|
Sensation - the Bling Bling edition!? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
| misschien dat de eerste urban-feesten niet zo een succes zullen zijn, maar wanneer id-t urbanliefhebbers eenmaal 'aan het feesten' krijgt, dan verdubbelen (of waarschijnlijk meer) ze hun afzetmarkt. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by AlFerox
misschien dat de eerste urban-feesten niet zo een succes zullen zijn, maar wanneer id-t urbanliefhebbers eenmaal 'aan het feesten' krijgt, dan verdubbelen (of waarschijnlijk meer) ze hun afzetmarkt. |
Ja precies, dat is ook de enige reden die ik kan bedenken. Anders is het een schandalig groot verschil namelijk. |
|
|
| DJ Gerrit |
| goed initiatief! ze pakken hier wel een gat in de markt, want echt grote urban feesten zijn er nog niet! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Hoezo kan zo'n feest nou ineens €25 zijn? Voor Innercity, Sensation, Mysteryland etc. betaal je €60 (!) en hier ligt de prijs ineens een behoorlijk stuk lager.
Of die lage toegangsprijs is natuurlijk bedoeld om de toko vol te krijgen... |
of de doorgaande bezoeker van dit evenement heeft gewoon minder te besteden althans dat denk ID&T :rolleyes: :p |
|
|
| jp |
Als je nagaat dat er zo'n 90.000 mensen in de Bijlmer wonen waarvan zo'n 80% van Surinaamse afkomst is dan zal het met de doelgroep wel goed zitten. Tel daar nog wat verdwaald publiek uit oa. de rest van de stad bij en de toko zit al aardig vol.
Dat ene urban feest in de HMH dat op rellen uitliep zat ook al stampvol, en de Arena heeft toch wat meer aantrekkingskracht.
Als ze de tweede ring afsluiten heb je met 20.000 bezoekers een prima feest. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Hoezo kan zo'n feest nou ineens €25 zijn? Voor Innercity, Sensation, Mysteryland etc. betaal je €60 (!) en hier ligt de prijs ineens een behoorlijk stuk lager.
Of die lage toegangsprijs is natuurlijk bedoeld om de toko vol te krijgen... |
Voor 60€ komt er helemaal niemand nee...
Hoe is t trouwens afgelopen met PleasureDome? Hoor je ook niets (meer) over |
|
|
| Original |
| Als ze nou is de rest van de ID&T feesten ook voor €25 aanbieden ben ik en me portemonaie ook weer blij. |
|
|
| moogwai |
Tja.. ieder zijn ding :rolleyes:
Alleen die prijs is wel weer raar.. ik bedoel zo'n feest zal echt niet veel goedkoper zijn dan een sensation. |
|
|
| magrec |
| van 18:00 tot 1:00 moeten ze op tijd naar bed ofzo.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Hoezo kan zo'n feest nou ineens €25 zijn? Voor Innercity, Sensation, Mysteryland etc. betaal je €60 (!) en hier ligt de prijs ineens een behoorlijk stuk lager.
Of die lage toegangsprijs is natuurlijk bedoeld om de toko vol te krijgen... |
Omdat de dag ervoor Sensation is. Alles kan blijven staan/hangen.
| quote: | Originally posted by magrec
van 18:00 tot 1:00 moeten ze op tijd naar bed ofzo.... |
Nee, in het donker zie je ze niet meer :rolleyes: |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by magrec
van 18:00 tot 1:00 moeten ze op tijd naar bed ofzo.... |
Dan hoeft ID&T geen nachtvergunning af te sluiten, scheelt een hoop duiten. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Asperge
Dan hoeft ID&T geen nachtvergunning af te sluiten, scheelt een hoop duiten. |
pesies! ;)
Dit feest kost ze amper geld, alleen security en de dj's lijkt me. Licht, geluid en de lokatie zijn sowieso al verhuurd. Kunnen ze allicht dit feest houden en kijken of er animo voor is, best slim gedacht :) |
|
|
|
|