return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
gezocht: dj's (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by SilentEagle
Kennis van Jasper?

Ik heb al vaag van die kerel gehoord ja :p
Tiger777
Mag ik de vraag stellen of we dan betaald worden om te DJ'en of ben ik gewoon megagrote geldwolf dat ik de vraag durf stellen? :p
Jasperovitsj
Geen slechte vraag Tiger, dat vraag ik mij ook wel af! :)
Ik wil absoluut geen geweldige bedragen, maar als ik geselecteerd wordt en het blijkt een fuif te zijn met een redelijke winstverwachting zou het jammer zijn moesten de Dj's gratis draaien terwijl de organisatoren vet winst maken...
Tiger777
Pfew... Ik dacht al dat ze mij een geldwolf gingen vinden :)
Wildfir3
Ik zou al content zijn als we op zijn minst een onkostenvergoeding zouden krijgen (vervoer), alles der bovenop is welkom :)
Zehra
als de beta-dj's-manager moet ik wel ff zeggen dat ik dat wel ff zal regelen met de organisatie zelf :p:p:p

neh just kidding! allè als ze er toch winst uit gaan halen, verwacht ik ook wel dat ze de dj wat betalen eh :) en zeker de vervoerskosten! :) das toch vanzelfsprekend...
DJ S.I.R.I.U.S.
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb al vaag van die kerel gehoord ja :p

Op u gemak eh mennen beste!!!;)
pooley
nm this :)
Tilt
Beste geldwolven ;-) ,

Natuurlijk kunnen we jullie begrijpen als het om geld gaat ...
Was nog niets over gezegd omdat we bezig zijn met sponsors( hulp in zake connecties,altijd welkom) en dergelijke ...en jullie dus echt wel willen betalen als de kans der is. ( onkosten en dergelijke zijn natuurlijk gedekt ).We zullen ook wel voor platen bons of dergelijke zorgen...

Maar aangezien we dus zelf een beperkt budget hebben, kunnen we nog niet veel zeggen. We willen zeker geen woekerwinsten er uithalen en moest ons concept aanslaan zouden we de winsten herinvesteren voor een nieuwe avond in het voorjaar, waar de dj's die we al hadden wat meer zekerheid zouden hebben ...

Je moet begrijpen dat we zelf niet weten of ons concept zal aanslaan ...we zullen er in ieder geval ons best voor doen in zake publiciteit ...verschillende mensen hebben er ons op attent gemaakt dat we toch een "grote" naam zouden moeten op de affiche zetten om volk te trekken...nu kosten deze mensen geld en is het niet simpel om deze te contacteren... dus als jullie zowat connecties hebben ;-)

Hierbij hebben we eigenlijk al te veel gezegd maar zie dit als een teken van vertrouwen ...

greetz,

Aster & Maarten
Second Sun - party
[email protected]
Tiger777
Ik zal mij verkleden als ferry en ik zal maar 5000€ vragen. :tongue2

Beh, grote namen, ik weet niet. In de trance wereld zijn 'de grote namen' écht onbetaalbaar. Maar het zou natuurlijk wel leuk zijn iemand te pakken te kunnen krijgen he :)

Voor mij is het niet voor het geld te doen, integendeel, ik zou het nog ni eens zo erg vinden om het transport zelf te betalen. Mij is het'em te doen voor de ervaring.

Tilt
lees grote naam eerder onder gekende naam... :-)

(johan gielen : 3000 euro per uur ... tiesto : 10000 p.u.)
pooley
Sven Lanvin 300€ voor 1.5 uur :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement