return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
!!!טרד הטרחות-תאונות הגדווול (pg. 3)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
הגיל: 6
המקום: בטונדה בגובה 2.5 מטר
המקרה: אני הולך אחורה בעיניים עצומות
התוצאה: אני בגבס


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אחי לך לקבן ספר לו את זה בצורה הזאת ונראה לי שאתה מסודר:)
Origin
quote:
Originally posted by YoraY
שהייתי קטן בן איזה 4-5

אחי הגדול שיחק עם חבריו כדורגל ורציתי לשחק איתם
הוא לא הרשה לי
אז באתי ודפקתי לו בראש מגובה רבע מטר ככה אבן


אורך: כקלטת וידאו
עובי: ככוס מים רגילה


הוא פתח תראש נשאר קצת בבית


היום אני מצטער שלא הרגתי אותו או שלא גרמתי לו סתם לפיגור שכלי...

איזה חמוד אתה ... אוהב את אח שלך כך !!!חחחחח:D
skelz
הדבר היחיד שזכור לי.. מתאונותי.. הוא כזה:
אני נוסע לי בשכונה באופניים
בשיא הכיף!
עובר ליד ילדים שמשחקים כדורגל וזה
הם בעטו את הכדור לגלגל הקדמי
(כנראה שבעטו בטעות ובמקרה גם פגעו)
אני התהפכתי עם האופניים..
לא לי קרה כלום.. נראה לי שהייתי עם קסדה! :)
פשוט עשיתי סלטה רצחנית עם האופניים של 180 מעלות
היה נחמד.. :)

ואולי דפקתי מכות למי שבעט את הכדור.. לא זכור לי בדיוק
חחחחחחחח
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by skelz
הדבר היחיד שזכור לי.. מתאונותי.. הוא כזה:
אני נוסע לי בשכונה באופניים
בשיא הכיף!
עובר ליד ילדים שמשחקים כדורגל וזה
הם בעטו את הכדור לגלגל הקדמי
(כנראה שבעטו בטעות ובמקרה גם פגעו)
אני התהפכתי עם האופניים..
לא לי קרה כלום.. נראה לי שהייתי עם קסדה! :)
פשוט עשיתי סלטה רצחנית עם האופניים של 180 מעלות
היה נחמד.. :)

ואולי דפקתי מכות למי שבעט את הכדור.. לא זכור לי בדיוק
חחחחחחחח

עוד לא ראיתי אותך עד היום דודו אבל משום מה לא מסתדר לי אתה עם קסדה נוסע על אופניים ברמלה...
התמונה הזאת לא נקלטת לי בתאים של המוח...

או שזה באמת לא הגיוני
או שאין לי כבר תאים במוח...

דרך אגב דודו אנחנו באמת פארשים שאנחנו לא נפגשים...
שתי רמלאים בכל זאת
Hell_Copter
quote:
Originally posted by skelz
לא לי קרה כלום.. נראה לי שהייתי עם קסדה! :)


אתה מהחנונים האלה שהולכים עם קסדות?!
מוזר... הנוער של היום
Rising
דודו לא חנון!!!!

הוא פשוט גרוזיני והוא לא יודע את זה ! :)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Rising
דודו לא חנון!!!!

הוא פשוט גרוזיני והוא לא יודע את זה ! :)


גרוזיני??
קסדה???

עכשיו בכלל אני מרגיש כורדי עם עצמי... מה פה קורה פה
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה מהחנונים האלה שהולכים עם קסדות?!
מוזר... הנוער של היום


רועי אולי תרשום מתחת לשם שלך "מוזר הנוער של היום" ואז במקום לרשום את זה בכל הודעה שלך זה יהיה ברור שזה בא בסוף ההודעה :wtf:
taltul
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
רועי אולי תרשום מתחת לשם שלך "מוזר הנוער של היום" ואז במקום לרשום את זה בכל הודעה שלך זה יהיה ברור שזה בא בסוף ההודעה :wtf:

?חחח..רסמי..רועי גבר מה נסגר איתך? מה קרה
?"נדבקת באיזו תסמונת "שנאת הנוער של היום
:D
Eitan E
quote:
Originally posted by taltul
?חחח..רסמי..רועי גבר מה נסגר איתך? מה קרה
?"נדבקת באיזו תסמונת "שנאת הנוער של היום
:D


שתתתוווקקק
בשאלה הזאת הסגרת את עצמך שאתה
newbee
אתה לא יודע שזה משפט ההיכר שלו
:)

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Eitan E
שתתתוווקקק
בשאלה הזאת הסגרת את עצמך שאתה
newbee
אתה לא יודע שזה משפט ההיכר שלו
:)


חחחח ראסמי
סטיבי יא צעיר
איזה בורות...

עוד מעט תשאל מי זה מורן
חחח
Rising
גם הירידה הזאת על רועי נטחנה כבר.. ורון פה כבר שניםםם
מוזר שהוא לא הכיר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement