|
Dj gerrit @ retecool
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Mwhaha Harmen, ik vraag me af waar jij allemaal op internet kijkt :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwhaha Harmen, ik vraag me af waar jij allemaal op internet kijkt :p |
Je moet toch wat tijdens stage ;)
Alleen hebben ze TA al geblokkeerd...:p |
|
|
| Partyhardy! |
| Hij draaide vroeger echt goede sets met top trance tunes en ook veel lekkere chill nummers. Dat hij nu zulke nummers draait getuigd wat mij betreft van een onwijs slechte smaak! :eek: :( snap echt totaal niet waarom hij dat leuk vindt. |
|
|
| eXos |
Je blijft een kansloze rukker!
 |
|
|
| eXos |
1 ding moek bekennen. Half Nederland vindt ineens die Hele-hola muziek lache dus als je t als echte DJ niet ver kan schoppen, dan maar gewoon plaatjes aan elkaar draaien in 1 of andere cola-disco
Go Gerrit! Go Gerrit! Go Gerrit! |
|
|
| eXos |
| Owja, voor de mensen die niet weten wie DJ Gerrit is, hier was ie bekend als DJ_Siesta |
|
|
| MaGiK54 |
Heel errug creatief :nervous: |
|
|
| basvh |
| Hij moet vooral doen waar die zin in heeft. En vergeet trouwens niet dat een aantal hele grote dj's in de lokale kroeg met populaire deuntjes draaien zin begonnen! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by basvh
Hij moet vooral doen waar die zin in heeft. En vergeet trouwens niet dat een aantal hele grote dj's in de lokale kroeg met populaire deuntjes draaien zin begonnen! |
Verschil is dat hij éérst goed draaide en nu kut, hij draait het om. Tweede verschil is dat er echt geen 1 top-dj is geweest die die domme hoempapa muziek die Gerrit nu draait draaide, zo wel, noem hem maar...... |
|
|
|
|