return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
gezocht: dj's (pg. 3)
View this Thread in Original format
Tiger777
quote:
Originally posted by Tilt
we zoeken vooral progressive trance(James Holden, Subsky, Yunus achtige dingen), ook meer melodische prog(Markus Schulz, Dave Swaeyze stijl). En voor trance mag da vanalles zijn gelijk AvB, PvD stijl muziek, liefst wel geen hardtrance of retro(mag nie té hard zijn...)

greetz

In dat geval ga ik een andere demo maken :haha:
Jasperovitsj
Trouwens, die Dj's die ze op dance4mation aanbevelen, dat zijn toch maar allemaal van die groovy afterclub-Dj's, die spelen geen vette progtrance! ;) :p :D

*Nee hoor, ik probeer u écht niet te beïnvloeden*
lievez
mjah khebbet ook zo willen horen...

en die feestjes hebde in aalst al genoeg ze ivm me progressive/afterclub dinges :)

ni dat natuurlijk ni slecht is ma zo ne hele ganse avond da spele terwijl ge eigenlijk wa trance enzo verwacht :)

tis natuurlijk ni mis eh nekeer variatie :D
Wildfir3
tot wanneer kunnen die demos ingestuurd worden? zal nog wel nen helen tijd na de vakantie zijn enzo ook mag ik hopen (aangezien het maar voor november is)
Tilt
quote:
Originally posted by Wildfir3
tot wanneer kunnen die demos ingestuurd worden? zal nog wel nen helen tijd na de vakantie zijn enzo ook mag ik hopen (aangezien het maar voor november is)

daar sta nog nie echt een datum op, we hebben zelf ook nog examens... Dus er is nog tijd genoeg voor demo's :)
Meltoz
Ben ok wel lichtjes geïnteresseerd zene, ma heb nog wel wa te oefenen, dus zal nog wel zien... :) Heb nog ff tijd voor m'n demo'ke op te nemen!!
Jasperovitsj
Met al die Beta's die ook Dj-en zouden we eigenlijk zelf is een Beta trance party moeten geven...
pooley
GNI !
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Met al die Beta's die ook Dj-en zouden we eigenlijk zelf is een Beta trance party moeten geven...

ja dat vind ik ook!!!

maar wie wil het initiatief nemen?
Jasperovitsj
Ik wil daar gerust mee aan werken, tijd genoeg na de examens! :)
En ik heb al wel wat ervaring in het organiseren van feestjes, en ik neem aan dat ik niet de enige ben hier, dus zooo moeilijk kan dat toch niet zijn?

DJ S.I.R.I.U.S.
kzal van mijn eerste bijdrage probere ineens der een nuttige van te make!! Ik wil gerust meewerke aan zo'n feesje! Als ist maar gewoon ondersteuning geven!!
SilentEagle
quote:
Originally posted by DJ S.I.R.I.U.S.
kzal van mijn eerste bijdrage probere ineens der een nuttige van te make!! Ik wil gerust meewerke aan zo'n feesje! Als ist maar gewoon ondersteuning geven!!

Kennis van Jasper?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement