|
Promo Whores (Volume 2 Part 2 Deel 2) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
ik kwam...
ik zag...
ik downloade...
(veni, vidi, downloadi) |
|
|
| Dj Lex |
| Hey Glaniskanis ik weet niet wat je er zelf van vind maar die Slusnik Luna - Sun vind ik echt een klote plaat. Heb hem al 2 keer gekregen via audiogalaxy, maar vind het helemaal nix. |
|
|
| Vinyl Boy |
| beetje oud klinkende plaat vind ik het, maar verder...niet kapot van ofzo, maar om nou te zeggen dattie kut is..neu |
|
|
| Vinyl Boy |
Zeg Glaniskanis, Henkie_Henk of Snuggle, kan 1 van jullie niet eens 1 technoplaatje op de ftp zetten? Kan ik me er ook eens in verdiepen.
thx |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Zeg Glaniskanis, Henkie_Henk of Snuggle, kan 1 van jullie niet eens 1 technoplaatje op de ftp zetten? Kan ik me er ook eens in verdiepen.
thx |
Hm, als je techno zoekt moet je bellie effe pm'en, en hem vragen naar z'n pass voor z'n locker. Daar staat heel wat lekkere techno in!
grtz,
TNG |
|
|
| Dj Lex |
| Hey als je wat techno wil proberen met een beetje trance sound moet je pulsedriver nemen. Of Brooklyn Bounce er is me verteld dat dat techno is en dat vind ik wel goed. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey als je wat techno wil proberen met een beetje trance sound moet je pulsedriver nemen. Of Brooklyn Bounce er is me verteld dat dat techno is en dat vind ik wel goed. |
nou ik weet niet wie je dat verteld heeft maar dat is dus echt absoluut NIET waar...
pulsedriver en brooklyn bounce??? iiieeeeeuuuuwwwwwwwww! :eek: :eek: :eek: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey als je wat techno wil proberen met een beetje trance sound moet je pulsedriver nemen. Of Brooklyn Bounce er is me verteld dat dat techno is en dat vind ik wel goed. |
WAT DE NEUK!!!!!!!!!!!....... ROTOPMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!WHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHHAHH
AHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...........................pure discriminatie........Brooklyn Bounce..techno........ga je moeder pesten..................................... |
|
|
| Vinyl Boy |
| rustig, rustig:) die jongen bedoelt het ongetwijfeld goed :) |
|
|
| michiel |
ja idd vinyl boy
supertrieste reactie van new wave maar ja
techno is lekkerder als je een hele set hoort dan alleen losse platen
later
michiel |
|
|
| magrec |
| WIE HEEFT die heerlijke remix van way out west van urban train geupped????...hehe THANK YOU zwaar goed nummer.... |
|
|
|
|