return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
!!!טרד הטרחות-תאונות הגדווול (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Black
וואי איך שחכתי
לפני שנה בערך באתי למגרש של הבית ספר / שכונה
w/e
בקיצור חבר שלי קנה אופני פעלולים הרו משהו טוב כזה
בקיצור אני שהייתי דפוק כמו לא יודע מה עושה לו כזה
וואי אני קופץ את הבמה איתם לא?
טוב מה שאני זוכר מזה את הנסיעה לכיוון הסוף של הבמה
את הנפילה אני כבר לא זוכר
כי סיפרו לי שהיתי פשוט מאובד הכרה לאיזה דקה שלמה
פשוט שכבתי שם על הרצפה.
אכלתי פצעים בכל הפנים שלמזלי לא עשו לי שום צלקות
שברתי תאף שגם הוא יסדר לי ישר מאוד
הקאתי כמו לא יודע מה ומרוב של היה לי מה להקיא התחלתי להקיא את המיצי קיבה שלי משהו מזעזע
לא לדבר על זה שאכלתי אמנזיה (מחלת השכחה) ואני פשוט זוכר דברים במעורפל ביותר כאילו זה היה חלום.
את הפצעים אני לא ישכח.
הביאו אותי באמבולנס לבית חולים....

זה היה הלקח הכי גדול שלמדתי עד היום
ואני כבר לא עושה תשטויות האלה
(סקייט, אופנים.. etc')
:(
KrazyDJs
אה כן
קיץ שעבר אני חושב זה היה
או לפני שנתיים
התלהבתי והכל כי הצלחתי לנסוע על רולר בליידס
קניתי חדשים ב 500 שקל וזה

שבועיים בערך ניסיתי ללמוד וזה
וקיצר הרכבנו בשכונה אצלנו איזה רמפה מעפנה
אני עם כל הבורות שלי וחוסר הנסיון ניסיתי לקפוץ
נפלתי
נהיה לי איזה שטף דם על הירך
סרטים
היה מצחיק אבל


ככה לא נגעתי שנתיים ברולר
מישהו רוצה ? :wtf: :toothless
Dj Black
what is the hardest part in rollerblading?
telling your father that you are gay.
:tongue2
YoraY
שהייתי קטן בן איזה 4-5

אחי הגדול שיחק עם חבריו כדורגל ורציתי לשחק איתם
הוא לא הרשה לי
אז באתי ודפקתי לו בראש מגובה רבע מטר ככה אבן


אורך: כקלטת וידאו
עובי: ככוס מים רגילה


הוא פתח תראש נשאר קצת בבית


היום אני מצטער שלא הרגתי אותו או שלא גרמתי לו סתם לפיגור שכלי...
Narcotic Mind
הגיל: 6
המקום: בטונדה בגובה 2.5 מטר
המקרה: אני הולך אחורה בעיניים עצומות
התוצאה: אני בגבס
Q-PiXeL
נסיון לרדת מגלשה של ילדים קטנים על אופניים
לחיצה על ברקס קדמי, סלטה, ועם הפנים במדרכה
:p
אחרי זה התנפחו לי חצי מהפנים.... נראה מגניב
:)
Scorchio
כשהייתי בן איזה 8 נסעתי על אופניים ליד הבית שלי זה היה כשגרתי בכפר סבא
אני נוסע ומסתכל שניה אחורה איך שאני מחזיר את הראש הגלגל הקדמי שלי נתקע בעמוד חשמל
אני עף מהאופניים ונתקע עם הראש בעמוד
מתחיל לבכות ולא יודע למה
מרגיש רטוב
פתאום אחותי רואה אותי במדרגות וצורחת
מסתבר שהייתי מלא דם...


בגיל 11 אני נוסע על אופניים בחזרה מאימון כדורגל
מגיע למעבר חצייה
לא מספיק לעצור
סיאט איביזה נכנסת בי...
Gil Shwarts
לפני 6-7 שנים
אני מרכיב את חבר שלי על אופניים
הוא ישב כזה מקדימה עם הידיים על הקידון
קיצר הכל טוב ויפה ופתאום הוא דחף את הרגל בגלגל הקדמי ותקע אותו
הדבר הבא שקרה הוא הגלגל האחורי מתרומם, חבר שלי מתהפך על הכביש ואני עדיין על האופניים...
קיצר חבר שלי מרוח על הרצפה ולא קרה לו כלום מבחינת פציעות אז הוא הזדרז להגיד לי שהוא בסדר
הוא עוד לא הספיק להוציא מילה מהפה, הוא מסתכל למעלה וקולט אותי עם האופניים מתהפכים עליו
התוצאה: הוא פתח את הגבה
ואני נשרטתי קלות

זה היה מצחיק רצח

או שפעם עשיתי עם חבר שלי רייסים על האופניים ונכנסתי בכלב שתמיד שנא אותי לא יודע למה...
עפתי איזה 6 מטר מהאופניים והתחלתי להתגלגל על הכביש כמו איזה יוצמח
ואז הכלב בא אליי ודפק לי ביס ברגל (בן זונה)
Hell_Copter
מוזר... הנוער של היום :wtf:

שלא תגידו לי שזה לא מתאים עכשיו :D
ת'כלס אין לי יותר מדי סיפורים כאלה
Rising
נשבע שאני לא זוכר... אין לי גלבות של החיים...

GLoBaL-MUZiK
יכול להיות שסיפרת ויכול להיות שלא, המאורע התחרש היום לפני 4 שנים בערך בל"ג בעומר של כיתה ח' נראה לי, זה בעיקרון הסיפור היחיד או הגלבה היחידה שאני זוכר שעשיתי שהייתי שיכור, וגם זה בחלקים קטנים ממה שחברים סיפרו לי, קיצר ל"ג בעומר, שתייה והרבה ילדים טיפשים וכמובן שאני חייב להשתכר, קיצר בשלב מסויים החלטתי להיום עורב, ואיפה שעשינו את הל"ג בעומר זה היה במקום עם דיונות...קיצר, ציפור אוהבת לעוף נכון? אז ניסית, לעוף וכמובן שמי שראה אותי יודע שאני יותר דומה לדוב ולא לציפור אז... התרסקתי על המאגר בקבקוקי בירות שהביאו...מפה לשם אני מוצא את עצמי בבית, במיטה שלי, אחרי מקלחת...וחתכים בכל הגוף

עד היום אין לי מושג מי הביא אותי הבייתה או מי רחץ אותי...אבל ההורים שלי מסתכלים עלי מוזר מאותו יום

ממממממ אני הולך לתחנת אוטובוס מהיציאה מנתניה, ממהר כי ישלי טרמפ ואני מאחר באיזה 10 דקות ופתאום ברמזור של הכניסה התת-קרקעית לקניון אני מביא את החליקה של החיים ואיזה 10 פועלים זרים צוחקים עלי
ronsh
המקום - קוס יוון
הזמן - לפני שנתיים

הארוע: אני משכיר קטנוע...50 סמ"ק חמוד כזה..
קיצר יומיים אני נוסע כמו גדול כיף חיים
חבר שלי מבקש סיבוב...אני נותן לו...
הוא ברחבת חנייה של המלון..והטמבל הזה נוסע לכיוון קיר..
והוא מתחיל להלחץ...אני צועק לו תן ברקס...
הוא מנסה לתת ברקס אבל לא עוזב לגמרה את הגז..
הקטנוע ממשיך לקפוץ לכיוון הקיר .. הוא קופץ ממנו שנייה לפני
והקטנוע התרסק לגמרה..

הנזק : 300 יורו...!!

אבל מה ..... צחוקים אחו שרמוטא...אתם צריכים לראות את הבנאדם..
הוא כמעט 2 מטר גובה ולא חסר לו רוחב...גוש אדם..!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement