|
Dj gerrit @ retecool (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Gerrit is ook op retecool gebanned :D Is dat een hobby van je ofzo Gerrit, op zowel mogelijk fora gebanned worden :stongue: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Tweede verschil is dat er echt geen 1 top-dj is geweest die die domme hoempapa muziek die Gerrit nu draait draaide, zo wel, noem hem maar...... |
Marco V
Roog
Tiesto heeft volgens mij ook nog een drive in show gehad! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by basvh
Marco V
Roog
Tiesto heeft volgens mij ook nog een drive in show gehad! |
en die draaiden zulke nummers???? :conf: :eyes: =>
"Hier vind je ze alle 10, de 10 grootste feestknallers & meezingers van dit moment! Bekijk ze hier!"
1) Blownoise - Trump it up
2) Usher - Yeah (DJ Patty vs. Wout BUBBLING mix)
3) Navy Blue - Fame
4) Shane Owen - Power of love
5) Dance Nation - Living on a prayer
6) DJ Roy - Partysound of the century (RMX)
7) Cooldown Cafe - For djs only
8) DJ Friso - Popcorn king
9) Gerard Joling - Dont leave me this way
10) Jack - Blijf zoals je bent
das echt nieuw voor mij dan...... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
en die draaiden zulke nummers???? :conf: :eyes: =>
"Hier vind je ze alle 10, de 10 grootste feestknallers & meezingers van dit moment! Bekijk ze hier!"
1) Blownoise - Trump it up
2) Usher - Yeah (DJ Patty vs. Wout BUBBLING mix)
3) Navy Blue - Fame
4) Shane Owen - Power of love
5) Dance Nation - Living on a prayer
6) DJ Roy - Partysound of the century (RMX)
7) Cooldown Cafe - For djs only
8) DJ Friso - Popcorn king
9) Gerard Joling - Dont leave me this way
10) Jack - Blijf zoals je bent
das echt nieuw voor mij dan...... |
Marco V draaide vroeger in uitgaanscentrum Lunenburg. In het begin draaide die van alles wat later is ie in house gedeelte gaan staan.
In een interview met Roog laatst vertelde dat ie vroeger voor het utrechtse koor draaide en moest ie blij zijn als ie 2 house platen per avond kon draaien.
Tiesto, Michel de Heij, Ferry Corsten draaide vroeger allemaal hardcore. Ook zal het me niet verbazen als die gasten toen ze heel jong waren drive in shows hebben gehad |
|
|
| eXos |
| kom op jonge, blijven volhouden! |
|
|
| DJ Gerrit |
hahaha lachen dit!
okay!
soms moet je gewoon doen wat het beste voor je, en wat het beste bij je past! House vind ik NOG steeds het leukste en het beste! Dit zou ik ook het liefste draaien natuurlijk! Maar soms moet je gewoonw at het beste bij je past, veel mensen hadden het ook al tegen mij gezegd dat ik met mijn techniek en presentatievermogen gewoon lekker feest dj moest worden. Zodoende ben ik begonenn in de lokale ballendisco, en tot nu toe gaat het ERG goed.
Zolang ik overal mensen tevreden kan maken en aan het lachen breng is mijn doel bereikt!(en natuurlijke flinke poen verdien :)) Ik vermaak me prima in dit genre!
peace! |
|
|
| Little Theseus |
:D:D Geweldig Magrec!
Ervaring opdoen en beter leren publiek aan te voelen is alleen maar goed.
Vraag me alleen af of je het niet een beetje hebt afgekeken van de echte DJ Gerrit, van feestdj.com. |
|
|
| TranceFool |
Ik snap de ophef niet echt :). Degene die het laatst lacht is Gerrit want die verdient nu flink poen. Het mag dan niet onze muziek zijn maar hij weet het wel mensen naar hun zin te maken, respect voor jou :)
en nee, dit is geen geintje.... |
|
|
| Jappio |
| Waarom eigenlijk al die negatieve reacties? Als hij zich daar lekker bij voelt en bovendien er zn geld mee kan verdienen, lekker belangrijk! |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
:D:D Geweldig Magrec!
Ervaring opdoen en beter leren publiek aan te voelen is alleen maar goed.
Vraag me alleen af of je het niet een beetje hebt afgekeken van de echte DJ Gerrit, van feestdj.com. |
moah nee, gerrit is een goede collega van mij :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
:D:D Geweldig Magrec!
Ervaring opdoen en beter leren publiek aan te voelen is alleen maar goed.
Vraag me alleen af of je het niet een beetje hebt afgekeken van de echte DJ Gerrit, van feestdj.com. |
Hehe dit was trouwens niet echt bedoeld om gerrit af te zeiken hoor want ik vind hem eigenlijk best wel een "held." Hij komt mooi wel aan publiciteit enzo negatief danwel positief het is altijd goed.
Als je zo je geld kan verdienen mooi toch ik vind het helemaal top! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik snap de ophef niet echt :). Degene die het laatst lacht is Gerrit want die verdient nu flink poen. Het mag dan niet onze muziek zijn maar hij weet het wel mensen naar hun zin te maken, respect voor jou :)
en nee, dit is geen geintje.... |
Zelfs ik ben het hier mee eens, en dat is ook geen geintje.... |
|
|
|
|