return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
בגרויות 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by coby
בני זונות עד שלמדתי !!

ביטלו לנו את המתכונת בגלל השביט ה !


בלשון?
Eitan E
quote:
Originally posted by KrazyDJs
למה אתה מלכלך ?


למה מלכלך אני צוחק אחי
זה הכל מאהבה אין לי משהו נגד מישהו מהפורום
:clown: ;)
coby
quote:
Originally posted by Rising
בלשון?


היסטוריה א
Viber
quote:
Originally posted by coby
היסטוריה א


אל תדאג זמנך עוד יבוא...



































והשאלות על ארצות האיסלם עוד יזיינו אותך כמו את כולם
;)
HyPeRSoNiC
טוף, הייתה לי היום מתכונת באזרחות....... הלך סבבה...... היה לי ויכוח עצבני עם המורה שלי על אחת השאלות........
יהיה טוב.......


מישהו פה עושה ביום שני בגרות במחשבים??????
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מישהו פה עושה ביום שני בגרות במחשבים??????


אנכי!

לא באתי ליותר מחצי מהשיעורים השנה ומגישים אותי על 96 שזה נפלא.
בהצלחה לכל הניגשים...
;)
Eitan E
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אנכי!

לא באתי ליותר מחצי מהשיעורים השנה ומגישים אותי על 96 שזה נפלא.
בהצלחה לכל הניגשים...
;)


לפי זיכרוני הבגרות במחשבים זה ממש שוק בתקופה שלי זה היה רק על פסקל
וגם עם חומר פתוח
ובכל זאת השפה הזאת די עזרה לי כי יש דברים מאוד דומים גם ב-סי וסי++ש
coby
quote:
Originally posted by Viber
והשאלות על ארצות האיסלם עוד יזיינו אותך כמו את כולם
;)


חחח עשינו אתזה אתמול

הלך לי סבבה עניתי על הכל

האיסלם זה באמת הכי מעצבן יש שם איזה שאלה נאצית על התמורות
Viber
quote:
Originally posted by coby
חחח עשינו אתזה אתמול

הלך לי סבבה עניתי על הכל

האיסלם זה באמת הכי מעצבן יש שם איזה שאלה נאצית על התמורות


עזוב אותך כולם חירשו שטויות בשאלות האלה...
מה היו התמורות שחלו על היהודים בחינוך ובדמוגרפיה?
מצבם בחינוך השתפר והם התחילו לקבל חינוך ברמה גבוהה יותר שלאא כמו פעם והם התחילו להתרבות יותר.

חחחחח תשובות בסיגנון...:)
coby
quote:
Originally posted by Viber
עזוב אותך כולם חירשו שטויות בשאלות האלה...
מה היו התמורות שחלו על היהודים בחינוך ובדמוגרפיה?
מצבם בחינוך השתפר והם התחילו לקבל חינוך ברמה גבוהה יותר שלאא כמו פעם והם התחילו להתרבות יותר.

חחחחח תשובות בסיגנון...:)


אני דווקא לא חירבשתי כל כך

פשוט שיננתי את כל הספר
!

Viber
quote:
Originally posted by coby
אני דווקא לא חירבשתי כל כך

פשוט שיננתי את כל הספר
!


?יש ספר
HyPeRSoNiC
בהצלחה לכולם בבגרות בתנ"ך!!!!!!!!!!

לי יש מגן בספרות מחר, ולחלק מהחברים שלי יש גם מגנים במקצועות אחרים

אז במה שלא יהיה לכם.......... בהצלחההההההההההה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement