|
בגרויות 2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by coby
בני זונות עד שלמדתי !!
ביטלו לנו את המתכונת בגלל השביט ה !
|
בלשון? |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
למה אתה מלכלך ?
|
למה מלכלך אני צוחק אחי
זה הכל מאהבה אין לי משהו נגד מישהו מהפורום
:clown: ;) |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Rising
בלשון? |
היסטוריה א |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by coby
היסטוריה א |
אל תדאג זמנך עוד יבוא...
והשאלות על ארצות האיסלם עוד יזיינו אותך כמו את כולם
;) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוף, הייתה לי היום מתכונת באזרחות....... הלך סבבה...... היה לי ויכוח עצבני עם המורה שלי על אחת השאלות........
יהיה טוב.......
מישהו פה עושה ביום שני בגרות במחשבים?????? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מישהו פה עושה ביום שני בגרות במחשבים?????? |
אנכי!
לא באתי ליותר מחצי מהשיעורים השנה ומגישים אותי על 96 שזה נפלא.
בהצלחה לכל הניגשים...
;) |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אנכי!
לא באתי ליותר מחצי מהשיעורים השנה ומגישים אותי על 96 שזה נפלא.
בהצלחה לכל הניגשים...
;) |
לפי זיכרוני הבגרות במחשבים זה ממש שוק בתקופה שלי זה היה רק על פסקל
וגם עם חומר פתוח
ובכל זאת השפה הזאת די עזרה לי כי יש דברים מאוד דומים גם ב-סי וסי++ש |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Viber
והשאלות על ארצות האיסלם עוד יזיינו אותך כמו את כולם
;) |
חחח עשינו אתזה אתמול
הלך לי סבבה עניתי על הכל
האיסלם זה באמת הכי מעצבן יש שם איזה שאלה נאצית על התמורות |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by coby
חחח עשינו אתזה אתמול
הלך לי סבבה עניתי על הכל
האיסלם זה באמת הכי מעצבן יש שם איזה שאלה נאצית על התמורות |
עזוב אותך כולם חירשו שטויות בשאלות האלה...
מה היו התמורות שחלו על היהודים בחינוך ובדמוגרפיה?
מצבם בחינוך השתפר והם התחילו לקבל חינוך ברמה גבוהה יותר שלאא כמו פעם והם התחילו להתרבות יותר.
חחחחח תשובות בסיגנון...:) |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Viber
עזוב אותך כולם חירשו שטויות בשאלות האלה...
מה היו התמורות שחלו על היהודים בחינוך ובדמוגרפיה?
מצבם בחינוך השתפר והם התחילו לקבל חינוך ברמה גבוהה יותר שלאא כמו פעם והם התחילו להתרבות יותר.
חחחחח תשובות בסיגנון...:) |
אני דווקא לא חירבשתי כל כך
פשוט שיננתי את כל הספר
! |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by coby
אני דווקא לא חירבשתי כל כך
פשוט שיננתי את כל הספר
! |
?יש ספר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בהצלחה לכולם בבגרות בתנ"ך!!!!!!!!!!
לי יש מגן בספרות מחר, ולחלק מהחברים שלי יש גם מגנים במקצועות אחרים
אז במה שלא יהיה לכם.......... בהצלחההההההההההה |
|
|
|
|