|
Eerwaarde zuiderburen _O_
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Close deze thread maar weer als jullie mij en jullie noorderburen kunnen helpen met deze vraag:
Wat is in Belgie de site van jullie 'kamer van koophandel' (de instantie waar je je bedrijf registreerd)...
Waarom deze vraag? Nou om te kijken wanneer Banshee worx werd opgericht officieel.. dit naar aanleiding van de banshee competitie :)
Volgens mij is het de 12e mei van 2003 .. want dat was een maandag.. 7 mei is het aangekondigt in de nieuwsbrief van bonzai. Het antwoord ligt tussen 9 en 15 mei.
Mijn nederige dank als Hollander :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat mensen al niet doen voor een jaar gratis vinyl! :p |
|
|
| TOR |
heb wat op Google gezocht..
het persbericht over de relaunch werd vorig jaar op 7 mei de wereld in gestuurd, maar wanneer Banshee concreet is gestart is niet duidelijk :(
moeilijke vraag. wordt gokken.. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by TOR
heb wat op Google gezocht..
het persbericht over de relaunch werd vorig jaar op 7 mei de wereld in gestuurd, maar wanneer Banshee concreet is gestart is niet duidelijk :(
moeilijke vraag. wordt gokken.. |
idd :confused: |
|
|
| Wildfir3 |
| hehe zalig wat ge met zo'n zoektochtje toch allemaal vindt hé... adressen van ydr, lolo,... :) |
|
|
| Wildfir3 |
trouwens, voor hen die nog zoeken:
 |
|
|
| Wildfir3 |
| gelieve trouwens niet té veel door te zeggen... aangezien ge al nederlands moet kennen, is de kans groot dat de hoofdprijs naar iemand van ons zou kunnen gaan hé, ALS het niet te veel wordt doorgezegd :p |
|
|
| Freezel |
| Wildfir3, sinds wanneer draai jij Britney Spears ;) |
|
|
| Wildfir3 |
die above & beyond radio edit van everytime rox man :D
ik had trouwens wel zo'n reacties verwacht :p |
|
|
| TOR |
schitterend werk, steven :)
ik dacht al dat Banshee ons op het verkeerde spoor gezet had, want de officiële opening van de kantoren was op 21 mei..
blijkbaar toch in de periode die ze vermelden in de vraag..
btw dat is geen Nederlands hoor, dat is een gerechtelijk zootje dat op een taal moet lijken :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| , fout gegokt, daar gaat de hoofdprijs...:sadgreen: |
|
|
|
|