|
TA-Nyheter (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Nyx
Nån som har koll på hur många meddelanden man kan ha som mest i sin inbox?
jag borde nog rensa min snart :nervous: |
Tror det är 50, men jag är inte säker |
|
|
| reveal |
| Standard är nu att det visas 12 svar per sida i en tråd, och inte 15 som tidigare. :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
Tror det är 50, men jag är inte säker |
jag har haft 80 nåt och då fick jag mail om att jag måste rensa. |
|
|
| jofawe |
det är aldrig nån som messar över pm här till mig ändå :(
jag som är så trevlig ... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag har haft 80 nåt och då fick jag mail om att jag måste rensa. |
hmmm, jag har 109 just nu :conf: |
|
|
| reveal |
| "tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden" syns nu även i slutet av en tråd, inte bara överst. :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
"tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden" syns nu även i slutet av en tråd, inte bara överst. :) |
fatta inte först de där.. va som menades :p förrän jag såg det! och då tyckte jag det var jäkligt bra :) :) :) |
|
|
| OracaZ |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
det vore kanske bäst att inte previewa ändå. i af inte när min svenska lärare står bakom mig :toothless |
svensklärare alt svensk-lärare
:):toothless |
|
|
| reveal |
Jo, detta kanske kommer till fler lokala delar, tänkte vänta med nyheten tills dess :)
Sur grej är dock att jag får permission denied på det forumet :stongue: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Jo, detta kanske kommer till fler lokala delar, tänkte vänta med nyheten tills dess :) |
yepp, frågade mannen själv (swamper) om det "Yes... and other features.. eventually. :)"
låter lovande imo :D
| quote: | | Sur grej är dock att jag får permission denied på det forumet :stongue: |
åhh mobbad :p ska jag ta screenshot eller? :stongue: :stongue: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
åhh mobbad :p ska jag ta screenshot eller? :stongue: :stongue: |
hehe, din busråtta :D :stongue:
ja har märkt en TA-skada jag har... så fort jag har läst sista svaret i en tråd och alltså är längst ner på sidan, så scrollar jag upp igen. GLÖMMER att man nu kan gå tillbaka i trädstrukturen även längst ner på sidan :D
sen kom ja på en sak... "search in this thread" har de funnits länge eller? ja såg det idag. :p nu ska ja söka efter johans bläckfisk i klotterplankstråden :D :D |
|
|
|
|