|
Story about... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
הוא ניגש אליי ואמר לי, אני לא יודע אם אתה מכיר אותה
אבל קוראים לי ארמין ואן ביורן
אתה רוצה אולי לרקוד במסיבה גדולה שאני הולך לנגן בה הוא שאל אותי
ואני |
|
|
| taltul |
| כמובן שהסכמתי וקבעתי שאני אפגש איתו חצי שעה לפני שהוא עולה לתקלט.תוך כדי השיחה שאלתי אותו איפה אני יכול לקנות משהו ללבוש ואז הוא אמר שכל החנויות כבר סגורות והציע לי לבוא אליו הביתה והבטיח לי לתת לי מהבגדים שלו.כשבאנו אליו הוא קרא לי לבוא לחדר ההלבשה שלו ואז בדרך אני ראיתי דלת פתוחה באחד החדרים ניגשתי אליה ו |
|
|
| Dj Black |
| מה הקטע של האיבודי הכרה? בטרפלי אפקט |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Dj Black
מה הקטע של האיבודי הכרה? בטרפלי אפקט |
משהו כזה אחי..רק פה הוא מתעורר ומוצא את עצמו במקום אחר לגמרי נרא הלאן זה יתפתח הכי מצחיק שכל אחד ממציא עלילה משלו נראה אולי יהיה שילוב בסוף...בינתיים תזרמו עם מה שיש... |
|
|
| Dj Black |
ניגשתי אליה ואני קולט זה השירותים.
חזרתי חזרה ופתאום אני... |
|
|
| taltul |
| אני רואה עוד דלת פתוחה של איזה חדר אני ניגש פותח ואז אני מגלה שזהו חדר ההקלטה שלו עם כל הציוד שבעולם אני נכנס ו |
|
|
| TTman |
ILTA יש שם מחשב, אני ניגש קרוב ואני רואה שזה הפורום של
ופתאום הוא חזר ו |
|
|
| Eitan E |
ארמין אומר לי שכחתי להגיד לך
אני יהודי אני יודע לקרוא עברית אבל בלדבר אני לא כלכך טוב
אז סיפרתי לארמין כמה בדיחות טובות בעברית ופתאום צלצול בדלת |
|
|
| taltul |
לפני זה הוא אומר לי עוד משהו בסלנג הולנדי שאני לא כל כך מבין
("בטח משהו כמו "צא צא מהחדר יא שוקיסט)
ואז אני שואל אותו אם הוא יוכל ללמד אותי לעשות טראקים יפים כמו שהוא יכול..והוא עונה לי "לא עכשיו כי אין זמן" ואבל אם אני אתחיל עם יותר מ10 כוסיות במסיבה
+
יהיה לי סטוץ עם אחת מהן בשירותים אזי הוא ילמד אותי...
בנתיים בולכים לחדר ההלבשה שלו ובו |
|
|
| TTman |
טיאסטו בא לאחל לו בהצלחה במסיבה
ואז הוא ביקש מטיאסטו חתימה
אני עמדתי שם ו |
|
|
| taltul |
ואז הוא גילה ששכחת להביא תקליט לחתום עליו ואז הוא חתם על ידך..ואז מהר רצת הביתה וסרקת את היד עם חתימה עליה כדי שתוכל לשמור אותה במחשב...אחר כך הדפסת את התמונה והדבקת על החולצה ואחרי זה אתה מקבל
"?טלפון מהגיבור של סיפור שלנו והוא שואל "מה איתי? לא נסחפתם
ואז |
|
|
| TTman |
אני אומר לו.
לא, ממש לא נספחנו...
אם כל הכבוד ויש הרבה כבוד
טיאסטו הוא מקום ראשון והוא המלך
ואתה בנתיים רק שלישי
:D
ואז הוא הסתובב ו |
|
|
|
|