|
בגרויות 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
בהצלחה לכולם
לי היה היום בביולוגיה כוס עמק מאיפה אני אמור לדעת על המעבדה הזאת
אמא שלהם זונה נותנים לי טיפת דם של עוף ונותנים לי לחקור אותה |
|
|
| YoraY |
| mor twelv awerz i have test in einglish and i no i gonna have good grid |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by YoraY
mor twelv awerz i have test in einglish and i no i gonna have good grid |
and i guess you are going to the 5 point test
ha ha:D :) |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Segev
בהצלחה לכולם
לי היה היום בביולוגיה כוס עמק מאיפה אני אמור לדעת על המעבדה הזאת
אמא שלהם זונה נותנים לי טיפת דם של עוף ונותנים לי לחקור אותה |
קקי על המעבדה
תודה לאל זה לא מגמה אצלי ולא נעליים ואני ניפטר מזה השנה!!!:cool:
:haha: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Eitan E
and i guess you are going to the 5 point test
ha ha:D :) |
למה אתה מלכלך ?
יוראי, לפחות את התאריך אתה יודע לרשום ? :happy2: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
איך היה לכולם באנגלית?
שאלון
E
היה דיי קשה... אבל הלך לי אחלה לפי התשובות של המורה.
והציון מגן 98 אז אין ממה לחשוש
:) |
|
|
| yaman |
פיייייי
היה קשה משהו בן זונה
בעיקר האנסין האחרון |
|
|
| YuVaL |
מחר מתכונת היסטוריה
לא יודע כלום
אבל מקווה שאני יצליח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אתמול הייתה לי בגרות מעבדה בפיסיקה
הלך סבבה :)
הגישו אותי על 98 אז אני לא דואג.......
יום חמישי מגן באזרחות........ נקווה לטוב :p |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
איך היה לכולם באנגלית?
שאלון
E
היה דיי קשה... אבל הלך לי אחלה לפי התשובות של המורה.
והציון מגן 98 אז אין ממה לחשוש
:) |
כמוני כמוך בדיוק רק בלי הקטע של האחלה....
מגן 98
והיה קשה |
|
|
| AnthemFreak |
| איזה כיף שסיימתי עם הכל:) |
|
|
| coby |
בני זונות עד שלמדתי !!
ביטלו לנו את המתכונת בגלל השביטה !
אבל לא נורא אפשר לישון עוד :)
לילה טוב |
|
|
|
|