|
Just be Free DJ SETS
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
Lees hier net een artikel over het nieuwe album van Tiësto in de krant en blijkbaar gaat hij een aantal DJ sets op 20 mei doen in een paar treinstations ter voorstelling van zen album. Locaties zijn nog geheim. Hou Tiësto.com maar in de gaten zou ik zeggen :tongue2
edit: niet lette op de brakke zinsconstructie
edit: leuk verjaardagscadeau heb dan net geen examen dat direct in de buurt is, nu nog hopen op brussel centraal :toothless |
|
|
| Wildfir3 |
| zal wel nl-only zijn hoor |
|
|
| eieregooie |
| klopt... en ik dacht dat de stations ook al bekend waren... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by eieregooie
klopt... en ik dacht dat de stations ook al bekend waren... |
idd
maar ik zou niet tussen gillende tienermeisjes gaan staan.. ;) |
|
|
| lemon squash |
| dat hij maar s in antwerp centraal komt draaien! t zou wel feest zijn, in die grote vertrekhal :crazy: |
|
|
| emma |
je kon naar't schijnt meedoen met een wedstrijd op DONNA om mee in die trein te zitten ...
heb het zelf niet gehoord maar jongen die het gewonnen had was helemaal in de wolkjes |
|
|
| Wildfir3 |
| hoe zou ge zelf zijn :) |
|
|
| TOR |
| even mezelf corrigeren dan -> gillende tienerjongens |
|
|
| Tiger777 |
| Ik trakteer op breezer!!:p |
|
|
| Kaidreas |
| en ik verkoop cowboyhoedjes |
|
|
|
|