return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Nature One
View this Thread in Original format
sipowitz
Okej börjar dra ihop sig för sommarplaneringen och nu har natureone släppt sin lineup.

Det som är extra nice med denna festivalen är att den dels är i två dagar och även innefattar ett stort campingområde. Så blir verkligen som en riktigt sommarfestival..

Förra året slog de rekord med 50000 besökare.






OpenAirFloor
Fredag:
PAUL VAN DYK
FERRY CORSTEN
SONO -LIVE-
LEXY& K-PAUL
BLANK&JONES
MOGUAI
NORTHERN LITE -LIVE-
NATURE ONE INC. -LIVE-
ROBERTO FUEGO

Lördag
BAD BOY BILL
DAG
TOMCRAFT
KAI TRACID
WESTBAM
HOOLIGAN
DJ TOCADISCO
TILLMANN UHRMACHER
ANGELO MIKE
ANTHONY ROTHER -LIVE-
TUBE TECH -LIVE-
NU NRG -LIVE-
GOLDEN ALLSTARS

Golden 10 Floor

MARK SPOON
MISS DJAX
MARUSHA
ILSA GOLD -LIVE-
AFRIKA ISLAM
ANDY DÜX
THE DIGGERMAN

DAG
TAUCHER
MIJK VAN DIJK -LIVE-
JAMES MD
RMB -LIVE-
TANITH
HOOLIGAN

RMB !!! Bara det är värt att åka tycker jag. Alla känner väll till spring...

Century Circus
CHRIS LIEBING
DAVE CLARKE
ADAM BEYER
SHEE-LA
ALEXANDER KOWALSKI -LIVE-
THE ADVENT -LIVE-
PET DUO

SVEN VÄTH
FUNK D'VOID -LIVE-
JOHANNES HEIL FEAT.
MARCELLUS NEALY -LIVE-
AGORIA
RUSH
JOEY BELTRAM
GAYLE SAN
BABOR
CARI LEKEBUSCH
ACID JUNKIES -LIVE-
THOMAS P. HECKMANN -LIVE-
LUCCA

Red Bull House
TOM NOVY VS.
SANDER KLEINENBERG
THREE BLACK PIMPS
AKA AFRIKA ISLAM / ERIC
D.CLARK / TYREE COOPER
MILK&SUGAR VS.
DAMIEN J. CARTER FEAT.
AYAK & 2kHz
BOOGIE PIMPS
TIMO DI ROY

RICARDO VILLALOBOS
DJ KOZE
UMBERTO
TAUCHER
TANIA VULCANO
LOCO DICE
TOBI NEUMANN
KID ALEX & BAND -LIVE-
EGOEXPRESS

Groovalistic Garden
Nog inget för oss så skriver inte dessa dj's...

Sen har ett antal klubbar egna tält:
TUNNEL TRANCE FORCE
THUNDERDOME
MOTOROLA Chill Out Lounge powered by Raveline
TIMING RECORDINGS / BASH RECORDS
TIEFENRAUSCH / HIT RADIO RPR Eins
STAMMHEIM FLYING CIRCUS 2004
M1 / MILK & SUGAR RECORDINGS
PARTY.DE hosted by liquid affairs
VOGUE CLUB "GAY & LESBIAN"
KUFA / FLASH / PALAZZO
BUTAN / TOR 3
COCOON
AIRPORT
ENERGY
TRESOR
FORUM

Pris:

52 Euro + ca 20 Euro om man ska på campingen. Grymt bra pris för två dagar tycker jag.

Vill man ha ännu mer fest så är det förfest i 24 timmar innan själva festen börjar också...

St_Andrew
ser ju iof ganska trevligt ut :D
Treo
Skulle kunna vara skoj.. vilket datum är detta ?
Treo
Funderar på att åka på detta, nån annan härifrån som skall dit ? Skulle dock behöva nåt tips på hur man kan beställa biljetter om man inte bor i tyskland/holland/luxenburg ? har spanat på hemsidan (www.nature-one.de) men jag har inte riktigt lyckats klura ut det.
CJ InterCity
detta verkar ju lovande! men jag har ingen kärra och polarna lyssnar bara på hiphop... så om någon har en sits ledig kanske jag kan haka på? :)

har egentligen inte råd till detta men det verkar så ballt att jag fixar väl fram lite cash nånstans :crazy:
SteveTranz4ever
Mr Bitch... du måste verkligen älska detta event

*hrmhmm* :toothless
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=103148
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=176300


För övrigt kan jag säga att jag hemskt gärna skulle vilja dra på detta men det lär ju inte hända om jag inte råkar vinna några tusen eller rånar en pensionär snart :(

Kan ju tillägga att eventet tar plats den 30e juli till den 1a augusti
CJ InterCity
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan ju tillägga att eventet tar plats den 30e juli till den 1a augusti

ja, då var det kört för min del :toothless
sipowitz
Helikoptertur runt festområdet.. grymme stort

http://www.nature-one.de/fileadmin/...dflug_2_dsl.wmv
CJ InterCity
ich will :wtf: :wtf: :wtf:
MojjMojj
Ser jäkligt skoj ut. men jag vill dar till GKGG, men men..

Dj_Irish
Verkar vara en sjuhelsikes fest :)

Men är det ingen mer än jag som känner att det blir så jämrans stressigt med alla dessa topnamn som ska spela på samma fest inom så kort tid? Man hinner ju aldrig se alla man vill se och man stressar mellan olika golv hela tiden.
sipowitz
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Verkar vara en sjuhelsikes fest :)

Men är det ingen mer än jag som känner att det blir så jämrans stressigt med alla dessa topnamn som ska spela på samma fest inom så kort tid? Man hinner ju aldrig se alla man vill se och man stressar mellan olika golv hela tiden.


Kort tid.. hmsii. det är ju 3 dagar (plus några dagar förfest om man nu vill det :-)

Men det är klart, lite krockar lär det bli oavsett
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement