|
TA-Nyheter
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Man kan nu välja "preview" även på PM. :) |
|
|
| keddo |
| ujuj, vilken nyhet, nästan bud på att bjuda lagetrunt den 15th ;) ... nämen de va ju bra |
|
|
| Smekbar |
weehooo gissa om jag saknat det... :rolleyes:
har skickat typ 10pm totalt nu under ett år... :) det antalet lär dock stiga till skyarna nu :) |
|
|
| CJ InterCity |
| det vore kanske bäst att inte previewa ändå. i af inte när min svenska lärare står bakom mig :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
i af inte när min svenska lärare står bakom mig :toothless |
Jasså, du har bara en enda svensk lärare du :p
Hur som helst är det säkert nån som tycker det är bra att man kan förhandsgranska pm, jag tycker det iaf :) |
|
|
| CJ InterCity |
ÖSG Malmö
det finns nog bara en svenska lärare i den här stan:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kan ju meddela nåt som kan verka som en nyhet för många att det faktiskt finns en funktion för att kunna radera sina egna poster... *pik pik*
Finns en del som inte förstår när detta bär tillämpas ibland *hostspamhosthost* |
|
|
| reveal |
| Jepp, jag funderar på att sätta upp lite tips för tex för hur man tar bort inlägg etc... eventuellt uppdatera "läs detta alla nya" eller nåt, får se hur jag gör. |
|
|
| Smeagol |
det star faktiskt edit/delete nu nar jag tanker pa det. Men eftersom jag bara skriver jattebra poster (som denna) anvander jag den inte. :)
Wow, smekbar, du ar ju varsta PMspammaren! Jag har skickat 5 nagonsin. Typ ett varannan manad blir det val. |
|
|
| Dioxys |
ett tips vore ju å fixa en till bild till "läs detta alla nya"
fixa in den här bilden också :P
plus, fixa en bild från förfesten också :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Man kan nu välja "preview" även på PM. :) |
hehe tänkte oxå på det... tycker ärligt det har saknats väldigt mkt... så den funktionen tackar vi för :D
trodde dock att det var nått mer drastiskt som ändrats när jag såg rubriken :p |
|
|
| Nyx |
Nån som har koll på hur många meddelanden man kan ha som mest i sin inbox?
jag borde nog rensa min snart :nervous: |
|
|
|
|