|
Promo Whores (Volume 2 Part 2 Deel 2)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
- - - - - - - - - -Promo Whores Y2k1- - - - - - - - - -
Ha
daar is die dan
Op verzoek van onze Henk (Henkie_Henk voor noobs) een nieuwe Thread van de Promo Whores
Er is geen nieuwe update omdat er schijtmuziek uitkomt de laatste tijd (afgezien van een aantal releases (ik noem geen namen)) en als er schijtmuziek uitkomt dan gaat ik die heus niet uppen want dat is zonde van de nieuwe 1GB (woehoe) HD die erin zit voor de FTP
Het gevolg van die schijtmuziek is datter minder wordt geleech0rt waardoor de FTP's wel weer snel zijn :)
Dat maakt het voor mij weer makkelijk te updaten wanneer er geen schijtmuziek uitkomt
Nou wie snapt het nog (geen replies nodig op deze vraag (die worden namelijk gedelete door een van de vriendelijke mods die deze thread in de gaten houden (*Greets Henk en Blik*)))
Nou bij deze wens ik jullie veel plezier in deze thread, en dit is dus geen nieuwe post voor een update (dat dat ff duidelijk is)
BTW
Iedereen bedankt voor die leuke posts in de thread waarin ik jarig ben. Op dit moment is dat feessie ook weer voorbij en zit ik ff te chillen op IRC met Dj-Alpha en Henk
Dat is natuurlijk heel gezellig dus voor de mensen die nog nooit zijn geweest.. Kom Ook Es!
Hmm me biertje is op
/me *pakt geen nieuw biertje want dan gaat ie over zijn nek*
Ah appeltaart en JA HOOR! Me Moeder heeft weer plakkies worst gesneden voor me.... :D:D:D
Ik vermaak me nog wel ff
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Dj Alpha |
| this message is deletable :) (you can do it henkie_h :D) |
|
|
| Henkie_henk |
Ik hou alles in het oog :)
Goed werk glaantje :p en alpha.. (ach laat maar ;-)
Late we hope op mooie rels! |
|
|
| Glaniskanis |
Vaiio_-_Rapture-Promo-Vinyl-2001
Nu op PW te downloaden
veel plezier ik vinnet een lekkere tune :)
BTW Ik heb ook die set van DJ Haze & Abyss (die hier laatst een thread hadden) moet ik die er ook op zetten?
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Henkie_henk |
Ey glaantje toevallig had k die vandaag al gedld :)
chill tunetje.. wat rlxt.. met wel grappige vocals.. kijke of er nog leuk mixje bij zit :)
en up die set maar :D wete we ook weer hoe die gaste draaie
*ps tis niet een hard tunetje zoals vele ta's leuk vinde :p tis eg ja.. uplifting zouk t noeme ja..misschien die justkin k wel progressive.. |
|
|
| DJ_Massive |
helemaal wausie jongens ! ;)
top
en nu ga ik weer verder snurken lates |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Vaiio_-_Rapture-Promo-Vinyl-2001
Nu op PW te downloaden
veel plezier ik vinnet een lekkere tune :)
BTW Ik heb ook die set van DJ Haze & Abyss (die hier laatst een thread hadden) moet ik die er ook op zetten?
Greetz,
Glaniskanis |
vind die Vaiio nie zo relaxt, smaken verschillen , upp die set DJ Haze & Abyss maar, kep ze ook gehoord op id-t, klonk wel gaaf
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Glaniskanis |
Download um
de super CD Maxi van Accadia - Into The Dawn
Morgen zalk es een grotere update doen maark ga nu eerst slapen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Henkie_henk |
slapen?? :D
tis idd wel super cd maxi :) 4 traxx :)
Totaal nie me style :) sorry.. thx voor je werk :D maar  |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Vaiio_-_Rapture-Promo-Vinyl-2001
Nu op PW te downloaden
veel plezier ik vinnet een lekkere tune :)
BTW Ik heb ook die set van DJ Haze & Abyss (die hier laatst een thread hadden) moet ik die er ook op zetten?
GReeTZ
Greetz,
Glaniskanis |
Oh Glanis, als je die kunt uppen dan zou dat zwaar relaxt zijn. Dat was echt een super set!!!! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Download um
de super CD Maxi van Accadia - Into The Dawn
Morgen zalk es een grotere update doen maark ga nu eerst slapen
Greetz,
Glaniskanis |
ThnX
Die accadia roelt!!!!, die James holdon mix is super relaxt en de accadia club mix is MEGA SUPER RELAXT, 1 v/d beste platen van dit jaar, vind ik
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| michiel |
he glaniskanis komt die set van armin in de o nog terug of is die voorgoed foetsie?
later
michiel |
|
|
|
|