return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Sensation - the Bling Bling edition!? (pg. 3)
View this Thread in Original format
-TAIS-
quote:
Originally posted by SnuggLe
Omdat de dag ervoor Sensation is. Alles kan blijven staan/hangen.


Laat ze dan het kostenvoordeel splitten. Helft korting voor Sensation, helft korting voor dit.

Ik denk dat ID&T het gewoon doet omdat ze bang zijn die tent niet vol te krijgen en een herhaling van Pleasuredome(/NJOY?) willen voorkomen. Ik weet niet of ID&T hier een winst op behaalt met €25 per kaartje, in ieder geval boren ze idd wel weer een nieuwe markt aan.
moogwai
quote:
Originally posted by TranceFool
pesies! ;)


Dit feest kost ze amper geld, alleen security en de dj's lijkt me. Licht, geluid en de lokatie zijn sowieso al verhuurd. Kunnen ze allicht dit feest houden en kijken of er animo voor is, best slim gedacht :)


idd.. als je het zo bekijkt wel!
Blik
ze zullen wel de arena een dag langer moeten huren, een extra avond personeel, schoonmaakploegen etc.

Zou het knap vinden als het uitverkocht raakt, bijna iedereen moet namelijk met de auto komen, want om 1 uur rijd het openbaar vervoer niet meer. En de vraag is of de markt hiervoor wel groot genoeg is
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
ze zullen wel de arena een dag langer moeten huren, een extra avond personeel, schoonmaakploegen etc.

Zou het knap vinden als het uitverkocht raakt, bijna iedereen moet namelijk met de auto komen, want om 1 uur rijd het openbaar vervoer niet meer. En de vraag is of de markt hiervoor wel groot genoeg is


Niet groot genoeg??? Onder welke steen woon jij?
Ooit wel eens in de grote stad geweest? Daar barst het van de mensen die dit wel leuk zullen vinden, als je begrijpt at ik bedoel.
Donna
Achjah duncie wordt groot door steeds klein te beginnen.
Alles wat klein word opgestart door hem wordt toch echt groot gemaakt door de vele makke schapen die trouw volgen als ie de dam overgaat,duzzzzz...
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Niet groot genoeg??? Onder welke steen woon jij?
Ooit wel eens in de grote stad geweest? Daar barst het van de mensen die dit wel leuk zullen vinden, als je begrijpt at ik bedoel.


Tja Urban / RnB ed is heel populair, vooral onder donkere mensen. De vraag is alleen of zij voor deze muziek ook naar een groot feest gaan ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Tja Urban / RnB ed is heel populair, vooral onder donkere mensen. De vraag is alleen of zij voor deze muziek ook naar een groot feest gaan ;)


Nou, ik denk het wel eigenlijk.
Als ik zie in Den haag hoeveel van die mensen naar feesten gaan. De hele tram zit vol op een zaterdag.
Denk dat dit een goede zet is van Duncan...!

Volgensmij liep hij btw zelf nog rond op Tomorrow dit weekend.
TimeportE
quote:
Originally posted by TranceFool
Tja Urban / RnB ed is heel populair, vooral onder donkere mensen.


msjizl manizl... nix tegen the hood jowwww.. 2PaQ 4 l1Fe yallll...

ik ben een witte rapper en das vet cool
want ik battle je er uit en dat is mijn doel
want leven op de straat das pas leven
werkenden die denken die "doen" kennen echt geen streven
ik ben misschien niet zwart en das vette pech
ik kan rappe als de beste als een kip aan de leg
dus laat me doen wat ik wil jij kleine ho 't
anders laten ik je horen hoe je vriendin me blowt

zow net eff bedacht goed he! :P
TranceFool
quote:
Originally posted by TimeportE
msjizl manizl... nix tegen the hood jowwww.. 2PaQ 4 l1Fe yallll...

ik ben een witte rapper en das vet cool
want ik battle je er uit en dat is mijn doel
want leven op de straat das pas leven
werkenden die denken die "doen" kennen echt geen streven
ik ben misschien niet zwart en das vette pech
ik kan rappe als de beste als een kip aan de leg
dus laat me doen wat ik wil jij kleine ho 't
anders laten ik je horen hoe je vriendin me blowt

zow net eff bedacht goed he! :P


Misschien had je vroeger beter als droom kunnen hebben dat je rapper wilde worden :toothless:
jp
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=wigger :rolleyes:

basd
quote:
Originally posted by Asperge
Dan hoeft ID&T geen nachtvergunning af te sluiten, scheelt een hoop duiten.

Het is denk ik meer dat ze er niet 's nachts in mogen, dan dat ze zelf niet willen.. Ik kan me best voorstellen dat de ArenA ook maar een beperkt aantal nachtvergunningen krijgt, net als het Gelredome bijvoorbeeld.
SnuggLe
Oh en het wordt allemaal nog mooier, naar aanleiding van een thread op clubcharts (http://forum.clubcharts.nl/topic/27855/1/50):

Op de Qdance site stond een verkeerde link ofzo naar een andere pagina... H2 - King of Kings ofzo. Schijnt misschien NOG een nieuw concept te zijn van ID&T. Ibo (van Qdance) zei dat het een verkeerde doorverwijzing was ofzo, i dont know. House vs Hiphop :S

Screenshots:





Weet je, op zich wel slim van ID&t: de hiphoppers/urbanliefhebbers langzaam ook house leuk laten vinden. Dan de hele urban markt in elkaar mikken met loze non-kwaliteits , en dan in 1x heel veel liefhebbers van house erbij hebben ;) :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement