return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
john "00" fleming suomeen, taas!
View this Thread in Original format
skip
ja taas tampereelle!

http://www.iglu.fi/

mukana myös

goldenscan
miika kuisma
u&k
ja
kenjido okiru(!?!?)


itse olen ainakin varmasti tuolla, jos ei nyt jotain aivan ihmeellistä tapahdu ja en pääse! liput tännekin aika halvat IMO! 10€/12€

edit:
ja päivähän on lauantai 5.6.
Puuhis
Jee! Tuonne kait sitten. Mutta millon tuo on? Ai nuo on niitä psykepingviinejä ja progemammutteja mitä StreetBeatin seinällä on. :D
Mr.Mystery
Kato Goldenscanikin... hmm... pitäisiköhän suunnitella matkaa tampereelle...
skip
quote:
Originally posted by Puuhis
Jee! Tuonne kait sitten. Mutta millon tuo on? Ai nuo on niitä psykepingviinejä ja progemammutteja mitä StreetBeatin seinällä on. :D





ohops! unohtui mainita! 5.6

pitänee editoida eka postaus!:D
XeQtOr
Tampereesta on näköjään muodostumassa jonkinlainen Suomen "trancepääkaupunki"..

J'00'F 2x :eyes:
Marco V :eyes:
Goldenscan :eyes:
Ben Lost :eyes:
Gabriel & Dresden :eyes:

Stadiki jää jälkeen...

Tuskin ite jaksan manseen kuiteskaa raahautua ku ei oo autoa käytössä..
XeQtOr
quote:
Originally posted by skip

kenjido okiru(!?!?)


Okiru on vissiin ihan suomalainen kaveri, joka soittelee kaiketi jotain progebreiksejä ja progee. Plattarin foorumeilta löytyy jotain äijän miksauksia..
Thunder5
Joo tuonne olis tarkotus raahautua, ku ei matkaakaan ole kuin 20km tai jotain.. :)
Eis
TONNE! :)
Noin halpakin vielä, eikä matkaakaan kun 6km mulla eli oon 100-varmasti tuolla :)
Kiva on ehkä vähän pieni tollasille bileille, noh sen näkee sitten ;)
ravec
Tänne....
thomas
tänne tänne :)

skip
ei enää tarvi kauaa odotella!:D

liput on hommattu ja yöpymispaikka kaverin vanhan armeijakaverin luona.:)

muutamat pääsykokeet alkuviikosta pois alta vielä, niin sitten pääsee lauantaina juhlimaan! harmi tosin, että vielä seuraavallakin viikolla joutuu kahteen pääsykokeeseen venymään!
Thunder5
quote:
Originally posted by skip
ei enää tarvi kauaa odotella!:D

liput on hommattu ja yöpymispaikka kaverin vanhan armeijakaverin luona.:)

muutamat pääsykokeet alkuviikosta pois alta vielä, niin sitten pääsee lauantaina juhlimaan! harmi tosin, että vielä seuraavallakin viikolla joutuu kahteen pääsykokeeseen venymään!



Off-topic: Onkohan vika sivustossa vai missä ku näyttää nuo skandinaaviset merkit menevän vähän vtuilleen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement