return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Story about... (pg. 3)
View this Thread in Original format
taltul
התכוונתי לא לארמין אלא לבחור ההוא:) אבל חפיף

והלך לישון כי היה צריך לנוח לפני המסיבה...
Eitan E
ונתן לי לטמה לפנים ואמר לי אני וסהר זנגילביץ' לימדנו את טייסטו לתקלט
ארמין וטייסטו ראו שנעלבתי אז הם הציעו שבסנסיישן הבא הם לוקחים אותי איתם ונותנים לי לתקלט שם
לרגע חשבתי סנסיישן פאאקקק איזה ארוע אני יראה כל כך הרבה אנשים אני ישתין במכנסיים מפחד
אז הם אמרו לי אל תדאג אנחנו נעבוד איתך עד שתרגיש בטוח
אז לקראת הערב התחלנו לעבוד על הטכניקס ו..
TTman
שרפתי להם את כל הציוד

אז הם
Eitan E
הם אמרו לא נורא ממילא התכוונו לקנות ציוד חדש הם ציינו שיש חנות מאוד טובה לציוד אלקטרוני ליד הבית והציעו שהם יקנו לי גם ציוד אז אמרתי בכיף . יצאנו מהבית לכיוון החנות
בדרך ...
TTman
פתאום נכנס באנו אוטו
ומי יוצא מהאוטו, פול ואן דייק האפס הזה
:D

ואז הם
Eitan E
הם אומרים לו מה אתה דפוק אז הוא עונה : איתן אמר לי למסור לכם שהוא עייף והוא הולך לישון
:gsmile: :) ;)
TTman
quote:
Originally posted by Eitan E
הם אומרים לו מה אתה דפוק אז הוא עונה : איתן אמר לי למסור לכם שהוא עייף והוא הולך לישון
:gsmile: :) ;)


יאללה גבר, לילה טוב
Origin
הם אומרים לו מה אתה דפוק .? אז הוא יוצא מהאוטו מביט במכונית הגמורה שלו ופורץ בבכי כמו ילד בן 10 שנשבר לו הצעצוע...ואז ארמין אומר לו
oDrori
עזוב אותך ממכוניות, תלת אופן זה הכי, אחי.

שלושתנו מתפקעים מצחוק ולפתע יש לי לחיצה ב
TTman
בחזה, ואז אני מתעלף ו

oDrori
מחליט שנמעס לי מהתעלפויות. קם, קורא לאמא שלי שנייה שתקפוץ לאמסטרדם. היא מגיע תוך 5 דקות, בינתיים הספקתי להכין מנה חמה בטעם
TTman
קוק, אכלתי את זה והרגשתי שאני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement