|
Je nieuwe platen - Deel XII (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Effe kijken of hij nog ergens te verkrijgen is. |
Vast wel.. Releasedatum was 2 juni :)
[EDIT] Net vandaag binnen bij only-djs iig, en met een beetje zoeken zal ie ergens in A'dam ook wel te vinden zijn :) |
|
|
| djrenco |
weer is 3 plaatjes bestelt bij only djs;) :
Thomas Datt - 2v2 (Discover)
MMDC - No More Rain (Vandit)
Thrillseekers - New Life (Adjusted) |
|
|
| blighty |
| quote: | Originally posted by basd
Maar eens even iets meer tekst over een gekocht plaatje.. Misschien wel leuk om te lezen en zo niet dan niet.
P. van Dongen vs. G.W.P. Gatzigristos - AH Erlebnis [WOLFSKUIL 003]
Moeilijke naam voor een hele lekkere release op het kleine, Hollandse Wolfskuil label (Nijmegen) van Darko Esser (ook Joris Voorn heeft hier een release op gehad, nl. The way things appear [Wolfskuil 001]). Op de A-kant twee tracks van P. van Dongen, waarvan de A1 (Auburn) m.i. zeker de beste is.. Een heerlijke sfeervolle spacy offbeat technotrack, beetje dezelfde stijl als de door mij nog steeds zeer gewaardeerde Steve Rachmad - Maluma. Of zoiets het op de dansvloer goed doet in een land waarin de harde techno overall het meest gewaardeerd wordt valt te betwijfelen, maar om te luisteren (en voor mij ook om te draaien) is het geweldig.. Graag meer van dit soort nummers!
De andere kant biedt twee tracks van een man wiens naam klinkt als een Griekse B-porno-acteur. Ook hier geldt weer m.i. 'de eerste de beste', de B1 is een lekkere minimale diepe maar stevige technotrack, met een heerlijke break waarna het nummer weer stevig losgaat. Leuk voor wat verderop in een set. Dit is denk ik ook de track op de plaat die de meeste mensen het meest aan zal spreken.
Cijfers geven doe ik niet aan, maar ik heb al een tijdje naar deze release uit zitten kijken en hij stelt me zeker niet teleur. Alleen jammer dat zowel de A2 als de B2 me niet echt kunnen boeien, maar als twee van de vier tracks top zijn is dat geen reden om em te laten liggen.
Nog even een random feitje: de naam 'AH Erlebnis' is een resultaat van het feit dat deze twee producers elkaar ontmoet hebben tijdens het werk in de lokale (Nijmeegse) Appie Heijn. |
En laat zijn broer, Sam van Dongen nou net een goede vriend van mij zijn ;) Ik heb deze thread naar hem doorgestuurd :) |
|
|
| Bailey |
Marco Bailey & Tom Hades - Rigoria EP
D.Rodell Vs. Jim Fish - Turn of the Bubble EP
Devilfish Vs. Alexander Koning - Esa Ola EP
W Jorg Henze - Delivery Girl EP
Adam Beyer - Swedish Steel ltd EP
Mhonolink - Technique Allstars EP
DJ Misjah - Flip The Data EP
Redhead - Grave Digger EP
Nog een paar met flinke korting:
Stanny Franssen - I Love Techno Anthem 2003 EP(0.81 euro)
Eddy Tribe- Anabolic EP (0.81 euro)
En van Chicane overgenomen:
Ben Sims - Unreleased remixes EP |
|
|
| raoel |
Vrijdag avond besteld bij DG, verwacht ze morgen binnen:
BT - Force Of Gravity (Tiesto Mix)
Markus Schulz pres. Elevation Somewhere (Airwave Remix)
A.Matsumoto & DJ Yoshi - Dreamer (Luke Chable Remix)
MK-S - Illuminate
Aly & Fila - Eye Of Horus (Solid Globe maar vooral de ronski speed remix)
Randy Katana - In-Silence (Txitarro Remix)
Mark Norman - Phantom Manor / Rush
DJ Tiesto - Obsession (Frank Biazzi Remix)
Solid Globe - Sahara
Ik wilde ook nog:
Lightscape - Inner-warmth
Maar die was al uitverkocht.
Dus die ga ik van de week bij rare halen.
Net als:
The Thrillseekers - New Life |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by blighty
En laat zijn broer, Sam van Dongen nou net een goede vriend van mij zijn ;) Ik heb deze thread naar hem doorgestuurd :) |
:)
Vrijdag gekocht:
Jel Ford & Oscar Charlie - First of many EP [JERICHO 027] |
|
|
| MennoB |
Igor S - Airforce One
John Remedy - Ventricle/Catharsis (Lekkere B-kant zeg:crazy: )
Cosmic Gate - Ultra Curve/Tomorrow
MK-S - Illuminate (Mind One Remix :crazy: )
Mark Norman - Phantom Manor/Rush :crazy:
Floyd - Any Given Day
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Mix :crazy: )
M.I.B. - Keep Pushin/Sambatronic (Lekkere plaat hoor!! zijn offbeat samples een beetje in ofzo :D)
Fictivision vs. Phynn - Escape
Three Drives - Signs From The Universe/Separate Rooms
Markus Schulz press. Elevation - Somewhere/Clearblue (Airwave Remix :crazy: )
Heerlijke lijst, al zeg ik het zelf :D |
|
|
| Gotcha85 |
Maharishi - Sonic breeze
Blue Haze - Regaining conciousness (heerlijke breaks mix :eek: )
Oliver Shine - Northstar/Southstar
Avus - Real
M.I.B. - Keep Pushin/Sambatronic
Stef Vrolijk - Little julia/first monday of the month
Nathan Fake - Watlington Street EP (Adamedge, Bored of House :crazy: )
Age of Love - Age Of Love 2004 |
|
|
| Gotcha85 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Age Of Love - Age Of Love (2004 remixes) Vette plaat alleen jammer dat die b-kant (mr sam mix, waarvoor ik deze plaat toch voor heb gekocht) zo zacht is opgenomen. Heeft iemand hier ook last van of is het alleen de plaat die ik heb?
|
Tsja idd heb hetzelfde probleem, maar gewoon de gain (bijna) vol open en gaan met die banaan :D |
|
|
| AversusZ |
The Green Martian - Best of EP met o.a Industry & Harmonic Minor
DJ Tiesto - Theme From Norefjell [Black Hole Recordings]
Limited repress bij Dancegrooves :) |
|
|
| Bailey |
Mark Broom - Shanty Star:eyes: :eyes:
Henrik B - Teorama |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by AversusZ
The Green Martian - Best of EP met o.a Industry & Harmonic Minor
DJ Tiesto - Theme From Norefjell [Black Hole Recordings]
Limited repress bij Dancegrooves :) |
Ik las dit een half uur geleden:
Inmiddels heb ik het volgende besteld:
The Thrillseekers - New Life
The Green Martian - Best of EP
DJ Tiesto - Theme From Norefjell
Deze heb ik gister binnen gehad:
BT - Force Of Gravity (Tiesto Mix)
Markus Schulz pres. Elevation Somewhere (Airwave Remix)
A.Matsumoto & DJ Yoshi - Dreamer (Luke Chable Remix)
MK-S - Illuminate
Aly & Fila - Eye Of Horus (Solid Globe maar vooral de ronski speed remix)
Randy Katana - In-Silence (Txitarro Remix)
Mark Norman - Phantom Manor / Rush
DJ Tiesto - Obsession (Frank Biazzi Remix)
Solid Globe - Sahara
En
Lightscape - Inner-warmth
Ga ik morgen ophalen bij rare. Had ik alvast gereserveerd.
En omdat The Thrillseekers - New Life bij rare een stuk duurder was nu dus ook maar via DG.
[edit]
Toenstraks voor de gein even mijn platen geteld en ik kwam op 199 uit.
Lightscape - Inner-warmth
wordt morgen mijn 200e plaat!
Ik draai nog geen anderhalf jaar. Vorig jaar eind Januari mijn decks gekocht.
Wie zei dat dit een dure hobby was? |
|
|
|
|