return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Proficiat BETA! :)
View this Thread in Original format
Zehra
Meltoz
He he :) Feestjjeuh :D Mooi gedaan Zehra, helemaal TOP meid, ma ging de gij nie wa minder gaan posten of heb'k da maar gedroomd ;) :p

En die examens binnenkort, hup hup achter die boeken :rolleyes: :p
Zehra
quote:
Originally posted by Meltoz
He he :) Feestjjeuh :D Mooi gedaan Zehra, helemaal TOP meid, ma ging de gij nie wa minder gaan posten of heb'k da maar gedroomd ;) :p

En die examens binnenkort, hup hup achter die boeken :rolleyes: :p

ehehe! feestjeuh in de zomer! op de bbq eens goe '1 year' beta vieren en alle celebs een uitnodiging sturen.. kzal die wel maken :D

ow examens... euhm ja. kmoet straks werken! :) en int weekend studeer ik bijna nooit de laatste tijd. only work for me! :toothless
Freezel
Gefeliciteerd BeTa boys & girls :) Waar is de taart en wanneer het feest :p
Zehra

of beter:

oooh te mooi om op te eten! :stongue:
Wildfir3
tijd voor de contests
Zehra
quote:
Originally posted by Wildfir3
tijd voor de contests

pie-eating contest? :stongue:
emma
congrats

zehra for mod :D
Pumaz
We hebben maar eentje nodig, en Benny is niet echt te druk met wat hij moet doen denk ik.
Zehra, give it up :p
Anyway, als ik mij niet vergis zit Johan erachter dat wij een BeTA forum hebben, dus hiermee bedankt, zonder hem waren we niet zo berucht :D
Zehra
quote:
Originally posted by Pumaz

yeah right! gij kent me echt niet eh! :rolleyes:

wacht maar als ik binnekort mod ben... :p

Pumaz
Personally... I don't give a :p
Als ge een goeie reden hebt om mod te willen zijn zal ik u wel steunen, maar als het om de power gaat:whip:
Dus: waarom wil je mod worden?
en zeg ni "omdat het tof lijkt"
CygnusX
Proficiat aan alle beta's voor dit leuk clubje :D
We zijn trouwens vorige week over de 20000 posts gegaan, woohoo!!!!

quote:
We hebben maar eentje nodig, en Benny is niet echt te druk met wat hij moet doen denk ik.

Zehra, face it, je enige hoop is om Swamper te verleiden en hem dan zover te krijgen dat hij een uitzondering voor je maakt :p

quote:
Anyway, als ik mij niet vergis zit Johan erachter dat wij een BeTA forum hebben, dus hiermee bedankt, zonder hem waren we niet zo berucht :D

Dat klopt, zonder Johan was ons forumpje er misschien nooit geweest :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement