return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
TA-Nyheter
View this Thread in Original format
reveal
Man kan nu välja "preview" även på PM. :)
keddo
ujuj, vilken nyhet, nästan bud på att bjuda lagetrunt den 15th ;) ... nämen de va ju bra
Smekbar
weehooo gissa om jag saknat det... :rolleyes:
har skickat typ 10pm totalt nu under ett år... :) det antalet lär dock stiga till skyarna nu :)
CJ InterCity
det vore kanske bäst att inte previewa ändå. i af inte när min svenska lärare står bakom mig :toothless
reveal
quote:
Originally posted by CJ InterCity
i af inte när min svenska lärare står bakom mig :toothless


Jasså, du har bara en enda svensk lärare du :p









Hur som helst är det säkert nån som tycker det är bra att man kan förhandsgranska pm, jag tycker det iaf :)
CJ InterCity
ÖSG Malmö

det finns nog bara en svenska lärare i den här stan:D
SteveTranz4ever
Kan ju meddela nåt som kan verka som en nyhet för många att det faktiskt finns en funktion för att kunna radera sina egna poster... *pik pik*
Finns en del som inte förstår när detta bär tillämpas ibland *hostspamhosthost*
reveal
Jepp, jag funderar på att sätta upp lite tips för tex för hur man tar bort inlägg etc... eventuellt uppdatera "läs detta alla nya" eller nåt, får se hur jag gör.
Smeagol
det star faktiskt edit/delete nu nar jag tanker pa det. Men eftersom jag bara skriver jattebra poster (som denna) anvander jag den inte. :)

Wow, smekbar, du ar ju varsta PMspammaren! Jag har skickat 5 nagonsin. Typ ett varannan manad blir det val.
Dioxys
ett tips vore ju å fixa en till bild till "läs detta alla nya"

fixa in den här bilden också :P



plus, fixa en bild från förfesten också :)

St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Man kan nu välja "preview" även på PM. :)


hehe tänkte oxå på det... tycker ärligt det har saknats väldigt mkt... så den funktionen tackar vi för :D

trodde dock att det var nått mer drastiskt som ändrats när jag såg rubriken :p
Nyx
Nån som har koll på hur många meddelanden man kan ha som mest i sin inbox?

jag borde nog rensa min snart :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement