return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
3 שנים.... :)
View this Thread in Original format
YuVaL
כבר 3 שנים בפורום הזה!!!!
נרשמתי בראשון למאי 2001
היום ה4 למאי 2004......

יאללה איך שהזמן טס!!!!!!!!!
Narcotic Mind
כתוב לך 4 במאי ירמאי :p

אני 3 שנים בסוף החודש... אולי אני יגיע ל1000 הודעות עד אז :p
KrazyDJs
מזל"ט
ותחדש על החתימה
YoraY
פשששששש מזל טוב גדול אחי...

3
שנים זה כבוד




זה כמו שירות בצבא... (מה קשווווווור?#@$!@)ד
Rising
מזל טוב!!!!
coby
יוב מי עושה לך תחתימות האלה ?!
YuVaL
^^^
זה שמעלך
Rising
הידוע בכינוי אורן.... :)

מלךך אורן תודה
:crazy: :crazy: :disbelief
Eitan E
מזל טוב אני זוכר אותך נראה לי כאחד הראשונים עוד הרבה לפני שנרשמתי
בכל מקרה אלה שבפורום הזה הרבה זמן הם אלה האחראים לזה שהפורום המדהים
הזה לא מת

3 שנים
כבוד :haha:
TTman
פיייייי

כל הכבוד לך

מזל טוב
YuVaL
חחחחחח.... כן אני מזקני הפורום, עוד מהתקופה של מורן ו
Trance Man

ואלונזו שנעלם....

עצוב !!, היה כ"כ איכותי אז.... לאן נעלמו הימים..

taltul
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחח.... כן אני מזקני הפורום, עוד מהתקופה של מורן ו
Trance Man

ואלונזו שנעלם....

עצוב !!, היה כ"כ איכותי אז.... לאן נעלמו הימים..

אחי מזל טוב..
אבבבבל אנ'לא מבין את כל התגובות של אותם אנשים וותיקים שביננו שכל הזמן מדגישים ת'קטע שפעם היה איכות ועכשיו כל איכות הלכה לעולמה...
מה אתה מנסה להגיד בזה?

שכל מה שאנו עושים עכשיו זה סתם חארטה וקישקוש ששווה אפס?!?!
Rising
quote:
Originally posted by taltul
אבבבבל אנ'לא מבין את כל התגובות של אותם אנשים וותיקים שביננו שכל הזמן מדגישים ת'קטע שפעם היה איכות ועכשיו הכל איכות הלכה לעולמה...
מה אתה מנסה להגיד בזה?

שכל מה שאני עושים עכשיו זה סתם חארטה וקישקוש ששווה אפס?!?!


אני מסכים איתך אחי...
ויש לי פה שנתיים +-
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement