|
Proficiat BETA! :)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
 |
|
|
| Meltoz |
He he :) Feestjjeuh :D Mooi gedaan Zehra, helemaal TOP meid, ma ging de gij nie wa minder gaan posten of heb'k da maar gedroomd ;) :p
En die examens binnenkort, hup hup achter die boeken :rolleyes: :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
He he :) Feestjjeuh :D Mooi gedaan Zehra, helemaal TOP meid, ma ging de gij nie wa minder gaan posten of heb'k da maar gedroomd ;) :p
En die examens binnenkort, hup hup achter die boeken :rolleyes: :p |
ehehe! feestjeuh in de zomer! op de bbq eens goe '1 year' beta vieren en alle celebs een uitnodiging sturen.. kzal die wel maken :D
ow examens... euhm ja. kmoet straks werken! :) en int weekend studeer ik bijna nooit de laatste tijd. only work for me! :toothless |
|
|
| Freezel |
| Gefeliciteerd BeTa boys & girls :) Waar is de taart en wanneer het feest :p |
|
|
| Zehra |

of beter:

oooh te mooi om op te eten! :stongue: |
|
|
| Wildfir3 |
| tijd voor de contests |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
tijd voor de contests |
pie-eating contest? :stongue: |
|
|
| emma |
congrats
zehra for mod :D |
|
|
| Pumaz |
We hebben maar eentje nodig, en Benny is niet echt te druk met wat hij moet doen denk ik.
Zehra, give it up :p
Anyway, als ik mij niet vergis zit Johan erachter dat wij een BeTA forum hebben, dus hiermee bedankt, zonder hem waren we niet zo berucht :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Zehra, give it up :p
|
yeah right! gij kent me echt niet eh! :rolleyes:
wacht maar als ik binnekort mod ben... :p |
|
|
| Pumaz |
Personally... I don't give a :p
Als ge een goeie reden hebt om mod te willen zijn zal ik u wel steunen, maar als het om de power gaat:whip:
Dus: waarom wil je mod worden?
en zeg ni "omdat het tof lijkt" |
|
|
| CygnusX |
Proficiat aan alle beta's voor dit leuk clubje :D
We zijn trouwens vorige week over de 20000 posts gegaan, woohoo!!!! 
| quote: | Originally posted by Pumaz
We hebben maar eentje nodig, en Benny is niet echt te druk met wat hij moet doen denk ik.
Zehra, give it up :p |
Zehra, face it, je enige hoop is om Swamper te verleiden en hem dan zover te krijgen dat hij een uitzondering voor je maakt :p
| quote: | Originally posted by Pumaz
Anyway, als ik mij niet vergis zit Johan erachter dat wij een BeTA forum hebben, dus hiermee bedankt, zonder hem waren we niet zo berucht :D |
Dat klopt, zonder Johan was ons forumpje er misschien nooit geweest :) |
|
|
|
|