|
Eurosong 2004
|
View this Thread in Original format
| TranceSeeker |
22ste, dat ze niet eerste ging worden had ik wel gedacht, maar voorlaatste, dat is een beetje een afgang en ook niet echt verdiend vond ik.
De act die ze deed was ronduit slecht naar mijn gevoel, het straalde geen kracht uit op dat grote podium.
Wel hebben voor één keer de besten gewonnen naar mijn gevoel.
Mijn pronostiek was
1.Oekraine
2.Griekenland
3.Duitsland
4.Belgie :D
5. Servie - montenegro
Ik zat er wel kort bij :) |
|
|
| TOR |
heb niet alle nummers volledig gezien, maar uit de samenvatting kon ik afleiden dat er heel wat tussen zat, en dat Xandee zeker in de linker kolom hoorde.
maar ja, politiek speelt de voornaamste rol tegenwoordig..
het liedje van de winnares was iets speciaals.. vrij slordig vond ik, maar het was origineel.
Servië-Montenegro was #1 voor mij.
en Spanje, maar ik heb een zwak voor salsa/latino.. :) |
|
|
| Gladius |
ik heb het nummer altijd slecht gevonden, maar had toch niet gedacht dat het zo laag zou eindigen (er waren warempel nóg slechtere nummers).
Het blijft een vriendjespolitiek tot en met, das echt een schande eigenlijk. Ik vind ook dat elk land in hun eigen taal moet zingen ...(of in 1 vd officiële) |
|
|
| Wildfir3 |
| kvind het eigenlijk raar dat nog zoveel jonge mensen daarnaar kijken. Da's uiteindelijk gewoon een internationale versie van tien om te zien eh :) |
|
|
| pooley |
gewoon lachen ja.
en het nummer suckte ook maja wa suckt er ni in de Belgische muziek scene (behalve mike :p ) |
|
|
| TranceSeeker |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
kvind het eigenlijk raar dat nog zoveel jonge mensen daarnaar kijken. Da's uiteindelijk gewoon een internationale versie van tien om te zien eh :) |
Vind het echt super, ijk er elk jaar naar, de sfeer, de spanning, love it
Verleden jaar ging ik echt uit de bol, toen Belgie zo nipt 2de werd, compleet uit de bol lol
Twas verleden jaar ook wel een zalig nummer.
Beetje in de sfeer van Servie-montenegro |
|
|
| Tiger777 |
| Laat ons eerlijk zijn en zeggen dat de belgische inzending maar 13 in een dozijn kitch was he :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
hmmm ... voor de goede luisteraars:
opbouw & drums van winnaar van dit jaar = winnaar van vorig jaar
ongeloofelijk ... origineel zeggen ze dan :rolleyes: |
|
|
| Belgian Bonzai |
Dat M.I.K.E. eens een inzending doet, hé. Om aan de definitie van song te voldoen gooien we er gewoon 'Enjoy' tussen zoals in Silver Bath :D
Watte, nie serious? Wel serieus! Weggestemd waarschijnlijk, maar dan weten een pak mensen meer dat deze muziek bestaat, als we door de pre-selecties geraken toch (is Betty ook gelukt, dus...). Ik vrees wel voor senioren op Antwerp is Burning dan :nervous: :toothless |
|
|
| CygnusX |
| Mijn favorieten waren Albanië en Turkije. Het was weer leuk, hoogtepunt van de optredens vond ik Deen met 'In The Disco' :haha: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Ik vrees wel voor senioren op Antwerp is Burning dan :nervous: :toothless |
Die zijn er al hoor:whip: |
|
|
| Nabistai |
Net zoals met sergio dachten de meeste mensen da we eurosong op 1 been gingen winnen...
Yeah right!
Ik wist meteen dat oekraine de winnaar ging zijn, het liedje was slecht gezongen MAAR er was show. Net dezelfde reden waarom de vorige winnar gewonnen had. |
|
|
|
|