|
התגייסתי היום :)))))) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
קטן עלייך מארק
יהיה טוב
:D |
|
|
| yonih |
יא מנייאק!!!!!!! שיהיה לך רק בהצלחה!
אם תוכל גל, תגנוב לי איזה " אבן יקרה"....... חחחחחחחחח |
|
|
| KrazyDJs |
| בהצלחות שלך גבר :P |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by yonih
יא מנייאק!!!!!!! שיהיה לך רק בהצלחה!
אם תוכל גל, תגנוב לי איזה " אבן יקרה"....... חחחחחחחחח |
חחחחחחחחחחח, ג'ו אני חולה עלייך
??? אבל אתה לא אמור לסגור שבת
:D :p |
|
|
| ronsh |
וואלה בהצלחה גל אחי...
בהזדמנות זאת אני שמח לבשר שסיימתי את הטירונות בהצלחה...
ואני רגע לפני התחלת הטחינה האמיתית... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by ronsh
וואלה בהצלחה גל אחי...
בהזדמנות זאת אני שמח לבשר שסיימתי את הטירונות בהצלחה...
ואני רגע לפני התחלת הטחינה האמיתית... |
איפה אתה ? |
|
|
| yonih |
אני סוגר שבת בבסיס אבל גיליתי שיש
לי גישה לאינטרנט מהיר בבסיס.
אני גם יכול להתחבר מפה לאיי סיי |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by yonih
אני סוגר שבת בבסיס אבל גיליתי שיש
לי גישה לאינטרנט מהיר בבסיס.
אני גם יכול להתחבר מפה לאיי סיי |
חחחחחחחחחחחחחחחח
שכונההההההההההההההההההההההההההה
:haha: :happy2: |
|
|
| Sniper |
שיהיה במזל טוב אח שלי!!!
ת'אחלס אבן יקרה זה פשוט אחד הדברים היותר איכותיים שיש בצבא, וביכלל זה הקורס הכי יוקרתי של חיל קשר שאגב זה חייל חרא.. אניי הייתי בחייל הקשר סעממק לקח לי חודשיים לצאת מהחור הזה.
אבל עדיין אבן יקרה זה ליגה!! ושירות ביזיוני הרבה יותר.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | ת'אחלס אבן יקרה זה פשוט אחד הדברים היותר איכותיים שיש בצבא, וביכלל זה הקורס הכי יוקרתי של חיל קשר שאגב זה חייל חרא.. אניי הייתי בחייל הקשר סעממק לקח לי חודשיים לצאת מהחור הזה. |
נראה לך ?
מה עם הקורסים של ממר"ם ? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by markfeldman
נראה לך ?
מה עם הקורסים של ממר"ם ? |
אין על אבן יקרה
:D ;)
"השם החדש זה "אבנט ירוק |
|
|
|
|