|
3 שנים.... :)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
כבר 3 שנים בפורום הזה!!!!
נרשמתי בראשון למאי 2001
היום ה4 למאי 2004......
יאללה איך שהזמן טס!!!!!!!!! |
|
|
| Narcotic Mind |
כתוב לך 4 במאי ירמאי :p
אני 3 שנים בסוף החודש... אולי אני יגיע ל1000 הודעות עד אז :p |
|
|
| KrazyDJs |
מזל"ט
ותחדש על החתימה |
|
|
| YoraY |
פשששששש מזל טוב גדול אחי...
3
שנים זה כבוד
זה כמו שירות בצבא... (מה קשווווווור?#@$!@)ד |
|
|
| coby |
| יוב מי עושה לך תחתימות האלה ?! |
|
|
| YuVaL |
^^^
זה שמעלך
Rising
הידוע בכינוי אורן.... :)
מלךך אורן תודה
:crazy: :crazy: :disbelief |
|
|
| Eitan E |
מזל טוב אני זוכר אותך נראה לי כאחד הראשונים עוד הרבה לפני שנרשמתי
בכל מקרה אלה שבפורום הזה הרבה זמן הם אלה האחראים לזה שהפורום המדהים
הזה לא מת
3 שנים
כבוד :haha: |
|
|
| TTman |
פיייייי
כל הכבוד לך
מזל טוב |
|
|
| YuVaL |
חחחחחח.... כן אני מזקני הפורום, עוד מהתקופה של מורן ו
Trance Man
ואלונזו שנעלם....
עצוב !!, היה כ"כ איכותי אז.... לאן נעלמו הימים.. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחחח.... כן אני מזקני הפורום, עוד מהתקופה של מורן ו
Trance Man
ואלונזו שנעלם....
עצוב !!, היה כ"כ איכותי אז.... לאן נעלמו הימים.. |
אחי מזל טוב..
אבבבבל אנ'לא מבין את כל התגובות של אותם אנשים וותיקים שביננו שכל הזמן מדגישים ת'קטע שפעם היה איכות ועכשיו כל איכות הלכה לעולמה...
מה אתה מנסה להגיד בזה?
שכל מה שאנו עושים עכשיו זה סתם חארטה וקישקוש ששווה אפס?!?! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by taltul
אבבבבל אנ'לא מבין את כל התגובות של אותם אנשים וותיקים שביננו שכל הזמן מדגישים ת'קטע שפעם היה איכות ועכשיו הכל איכות הלכה לעולמה...
מה אתה מנסה להגיד בזה?
שכל מה שאני עושים עכשיו זה סתם חארטה וקישקוש ששווה אפס?!?! |
אני מסכים איתך אחי...
ויש לי פה שנתיים +- |
|
|
|
|