return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
התגייסתי היום :)))))) (pg. 2)
View this Thread in Original format
TTman
קטן עלייך מארק

יהיה טוב
:D
yonih
יא מנייאק!!!!!!! שיהיה לך רק בהצלחה!

אם תוכל גל, תגנוב לי איזה " אבן יקרה"....... חחחחחחחחח
YoraY
זונה :>
KrazyDJs
בהצלחות שלך גבר :P
TTman
quote:
Originally posted by yonih
יא מנייאק!!!!!!! שיהיה לך רק בהצלחה!

אם תוכל גל, תגנוב לי איזה " אבן יקרה"....... חחחחחחחחח



חחחחחחחחחחח, ג'ו אני חולה עלייך

??? אבל אתה לא אמור לסגור שבת
:D :p
ronsh
וואלה בהצלחה גל אחי...
בהזדמנות זאת אני שמח לבשר שסיימתי את הטירונות בהצלחה...

ואני רגע לפני התחלת הטחינה האמיתית...
TTman
quote:
Originally posted by ronsh
וואלה בהצלחה גל אחי...
בהזדמנות זאת אני שמח לבשר שסיימתי את הטירונות בהצלחה...

ואני רגע לפני התחלת הטחינה האמיתית...



איפה אתה ?
yonih
אני סוגר שבת בבסיס אבל גיליתי שיש
לי גישה לאינטרנט מהיר בבסיס.
אני גם יכול להתחבר מפה לאיי סיי
TTman
quote:
Originally posted by yonih
אני סוגר שבת בבסיס אבל גיליתי שיש
לי גישה לאינטרנט מהיר בבסיס.
אני גם יכול להתחבר מפה לאיי סיי



חחחחחחחחחחחחחחחח

שכונההההההההההההההההההההההההההה
:haha: :happy2:
Sniper
שיהיה במזל טוב אח שלי!!!

ת'אחלס אבן יקרה זה פשוט אחד הדברים היותר איכותיים שיש בצבא, וביכלל זה הקורס הכי יוקרתי של חיל קשר שאגב זה חייל חרא.. אניי הייתי בחייל הקשר סעממק לקח לי חודשיים לצאת מהחור הזה.

אבל עדיין אבן יקרה זה ליגה!! ושירות ביזיוני הרבה יותר..

markfeldman
quote:
ת'אחלס אבן יקרה זה פשוט אחד הדברים היותר איכותיים שיש בצבא, וביכלל זה הקורס הכי יוקרתי של חיל קשר שאגב זה חייל חרא.. אניי הייתי בחייל הקשר סעממק לקח לי חודשיים לצאת מהחור הזה.


נראה לך ?

מה עם הקורסים של ממר"ם ?
TTman
quote:
Originally posted by markfeldman
נראה לך ?

מה עם הקורסים של ממר"ם ?



אין על אבן יקרה
:D ;)

"השם החדש זה "אבנט ירוק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement