|
Story about... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
התכוונתי לא לארמין אלא לבחור ההוא:) אבל חפיף
והלך לישון כי היה צריך לנוח לפני המסיבה... |
|
|
| Eitan E |
ונתן לי לטמה לפנים ואמר לי אני וסהר זנגילביץ' לימדנו את טייסטו לתקלט
ארמין וטייסטו ראו שנעלבתי אז הם הציעו שבסנסיישן הבא הם לוקחים אותי איתם ונותנים לי לתקלט שם
לרגע חשבתי סנסיישן פאאקקק איזה ארוע אני יראה כל כך הרבה אנשים אני ישתין במכנסיים מפחד
אז הם אמרו לי אל תדאג אנחנו נעבוד איתך עד שתרגיש בטוח
אז לקראת הערב התחלנו לעבוד על הטכניקס ו.. |
|
|
| TTman |
שרפתי להם את כל הציוד
אז הם |
|
|
| Eitan E |
הם אמרו לא נורא ממילא התכוונו לקנות ציוד חדש הם ציינו שיש חנות מאוד טובה לציוד אלקטרוני ליד הבית והציעו שהם יקנו לי גם ציוד אז אמרתי בכיף . יצאנו מהבית לכיוון החנות
בדרך ... |
|
|
| TTman |
פתאום נכנס באנו אוטו
ומי יוצא מהאוטו, פול ואן דייק האפס הזה
:D
ואז הם |
|
|
| Eitan E |
הם אומרים לו מה אתה דפוק אז הוא עונה : איתן אמר לי למסור לכם שהוא עייף והוא הולך לישון
:gsmile: :) ;) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Eitan E
הם אומרים לו מה אתה דפוק אז הוא עונה : איתן אמר לי למסור לכם שהוא עייף והוא הולך לישון
:gsmile: :) ;) |
יאללה גבר, לילה טוב |
|
|
| Origin |
| הם אומרים לו מה אתה דפוק .? אז הוא יוצא מהאוטו מביט במכונית הגמורה שלו ופורץ בבכי כמו ילד בן 10 שנשבר לו הצעצוע...ואז ארמין אומר לו |
|
|
| oDrori |
עזוב אותך ממכוניות, תלת אופן זה הכי, אחי.
שלושתנו מתפקעים מצחוק ולפתע יש לי לחיצה ב |
|
|
| TTman |
| בחזה, ואז אני מתעלף ו |
|
|
| oDrori |
| מחליט שנמעס לי מהתעלפויות. קם, קורא לאמא שלי שנייה שתקפוץ לאמסטרדם. היא מגיע תוך 5 דקות, בינתיים הספקתי להכין מנה חמה בטעם |
|
|
| TTman |
| קוק, אכלתי את זה והרגשתי שאני |
|
|
|
|