return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Promo Whores (Volume 2 Part 2 Deel 2) (pg. 4)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
ik kwam...
ik zag...
ik downloade...

(veni, vidi, downloadi)
Dj Lex
Hey Glaniskanis ik weet niet wat je er zelf van vind maar die Slusnik Luna - Sun vind ik echt een klote plaat. Heb hem al 2 keer gekregen via audiogalaxy, maar vind het helemaal nix.
Vinyl Boy
beetje oud klinkende plaat vind ik het, maar verder...niet kapot van ofzo, maar om nou te zeggen dattie kut is..neu
Vinyl Boy
Zeg Glaniskanis, Henkie_Henk of Snuggle, kan 1 van jullie niet eens 1 technoplaatje op de ftp zetten? Kan ik me er ook eens in verdiepen.

thx
tango
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
Zeg Glaniskanis, Henkie_Henk of Snuggle, kan 1 van jullie niet eens 1 technoplaatje op de ftp zetten? Kan ik me er ook eens in verdiepen.

thx


Hm, als je techno zoekt moet je bellie effe pm'en, en hem vragen naar z'n pass voor z'n locker. Daar staat heel wat lekkere techno in!

grtz,
TNG
Vinyl Boy
yessssssssssss
Dj Lex
Hey als je wat techno wil proberen met een beetje trance sound moet je pulsedriver nemen. Of Brooklyn Bounce er is me verteld dat dat techno is en dat vind ik wel goed.
Jukx
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey als je wat techno wil proberen met een beetje trance sound moet je pulsedriver nemen. Of Brooklyn Bounce er is me verteld dat dat techno is en dat vind ik wel goed.


nou ik weet niet wie je dat verteld heeft maar dat is dus echt absoluut NIET waar...
pulsedriver en brooklyn bounce??? iiieeeeeuuuuwwwwwwwww! :eek: :eek: :eek:
New Wave
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey als je wat techno wil proberen met een beetje trance sound moet je pulsedriver nemen. Of Brooklyn Bounce er is me verteld dat dat techno is en dat vind ik wel goed.



WAT DE NEUK!!!!!!!!!!!....... ROTOPMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!WHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHHAHH
AHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...........................pure discriminatie........Brooklyn Bounce..techno........ga je moeder pesten.....................................
Vinyl Boy
rustig, rustig:) die jongen bedoelt het ongetwijfeld goed :)

michiel
ja idd vinyl boy
supertrieste reactie van new wave maar ja
techno is lekkerder als je een hele set hoort dan alleen losse platen

later

michiel
magrec
WIE HEEFT die heerlijke remix van way out west van urban train geupped????...hehe THANK YOU zwaar goed nummer....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement