return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
בגרויות 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Segev
בהצלחה לכולם
לי היה היום בביולוגיה כוס עמק מאיפה אני אמור לדעת על המעבדה הזאת
אמא שלהם זונה נותנים לי טיפת דם של עוף ונותנים לי לחקור אותה
YoraY
mor twelv awerz i have test in einglish and i no i gonna have good grid
Eitan E
quote:
Originally posted by YoraY
mor twelv awerz i have test in einglish and i no i gonna have good grid


and i guess you are going to the 5 point test
ha ha:D :)
Viber
quote:
Originally posted by Segev
בהצלחה לכולם
לי היה היום בביולוגיה כוס עמק מאיפה אני אמור לדעת על המעבדה הזאת
אמא שלהם זונה נותנים לי טיפת דם של עוף ונותנים לי לחקור אותה


קקי על המעבדה

תודה לאל זה לא מגמה אצלי ולא נעליים ואני ניפטר מזה השנה!!!:cool:
:haha:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Eitan E
and i guess you are going to the 5 point test
ha ha:D :)


למה אתה מלכלך ?

יוראי, לפחות את התאריך אתה יודע לרשום ? :happy2:
DJ-Kreing^^
איך היה לכולם באנגלית?

שאלון
E
היה דיי קשה... אבל הלך לי אחלה לפי התשובות של המורה.
והציון מגן 98 אז אין ממה לחשוש
:)
yaman
פיייייי
היה קשה משהו בן זונה
בעיקר האנסין האחרון
YuVaL
מחר מתכונת היסטוריה
לא יודע כלום

אבל מקווה שאני יצליח
HyPeRSoNiC
אתמול הייתה לי בגרות מעבדה בפיסיקה
הלך סבבה :)
הגישו אותי על 98 אז אני לא דואג.......

יום חמישי מגן באזרחות........ נקווה לטוב :p
Rising
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
איך היה לכולם באנגלית?

שאלון
E
היה דיי קשה... אבל הלך לי אחלה לפי התשובות של המורה.
והציון מגן 98 אז אין ממה לחשוש
:)


כמוני כמוך בדיוק רק בלי הקטע של האחלה....
מגן 98
והיה קשה

AnthemFreak
איזה כיף שסיימתי עם הכל:)
coby
בני זונות עד שלמדתי !!

ביטלו לנו את המתכונת בגלל השביטה !



אבל לא נורא אפשר לישון עוד :)


לילה טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement