|
Koneisto 2004!
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
| Tulipas mailia koneiston väeltä, että maanantaina 10. päivä avautuvat sivut kunnolla. Ajattelin vain tiedustella, että onko kukaan ajatellut menevänsä tänä vuonna? Entä onko kukaan ollu edellisinä vuosina ja mikä on meininki? Kannattaako lähteä ~500km:n reissuun? =) |
|
|
| skip |
en ole koskaan ollut, enkä varmaan ikinä menekään! tosin silloin kun se täällä turussa oli olisin mennyt kovin mielelläni, mutta jostain syystä ei tullut sitten mentyä! kupittaan puisto oli varmasti mahtava paikka tapahtumalle ja meille kotiin on siitä vielä noin 5km matka, joten se olisi ihan sopivan kävelymatkan päässäkin.
lähinnä sen takia varmaan jätän/jätin koneiston väliin, kun siellä on niin paljon musiikkia, josta en ole kiinnostunut ja paljon musiikkia, josta en ole ikinä kuullutkaan, joten siellä ei ikinä oikeastaan ole ollut mitään mikä olisi minua sinne ehdottomasti vetänyt! |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by skip
lähinnä sen takia varmaan jätän/jätin koneiston väliin, kun siellä on niin paljon musiikkia, josta en ole kiinnostunut ja paljon musiikkia, josta en ole ikinä kuullutkaan, joten siellä ei ikinä oikeastaan ole ollut mitään mikä olisi minua sinne ehdottomasti vetänyt! |
Joo, näin se on varmaan tänäkin vuonna, että 90% artisteista on (ainakin) mulle ihan tuntemattomia. |
|
|
| BetaFactory |
| Tuo on varmasti sekä Koneiston vahvuus että heikkous. ;) |
|
|
| GrimReaper |
Totta, se on sekä sen heikkous että vahvuus!
Itse olen ollut Koneistossa alusta asti eli oliko se nyt vuodesta 2000 lähtien... koskaan ei ole tarvinnut pettyä. En ole minäkään tuntenut artisteista suurinta osaa mutta parempi niin, saattaa löytää (ja olen löytänytkin) monia uusia loistoartisteja joista en ennen Koneistoa ole kuullutkaan.
Viime vuosina Koneiston tarkotuskin on ollut vähentää juuri esim. trancea ja muita "perusgenrejä" ja tuoda esille muitakin konemusan vähemmin tunnettuja lajeja sekä artisteja. Varsinkin jälkimmäisiä. Siltikään ei yhtenäkään päivänä Koneistossa ole tarvinnu miettiä että mitä tehdä kun ei ole mitään mitä voisi mennä kuuntelemaan/katselemaan. Aina on jotain ollut jokaiselle kuitenkin.
Ainoa pettymys parina viime vuotena on ollut tapahtumapaikka, Kaapeli. Ei siinä oo samaa kesän ja tilan tunnetta mitä Kupittaan puistossa oli. Kaapelilla on vain pimeitä käytäviä ja täynnä olevia hikisiä halleja kun Kupittaalla kaikki oli periaatteessa ulkosalla, vain teltat sateen suojana. Pääareena nyt tietenkin oli aina urheiluhallissa. No, onneksi osa tapahtumista on järjestetty Hietsun rannalla. Siellä on ainakin silmänruokaa jos ei musa kaikkia innosta. :crazy:
Tänäkin vuonna menen ilman muuta kuitenkin, eihän nyt putkea voi katkaista.
PS. Ketähän suuria nimiä tänä vuonna tulee..? Viime vuonna oli esim. Hybrid (vain Mike Truman yksin tosin), Miss Kittin, Anthony Pappa,... |
|
|
| BetaFactory |
| Suomen elektronisen musiikin kannalta/skenen kannalta on varmasti todella tärkeätä että Koneisto on olemassa. Tuntuu kuitenkin oudolta, jos pidetään esim. acid jazzia, ambienttia yms. kaapelitehtaan seinien sisällä? Imatran Voiman electroa sai kuunnella itse tehtaalla viime vuonna (huomasin siitä telkkariohjelmasta), mutta sellainen tyyli myös sopii sisätiloihin. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Tänäkin vuonna menen ilman muuta kuitenkin, eihän nyt putkea voi katkaista.
PS. Ketähän suuria nimiä tänä vuonna tulee..? Viime vuonna oli esim. Hybrid (vain Mike Truman yksin tosin), Miss Kittin, Anthony Pappa,... |
Itsekkin olen lähdössä, jos vain saan jonkun kaverin messiin. Kuulinpas muuten huhua, että BK ois tulossa ainakin, mutta maanantainahan se selviää. :) |
|
|
| MekkaFIN |
No nyt on sivut päivittyneet, eli linkki .
Eipähän löytynyt montaa tuttua artistia, tosin olihan siellä Hulkkosen Jori. :P Sivut tosin päivittyvät vielä, joten saattahaan sinne jotain muitakin tuttuja ilmestyä. |
|
|
| XeQtOr |
| Olihan siel Richie Hawtin, joka on kyl sen luokan technonimi et sitä melkein vois lähtee kattoo... |
|
|
| GrimReaper |
| Jori nyt on ollu monta kertaa siellä jo, ei kai ihan joka vuosi mutta kuitenkin.. samoin myös Texas ******t. Kotimaisten joukossa on moniakin tuttuja mutta ulkomaisissa ei turhan montaa Hawtinin ja The Streetsin lisäksi, joka muuten tekee aika hauskojakin house- ja breaks-biisejä esim. "Weak Become Heroes" josta Ashley Beedlen ja Röyksopin remiksit on aivan loistavia. |
|
|
| Puuhis |
| Kai tuonnekkin voisi mennä jos kerkiää. Kiireet prkl!!"¤!/# |
|
|
| GrimReaper |
Oioioi!
Way Out West LIVE (Distinct’ive Records, UK) :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Loistavaa!!! Siellä on sitten varmaan joku kymmenkunta henkilöä lavalla kun on vokalisti(t), kitaristi, rumpali, percussionisti artistit itse, jnejne.. toivottavasti. |
|
|
|
|