return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
TA-Nyheter (pg. 2)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Nyx
Nån som har koll på hur många meddelanden man kan ha som mest i sin inbox?

jag borde nog rensa min snart :nervous:


Tror det är 50, men jag är inte säker
reveal
Standard är nu att det visas 12 svar per sida i en tråd, och inte 15 som tidigare. :)
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
Tror det är 50, men jag är inte säker


jag har haft 80 nåt och då fick jag mail om att jag måste rensa.
jofawe
det är aldrig nån som messar över pm här till mig ändå :(

jag som är så trevlig ...
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
jag har haft 80 nåt och då fick jag mail om att jag måste rensa.


hmmm, jag har 109 just nu :conf:
reveal
"tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden" syns nu även i slutet av en tråd, inte bara överst. :)
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
"tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden" syns nu även i slutet av en tråd, inte bara överst. :)


fatta inte först de där.. va som menades :p förrän jag såg det! och då tyckte jag det var jäkligt bra :) :) :)
OracaZ
quote:
Originally posted by CJ InterCity
det vore kanske bäst att inte previewa ändå. i af inte när min svenska lärare står bakom mig :toothless


svensklärare alt svensk-lärare

:):toothless
St_Andrew
wow, kolla detta :)

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=185939

http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=77

smart som fan ju :D

tur att man hänger i toronto delen nu oxå så man får reda på allt nytt innan det händer :p
reveal
Jo, detta kanske kommer till fler lokala delar, tänkte vänta med nyheten tills dess :)

Sur grej är dock att jag får permission denied på det forumet :stongue:

St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Jo, detta kanske kommer till fler lokala delar, tänkte vänta med nyheten tills dess :)


yepp, frågade mannen själv (swamper) om det "Yes... and other features.. eventually. :)"

låter lovande imo :D

quote:
Sur grej är dock att jag får permission denied på det forumet :stongue:


åhh mobbad :p ska jag ta screenshot eller? :stongue: :stongue:
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew

åhh mobbad :p ska jag ta screenshot eller? :stongue: :stongue:


hehe, din busråtta :D :stongue:

ja har märkt en TA-skada jag har... så fort jag har läst sista svaret i en tråd och alltså är längst ner på sidan, så scrollar jag upp igen. GLÖMMER att man nu kan gå tillbaka i trädstrukturen även längst ner på sidan :D

sen kom ja på en sak... "search in this thread" har de funnits länge eller? ja såg det idag. :p nu ska ja söka efter johans bläckfisk i klotterplankstråden :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement