| Origin |
| quote: | Originally posted by YoraY
שהייתי קטן בן איזה 4-5
אחי הגדול שיחק עם חבריו כדורגל ורציתי לשחק איתם
הוא לא הרשה לי
אז באתי ודפקתי לו בראש מגובה רבע מטר ככה אבן
אורך: כקלטת וידאו
עובי: ככוס מים רגילה
הוא פתח תראש נשאר קצת בבית
היום אני מצטער שלא הרגתי אותו או שלא גרמתי לו סתם לפיגור שכלי... |
איזה חמוד אתה ... אוהב את אח שלך כך !!!חחחחח:D |
|
|