|
Influx - Flaming Emotions (Original Mix) [Full 192]
|
View this Thread in Original format
| EternalMusic |
שלום לכולם! :D
רציתי לשתף אותכם בקטע שכתבתי לא מזמן,
אשמח לשמוע תגובות בין אם הן רעות או טובות
הערות בונות גם בבקשה
:)
תודה חברס!
נ.ב - בוינאמפ כתוב פרוזן אימוטשן אז תדאגו לשנות. הקטע עבר אבולוציה של שמות. |
|
|
| skelz |
צדקתי..
אנטוניו זה מעולה כמו שאר העבודות שלך
הפאדים שלך הורגים אותי בן אדם.. תעשה עם זה משהו
חחחחחחחחח
:)
משהו אחד ששכחתי לציין..
ההתחלה של הקטע מאוד מזכירה לי את יהל! |
|
|
| YoraY |
טוב אז הגיע אלי הקובץ הזה
Influx_-_Flaming_Emotions_(Original_Mix).mp3
אני שומע תדקה וחצי הראשונות ואומר....
א. אני מתקשה להאמין שזה אתה, בכל זאת יש פה עבודה משו משו
ב. אם זו באמת עבודה שלך רוץ להחתים
......
edit
שמעתי הכל - קטע מיקצועי לכל דבר
אני אישיתי לא התחברתי עם המלודיה
אני יותר בקטע של סינטים מהירים מקוטעים
אבל בונה אחי ישך צלילים....... דחוף דחוף להחתים |
|
|
| Flotser |
אחלה קטע
אהבתי במיוחד מה שעשית עם הוואקלס!
:wtf:
רק מה הם לא הכי משתלבים יפה ככה ב
3:30
ביחד עם המנגינה
אבל קטן עליך :)
שיהיה בהצלחה :p |
|
|
| arik |
בחייי זה נשמע ממש לקוח מסט של ארמין!!!
מעולה אהבתי מאד לא מלודי מידי בהגזמה יפה מאד
רק אם לצלילים היה אפילו סאונד יותר טוב
אני מתכוון ממש טוב
!!!!
אז בכלל !!!! |
|
|
| EternalMusic |
תודה חבר'ה :)
שמח שאהבתם!
ניסיתי להחתים לא הלך :\
לא נורא פעם אחרת |
|
|
| Vortex_SA |
| ההתחלה נחמדה, הסאונד של כל הצלילים ביחד יפה, אבל אני שומע שכל אחד לחוד הם דיי פשוטים, תנסה להוסיף עליהם כל מיני עומקים שונים, הקיק חסר בס מאוד... יש את הצליל עם הריף הקטן הזה, הוא מאוד גבוה והסאונד שלו מאוד צורם לי, לדעתי תתן לו אפקטים, זרוק אותו יותר מאחורה במיקס, יש מעין ווקל כזה ברקע, יפה, אהבתי.. בברייק הווקאל נכנס מאוד פתאום, תן לו איזה פילטר או משהו... הסלייר שמנגן שם (אם אני לא טועה) לא כל כך מתאים לסאונד הכללי, זרוק איזה איקיו עליו.... בעקרון קטע נחמד, הסאונד מאוד צרם לי באוזן טפל דחוף כי מי ששומע רוצה לשמוע דברים נעימים לאוזן :) חוץ מזה הצלילים גם אם הם מסובכים מאוד מבחינה טכנית נשמעים מאוד פשוטים לאוזן שלי, אין לך ברייקים מיוחדים או מעברים מעניינים, טראקים כאלה יש המון כמו שלך, זה בעיה, תכניס משהו מיוחד משלך, משהו שלא תשמע בשום מקום אחר, משהו גדול, מפוצץ, שאתה תשמע ותגיד וואו, או מגניב או מה שלא יהיה... ותן יותר ריוורב ודיליי, מאוד שטוח הסאונד פה... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
כבר קיבלת ממני ביקורת על הקטע הזה... אני רק יוסיף ויאמר שתמשיך ליצור בקצב הזה כי עם כל קטע חדש שאתה מסיים הרמה שלך עולה והיכולות שלך מתפתחות.
;)
Keep it up! |
|
|
| YuVaL |
אני בערך באותו ראש של שאגי... הטראק עצמו בנוי טוב, אבל הבאס נעלם, אתה לא שומע אותו, עכשיו הברייק שלך.. לא יודע משהו חסר לי שם, העוצמה, אני שומע את הברייק והקאטים האלה שעשית נשמעים לי סתם כמו איזה קטע קטוע כזה בלי קשר...
ואז נכנסים הסטרינגים, שלפי השמיעה שלי אין להם הרבה
Pattern
שם... הם סתם יושבים שם, וזה לא ממש הולך
עכשיו הכניסה ב
3:30....
חסרת עוצמה, חסרת רגש, אתה אפילו לא מרגיש שהיא באה....
תחשוב שאתה שומע טראק במועדון, כולך מקבל צמרמורות מהקטע המלודי, פתאום בלי קשר לחיים הבאס והקיק וההי נכנס לך, אתה לא מתריע, אין עליה, אין ברייק לפני זה.....
אתה צריך לעבוד הרבה על העלייה לפי דעתי....
כמו שפעם בנאדם חכם אמר.... תחשוב גרפים אחי, תחשוב גרפים
:)
אבל בכלליות אחי, אני שומע המון פוטנצייל בטראק, אז שיהיה לך בהצלחה
;) |
|
|
| EternalMusic |
תודה אנשים
יובל: תודה על הביקורת, ברור שיש לו פאטרן לכל כלי יש.
אני לא אוהב עליות עצבניות אז...:)
טאנקס אניוואי |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
תודה אנשים
יובל: תודה על הביקורת, ברור שיש לו פאטרן לכל כלי יש.
אני לא אוהב עליות עצבניות אז...:)
טאנקס אניוואי |
אתה יודע מה, אל תעשה עליה עצבנית.... אבל אולי תתן ירידה קטנה אפילו לפני שאתה מביא אותה בכניסה... |
|
|
|
|