return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Erick E & Benjamin Bates @ Versuz - 30 mei - Hasselt
View this Thread in Original format
VJ-LuPuS

+ keep your eyes open, big big big one comin' up in September..

:eyes:
CygnusX
Een threadje over Ferry Corsten & Yves Deruyter in de Versuz was er al (link), maar nog geen over 30 mei dus heb ik de titel van deze aangepast.
pooley
Ik hoop dat het eindelijk PvD is.
Gingen ze normaal een tijdje geleden al boeken :)

Maar Erick E is inderdaad ook wel goed. Niet echt trance maar meer naar de house kant op.
Steve-Austin
Is al PvD in een belgische disco gekomen? ILT, ja maar ik herriner me niet een anderen fuifje ...
CygnusX
PvD is ooit in de Zillion geweest geloof ik.
Wildfir3
idd, in de zillion :)

Zou me wel verbazen dat ze iemand als pvd kunnen strikken, kdenk dat die mens nog een pak onbetaalbaarder is dan tijsie
Jasperovitsj
PvD was toen in de Zillion op één van de eerste edities van AIB, niet? Spijtig dat ik toen niet ben gegaan...

Ik hoop dat ze eens wat Engels geweld laten overkomen, John 'OO' Fleming zou de max zijn! :cool:
pooley
PvD is eind 2003, december dacht ik, op een privéfeestje in de café d'anvers geweest. Heeft iemand van het praesidium mij is verteld toen ik men PvD shirt droeg op een cantus :)
Nee em was ni zat, en ik kon geen kaarten/guestlist toegang vastkrijgen verdoeme :)
lievez
PvD in Cafe D'Anvers da zou mij verbazen...

Ze zijn daar toch meer house soms techno en eel af en toe progressive gericht ma trance...

anyway kga er ni teveel over discussieren omdakker er niveel van weet ma tzou sterk zijn moest hij daar geweest zijn :p
pooley
Nooit van het concept "afhuren" gehoord?

Jasperovitsj
Kan altijd zijn natuurlijk, aangezien het een privé-feestje was. Maar als het effectief een privé-feestje was dan moet die organisator PvD echt wel héél goed kennen zodat die voor een vriendenprijsje komt! Anders is dat toch gewoon onbetaalbaar voor een privé-initiatief op zo'n kleine schaal...
Pumaz
Er was indertijd sprake van dat feestje in Café d'Anvers en pvd hier op de forum ergens, vooral over het feit dat het quasi onmogelijk was om er binnen te raken...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement