return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Proficiat BETA! :)
View this Thread in Original format
Zehra
Meltoz
He he :) Feestjjeuh :D Mooi gedaan Zehra, helemaal TOP meid, ma ging de gij nie wa minder gaan posten of heb'k da maar gedroomd ;) :p

En die examens binnenkort, hup hup achter die boeken :rolleyes: :p
Zehra
quote:
Originally posted by Meltoz
He he :) Feestjjeuh :D Mooi gedaan Zehra, helemaal TOP meid, ma ging de gij nie wa minder gaan posten of heb'k da maar gedroomd ;) :p

En die examens binnenkort, hup hup achter die boeken :rolleyes: :p


ehehe! feestjeuh in de zomer! op de bbq eens goe '1 year' beta vieren en alle celebs een uitnodiging sturen.. kzal die wel maken :D

ow examens... euhm ja. kmoet straks werken! :) en int weekend studeer ik bijna nooit de laatste tijd. only work for me! :toothless
Freezel
Gefeliciteerd BeTa boys & girls :) Waar is de taart en wanneer het feest :p
Zehra


of beter:



oooh te mooi om op te eten! :stongue:
Wildfir3
tijd voor de contests
Zehra
quote:
Originally posted by Wildfir3
tijd voor de contests


pie-eating contest? :stongue:
emma
congrats


zehra for mod :D
Pumaz
We hebben maar eentje nodig, en Benny is niet echt te druk met wat hij moet doen denk ik.
Zehra, give it up :p
Anyway, als ik mij niet vergis zit Johan erachter dat wij een BeTA forum hebben, dus hiermee bedankt, zonder hem waren we niet zo berucht :D
Zehra
quote:
Originally posted by Pumaz
Zehra, give it up :p


yeah right! gij kent me echt niet eh! :rolleyes:

wacht maar als ik binnekort mod ben... :p

Pumaz
Personally... I don't give a :p
Als ge een goeie reden hebt om mod te willen zijn zal ik u wel steunen, maar als het om de power gaat:whip:
Dus: waarom wil je mod worden?
en zeg ni "omdat het tof lijkt"
CygnusX
Proficiat aan alle beta's voor dit leuk clubje :D
We zijn trouwens vorige week over de 20000 posts gegaan, woohoo!!!!

quote:
Originally posted by Pumaz
We hebben maar eentje nodig, en Benny is niet echt te druk met wat hij moet doen denk ik.
Zehra, give it up :p


Zehra, face it, je enige hoop is om Swamper te verleiden en hem dan zover te krijgen dat hij een uitzondering voor je maakt :p

quote:
Originally posted by Pumaz
Anyway, als ik mij niet vergis zit Johan erachter dat wij een BeTA forum hebben, dus hiermee bedankt, zonder hem waren we niet zo berucht :D


Dat klopt, zonder Johan was ons forumpje er misschien nooit geweest :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement