|
es kijken wat voor n slimme koppen hier allemaal vertoeven ...
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
ben es benieuwd hoe de gemiddelde beta hier op scoort ;) hint for mod: frequentieverdeling van betapopulatie maken als hier genoeg mensen op reageren :tongue2
IQ test
Om het ijs te breken: mijn resultaten
*Klassieke iq-test: 120-130
*Algemene kennis-test: 110-120
*Rekenvaardigheid: 140-150 :eyespop: (mmh echt ni gefoeteld hoor) |
|
|
| pooley |
Nog nooit een "officiele" test gedaan. We lzo van die internet dingskes.
Meestal tegen de 120-130, gelijk iedereen
woops, had de link niet gezien.
Morgne maar eens doen |
|
|
| Zehra |
| straks eens kijke... :) ben nu ff met iets anders bezig :p |
|
|
| SilentEagle |
| Kga da morgen doen ... ben nog te uitgeput :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Klassiek: 120-130
Algemeen: 110-120
Aan rekenkunde ga ik mij nu niet meer wagen, het is al laat, en ik weet toch dat ik daar abominabel op ga scoren... |
|
|
| Wildfir3 |
met een hoog IQ alleen zijt ge niks, maar kom :)
ben te lui om mij daar mee bezig te houden :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
met een hoog IQ alleen zijt ge niks, maar kom :)
ben te lui om mij daar mee bezig te houden :p |
en te bang voor de resultaten? :D
Klassieke IQ test: 120 en 130
Algemene kennis test: 110 en 120
Rekenvaardigheidstest: 140 en 150 wtf idd |
|
|
| Wildfir3 |
not really, ik maak mij geen zorgen over het feit dat ik geen genie ben ofzo :)
Ik zou zelfs gerust een pak dommer willen zijn: ge zijt dan misschien ni zo snugger maar ge gaat ook minder denken over dingen, waardoor ge minder problemen hebt etc etc :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Das een feit, naiviteit of onwetendheid kan soms zo'n zegen lijken... |
|
|
| Bertn |
ook ff ingevuld:
klassiek: 130-140
algemeen: 100-110
rekenen en zo: 140-150--> die test is totaaaal niet representatief, ik heb 6uur wiskunde gehad in het middelbaar en altijd veel problemen gehad daarmee:D |
|
|
| pooley |
Mini iq test 8/9
Algemene kennis test gedaan ma kreeg geen resultaat :/
En ja, zo'n testen sucken gewoon, berijkt ge niks mee. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
zo'n testen sucken gewoon, berijkt ge niks mee |
Daarom ga ik die niet invullen :p |
|
|
|
|