| DJ-Kreing^^ |
סצינת הטראנס תתחיל להתפוגג לאט לאט ויותר ויותר אנשים יתחילו לעבוד לדארק סייד שזה הפרוגרסיב סייד...חחח
וגם אמני הטראנס המפרוסמים יתחילו לשנות סגנון לאט לאט ולעבור לקצבים יותר איטיים שיותר מזכירים פרוגרסיב.
אין מה לעשות אבל זה מה שקורה בזמן האחרון, יש סיכוי שזה ישתנה אבל צריך גל של קטעים מצויינים של טראנס אייכותי ואז אנשים יתחילו להיזכר מזה. |
|
|