|
es kijken wat voor n slimme koppen hier allemaal vertoeven ... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Das gewoon compleet dezelfde :eek:
Enfin, ik heb wel een paar stukken eruit gelaten die niet echt kloppen naar mijn mening, maar het was effectief net dezelfde uitleg die ik heb aangekregen... |
|
|
| Nabistai |
| Damn die test is goe :eyes: Zeker 90% van wat ze zeggen klopt :eek: |
|
|
| pooley |
| HIGH 5 schtieben ! |
|
|
| lievez |
SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN KEVIN
Kevin heeft een bijzonder evenwichtige persoonlijkheid.
Qua temperament komt hij dicht in de buurt van de gemiddelde mens, zo dicht dat er weinig speciale zaken over Kevin te zeggen vallen ( dit geldt slechts voor minder dan 10% van de bevolking ).
Je mag dit opvatten als een compliment, Kevin! Door deze evenwichtigheid kun jij immers bijvoorbeeld met veel verschillende personen goed samenleven.
In ons psycho-test systeem is het temperament van iedere persoon samengesteld uit een mengeling van 4 verschillende basis-componenten ( op dezelfde manier als iedere kleur is een bepaalde mengeling is van drie basis-componenten ).
Bij Kevin zijn deze 4 componenten in bijna precies dezelfde mate aanwezig.
Zo is Kevin bijvoorbeeld niet introvert, ook niet extravert, maar tussen de twee in; zo ook laat Kevin bij het nemen van beslissingen de rede en het gevoel in gelijke mate meespelen, geeft hij evenveel belang aan rechten en plichten, enz ...
Daardoor vallen er zo weinig speciale zaken over Kevin te zeggen, behalve dan dat hij heel speciaal is !
rofl :D |
|
|
| Nyah |
| quote: | | Originally posted by Dr Oetker Heb op internet ook weleens eens meegedaan met een enquete om te kijken ofdat je gezond leeft en wat bleek ik dat ik volgens die test maar 63 zou worden :eyespop: |
link? ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Das gewoon compleet dezelfde :eek:
|
Ik heb die test ook gedaan en ik had ook precies hetzelfde :p |
|
|
| Zehra |
SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN ZEHRA
Zehra is een extravert bij uitstek : zij treedt nieuwe mensen en situaties onbevangen tegemoet, blij en opgewekt, vriendelijk en rustig.
Zehra heeft een rustige en kalme natuur, zij heeft weinig last van zenuwen. Zij voelt zich zelden onzeker en is niet snel bang. Ook lichamelijk is Zehra meestal ontspannen.
Zehra maakt een goede eerste indruk, ook en vooral bij belangrijke mensen, omdat zij redelijk kalm blijft indien zij geobserveerd wordt. ( Mensen van dit type schieten blijkbaar meestal goed op met hun baas. )
Zehra heeft ook aanleg voor zingen en acteren, misschien zelfs voor het schrijven. Haar stem is helder en ongeremd.
Zij kan genieten van een gezellige drink, zonder daarom overmatig te zijn, en heeft zelden last van een kater.
Zehra wordt s avonds redelijk plotseling moe, en geraakt gemakkelijk in een diepe slaap.
Zehra heeft een ruime kennissenkring. Zij haat ook het alleen-zijn : zij vindt het verschrikkelijk gedurende een lange periode niet buiten te komen of niemand te zien, zij heeft hier een zeer grote behoefte aan.
Zehra kan snel beslissingen nemen zonder veel te piekeren, stelt beslissingen niet uit ( met het gevaar voor oppervlakkige beslissingen vanwege gebrek aan inwendig overleg ). Eens een beslissing genomen verandert zij niet snel van mening.
Zehra is weinig beschouwend ingesteld, heeft misschien te weinig inzicht in haar eigen drijfveren.
Zehra is gemakkelijk te verdoven en te hypnotiseren, en kan zelfs onder hypnose geopereerd worden.
Zehra is traditioneel ingesteld, is niet de grote wereld-verbeteraar. Zij hecht veel belang aan de klassieke waarden zoals gezin en familie. Zij houdt van kinderen.
Zehra is goed aangepast aan de uitwendige wereld, is praktisch aangelegd, is zelden verstrooid en gaat efficint om met de problemen van alledag. Zij steekt de kop niet in het zand in geval van problemen, struisvogel-politiek is haar onbekend. Zij is een realist, geen dagdromer, heeft misschien zelfs te weinig fantasie. Zij is minder nieuwsgierig dan de gemiddelde persoon, en zal niet
vaak experimenteren.
De kans dat Zehra ooit zelfmoord zou overwegen is wel bijzonder klein.
Zehra gaat methodisch, routine-matig en efficint te werk. Zij werkt
regelmatig, in plaats van in vlagen. Ook op school moest Zehra het eerder hebben van regelmatig studeren dan van snelheid van inzicht; zij kan ook goed zaken van buiten leren.
Zehra baseert haar oordeel over mensen en situaties op objectieve feiten, eerder dan op subjectief aanvoelen.
Zehra is meestal opgewekt. Zij is gelijkmoedig en haar reacties zijn
voorspelbaar. Zij kent geen dubbele bodem : zij is weinig mysterieus en wordt zelden verkeerd begrepen. Zij kijkt je recht in de ogen, en wendt haar ogen niet af tijdens het gesprek.
Zehra zal zowel goed als slecht nieuws snel delen met mensen uit haar naaste omgeving.
Zehra is een levensgenieter, met alle zintuigen. Zij kan goed tegen prikkels zoals lawaai, en heeft zelfs een sterke prikkel nodig om geactiveerd te worden, waardoor zij soms de indruk geeft onvoldoende alert te zijn. Zehra is niet gemakkelijk inwendig in lichterlaaie te krijgen; zij wordt bijvoorbeeld ook niet snel verliefd.
:eek: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
Zehra is niet gemakkelijk inwendig in lichterlaaie te krijgen; zij wordt bijvoorbeeld ook niet snel verliefd.
:eek: |
wat? klopt t ni? :p
:haha: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
wat? klopt t ni? :p
:haha: |
:D bad bad girl! :p mij zo plagen eh :p
edit:
| quote: | Originally posted by Zehra
De kans dat Zehra ooit zelfmoord zou overwegen is wel bijzonder klein.
|
nice to know... |
|
|
|
|