............TJHEEEEESSSSSSSSJJJJJJ........wat vaag, ik heb ook nog vakantie :D heerlijk
Maaruh Glanis, gflctrd jong, nu wordt je een echt......uhmm whehe
LATOX!! |
|
|
| Miss Proximus |
Gefeliciteerd Glaantje!!!!!!
(k) Prox |
|
|
| -=WVG=- |
Jalala-laaah...Jalalalala-Laaah...Jalalalalala-Laaah...Lalalalalala-laah !
    
Gefeliciteerd Manneke :) |
|
|
| Glaniskanis |
LOL
Nu al een thread
ik voel me vereerd
Henkie ik gaat met jou een keertje samen die bar checken ennuh dames gaan voor dus ik w8 buiten wel ff :D
Die releases zit wel goed (hoop ik :))
Heb al een lijstje met nieuwe vinyls waar ik 8eraan zit dus maken jullie je daar maar geen zorgen over ;)
Voor de rest tnx!! :D
Ennuh Prox... (K)..Wanneer weer es ff (Y)? of :P :D:D:D:D:D LOL
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Henkie_henk |
Glanis.. jonge.. daar wil je zoooo niet naar binne.. helemaal nie als je zon roze shirtje aan hebt ofzow..:rolleyes:
staat er stampvol met van die nichten haha.. leerepetjes 2 the max!
Duujd of we gaan op dezelfde dag naar de index.. ik loop t nu allemaal al beetje te regele.. iig deze za nie.. maybe volgende al?? zou bruut weze! :D :D
Nou Party on m8ie...
Niet teveel zuipe.. vinde de girlies nie leuk.. :)
GreetZz ma niggaz |
|
|
| Optimus Trance |
  
GEFELICITEERD!!!!!!! |
|
|
|
|