|
john "00" fleming suomeen, taas!
|
View this Thread in Original format
| skip |
ja taas tampereelle!
http://www.iglu.fi/
mukana myös
goldenscan
miika kuisma
u&k
ja
kenjido okiru(!?!?)
itse olen ainakin varmasti tuolla, jos ei nyt jotain aivan ihmeellistä tapahdu ja en pääse! liput tännekin aika halvat IMO! 10€/12€
edit:
ja päivähän on lauantai 5.6. |
|
|
| Puuhis |
| Jee! Tuonne kait sitten. Mutta millon tuo on? Ai nuo on niitä psykepingviinejä ja progemammutteja mitä StreetBeatin seinällä on. :D |
|
|
| Mr.Mystery |
| Kato Goldenscanikin... hmm... pitäisiköhän suunnitella matkaa tampereelle... |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Jee! Tuonne kait sitten. Mutta millon tuo on? Ai nuo on niitä psykepingviinejä ja progemammutteja mitä StreetBeatin seinällä on. :D |
ohops! unohtui mainita! 5.6
pitänee editoida eka postaus!:D |
|
|
| XeQtOr |
Tampereesta on näköjään muodostumassa jonkinlainen Suomen "trancepääkaupunki"..
J'00'F 2x :eyes:
Marco V :eyes:
Goldenscan :eyes:
Ben Lost :eyes:
Gabriel & Dresden :eyes:
Stadiki jää jälkeen...
Tuskin ite jaksan manseen kuiteskaa raahautua ku ei oo autoa käytössä.. |
|
|
| XeQtOr |
| quote: | Originally posted by skip
kenjido okiru(!?!?)
|
Okiru on vissiin ihan suomalainen kaveri, joka soittelee kaiketi jotain progebreiksejä ja progee. Plattarin foorumeilta löytyy jotain äijän miksauksia.. |
|
|
| Thunder5 |
| Joo tuonne olis tarkotus raahautua, ku ei matkaakaan ole kuin 20km tai jotain.. :) |
|
|
| Eis |
TONNE! :)
Noin halpakin vielä, eikä matkaakaan kun 6km mulla eli oon 100-varmasti tuolla :)
Kiva on ehkä vähän pieni tollasille bileille, noh sen näkee sitten ;) |
|
|
| skip |
ei enää tarvi kauaa odotella!:D
liput on hommattu ja yöpymispaikka kaverin vanhan armeijakaverin luona.:)
muutamat pääsykokeet alkuviikosta pois alta vielä, niin sitten pääsee lauantaina juhlimaan! harmi tosin, että vielä seuraavallakin viikolla joutuu kahteen pääsykokeeseen venymään! |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by skip
ei enää tarvi kauaa odotella!:D
liput on hommattu ja yöpymispaikka kaverin vanhan armeijakaverin luona.:)
muutamat pääsykokeet alkuviikosta pois alta vielä, niin sitten pääsee lauantaina juhlimaan! harmi tosin, että vielä seuraavallakin viikolla joutuu kahteen pääsykokeeseen venymään! |
Off-topic: Onkohan vika sivustossa vai missä ku näyttää nuo skandinaaviset merkit menevän vähän vtuilleen... |
|
|
|
|