return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Story about... (pg. 2)
View this Thread in Original format
TTman
הוא ניגש אליי ואמר לי, אני לא יודע אם אתה מכיר אותה
אבל קוראים לי ארמין ואן ביורן
אתה רוצה אולי לרקוד במסיבה גדולה שאני הולך לנגן בה הוא שאל אותי
ואני
taltul
כמובן שהסכמתי וקבעתי שאני אפגש איתו חצי שעה לפני שהוא עולה לתקלט.תוך כדי השיחה שאלתי אותו איפה אני יכול לקנות משהו ללבוש ואז הוא אמר שכל החנויות כבר סגורות והציע לי לבוא אליו הביתה והבטיח לי לתת לי מהבגדים שלו.כשבאנו אליו הוא קרא לי לבוא לחדר ההלבשה שלו ואז בדרך אני ראיתי דלת פתוחה באחד החדרים ניגשתי אליה ו
Dj Black
מה הקטע של האיבודי הכרה? בטרפלי אפקט
taltul
quote:
Originally posted by Dj Black
מה הקטע של האיבודי הכרה? בטרפלי אפקט

משהו כזה אחי..רק פה הוא מתעורר ומוצא את עצמו במקום אחר לגמרי נרא הלאן זה יתפתח הכי מצחיק שכל אחד ממציא עלילה משלו נראה אולי יהיה שילוב בסוף...בינתיים תזרמו עם מה שיש...
Dj Black
ניגשתי אליה ואני קולט זה השירותים.
חזרתי חזרה ופתאום אני...
taltul
אני רואה עוד דלת פתוחה של איזה חדר אני ניגש פותח ואז אני מגלה שזהו חדר ההקלטה שלו עם כל הציוד שבעולם אני נכנס ו
TTman
ILTA יש שם מחשב, אני ניגש קרוב ואני רואה שזה הפורום של

ופתאום הוא חזר ו
Eitan E
ארמין אומר לי שכחתי להגיד לך
אני יהודי אני יודע לקרוא עברית אבל בלדבר אני לא כלכך טוב
אז סיפרתי לארמין כמה בדיחות טובות בעברית ופתאום צלצול בדלת
taltul
לפני זה הוא אומר לי עוד משהו בסלנג הולנדי שאני לא כל כך מבין
("בטח משהו כמו "צא צא מהחדר יא שוקיסט)
ואז אני שואל אותו אם הוא יוכל ללמד אותי לעשות טראקים יפים כמו שהוא יכול..והוא עונה לי "לא עכשיו כי אין זמן" ואבל אם אני אתחיל עם יותר מ10 כוסיות במסיבה
+
יהיה לי סטוץ עם אחת מהן בשירותים אזי הוא ילמד אותי...
בנתיים בולכים לחדר ההלבשה שלו ובו
TTman
טיאסטו בא לאחל לו בהצלחה במסיבה

ואז הוא ביקש מטיאסטו חתימה
אני עמדתי שם ו

taltul
ואז הוא גילה ששכחת להביא תקליט לחתום עליו ואז הוא חתם על ידך..ואז מהר רצת הביתה וסרקת את היד עם חתימה עליה כדי שתוכל לשמור אותה במחשב...אחר כך הדפסת את התמונה והדבקת על החולצה ואחרי זה אתה מקבל
"?טלפון מהגיבור של סיפור שלנו והוא שואל "מה איתי? לא נסחפתם
ואז
TTman
אני אומר לו.
לא, ממש לא נספחנו...
אם כל הכבוד ויש הרבה כבוד
טיאסטו הוא מקום ראשון והוא המלך
ואתה בנתיים רק שלישי
:D

ואז הוא הסתובב ו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement