return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
התגייסתי היום :)))))) (pg. 3)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
אין על אבן יקרה


אח שלי, אתה צעיר....
Eitan E
quote:
Originally posted by TTman
אין על אבן יקרה
:D ;)

"השם החדש זה "אבנט ירוק


יש לי חבר שגם התגייס לא מזמן לאבנט כחול
אני לא יודע מה הקשר וההבדל בינכם אבל הוא אמר לי שזה משהו איכותי הוא לומד מגמת מחשבים בסינגאלובסקי

ועוד חבר קרוב שלי התגייס אתמול לחיל אויר אמרו לו להתייצב מחר בטכני בחיפה אז הוא הרויח היום יום חופש

ועכשיו תורן של השאלות

גל: תגיד ביקשו ממך תעודה של י'ד ?

מארק: אם אני מגיע לבקום איזה חיל כדאי לי לבחור?

דרך אגב מברוק לגל על הקל"ב
:gsmile:
TTman
quote:
Originally posted by Eitan E
יש לי חבר שגם התגייס לא מזמן לאבנט כחול
אני לא יודע מה הקשר וההבדל בינכם אבל הוא אמר לי שזה משהו איכותי הוא לומד מגמת מחשבים בסינגאלובסקי

ועוד חבר קרוב שלי התגייס אתמול לחיל אויר אמרו לו להתייצב מחר בטכני בחיפה אז הוא הרויח היום יום חופש

ועכשיו תורן של השאלות

גל: תגיד ביקשו ממך תעודה של י'ד ?

מארק: אם אני מגיע לבקום איזה חיל כדאי לי לבחור?

דרך אגב מברוק לגל על הקל"ב
:gsmile:



לא ביקשו תעודה

וההבדל הוא, שאבנט כחול זה של חיל אויר, זה המערכת שמתפעלת את הטלפונים של חיל אויר

אבנט ירוק זה אותו דבר רק את כל הירוקים

שזה רוב הצבא

קיצר, חיל אויר זה חראאאאאאאאאאאאא
:D

גם לי יש חבר שהתגייס ביום ראשון, לקחו אותו לטכני
כל הזין לו

מארק, אני צ'ונג
:D

ואיתן, כשאתה מגיע לבקום, תבקש קב"ן
:p

תבקש הכל חוץ מחיל חימוש וחיל אויר

בהצלחה
:D

"ביום ראשון מתחיל לי קורס של ארבעה חודשים, "משהו טוב
markfeldman
quote:
מארק: אם אני מגיע לבקום איזה חיל כדאי לי לבחור


לא שלחו לך מנילה בדואר ?
Eitan E
quote:
Originally posted by markfeldman
לא שלחו לך מנילה בדואר ?


שלחו ורשמתי
1.חיל קשר
2.מודיעין
3.חיל אויר


אבל הצבא יכול גם לא להתייחס למה שרשמתי
ובנוסף רציתי לדעת איזה מקומות יכולים להציע לי לשרת בהם אני מתכוון מבחינת יחידות
בחיל הקשר ומודיעין
אבנט ירוק... וכדומה ומה מומלץ לפי דעתך
Eitan E
quote:
Originally posted by TTman
ואיתן, כשאתה מגיע לבקום, תבקש קב"ן
:p


בהצלחה
:D


על איזה גירסא כדאי לי ללכת על קופסת גפרורים עם נמלים או שכדאי לי להתחיל עם הקב"ן

:D :toothless

אם כבר מדברים על סיפרוי קב"ן זה באמת יכול להיות מצחיק
אז שפכו מה שיש לכם ותזרמו

אני שמעתי שאנשים שנכנסו לקב"ן אז בחדר של המזכירה שלו הם עשו ביד ממש ליד המזכירה
:stongue: :crazy:
KrazyDJs
אני קראתי פה בפורום
[ נראה לי סמוקמשין סיפר ]
שאפשר לבוא לקב"ן
לצייר על דף שמש
ולהגיד לו
"אני לא יוצא מפה עד שהשמש לא שוקעת"

:stongue:
עד היום אני נקרע מזה :D
Sniper
מארק אחי אני ביכלל לא מחשיב את ממר"ם, בשביל להתקבל לממר"ם אתה צריך ללמוד לפני הגיוס, וגם לחתום קבע.. לא כ"כ כיף לדעתי..


ועוד פעם
TTMAN
צודק, חי"א זה חרא!

איתן אחי חיל קשר זה סבבה רק תלוי לאיזה קורס אתהיוצא.
TTman
quote:
Originally posted by Sniper
איתן אחי חיל קשר זה סבבה רק תלוי לאיזה קורס אתהיוצא.



צודק במאת האחוזים


סיפורי קב"ן

אחד נכנס לחדר ועושה לקב"ן

?אתה יודע מי אני

?אז הקב"ן עונה לו, אתה יודע מי אני

?אז החייל אומר לו שוב, אתה יודע מי אני

ואז עולה לקב"ן על השולחן פורש את הידיים ואומר לו

אני ציפור, ועכשיו אני עף מפה

:D
markfeldman
בסופו של דבר, לא משנה איפה אתה נתקע, תמיד תוכל לשנות את "גורלך".

ואין משפט יותר טוב מלסכם את זה:

EVEN THE SMALLEST CREATURE CAN CHANGE THE COURSE OF THE FUTURE...

Hell_Copter
סיפורי קב"ן...


אחד נכנס עם איזה חיה מתה בקופסה ואומר לקב"ן אם אתה רוצה לדבר דבר עם העורך דין שלי ושם לו את הקופסה על השולחן


וסיפרו לי על אחד שבא כולו עם בגדים ורודים וגרב על היד ואמר לקב"ן
אני ומר ארנב חושבים שצריך לשנות את כל המדים בצבא לורוד
DJ-BON_v2
quote:
Originally posted by Eitan E
שלחו ורשמתי
1.חיל קשר
2.מודיעין
3.חיל אויר


חי"ק לפני חמ"ן?! למה לעזאזל?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement