|
Tzah (Scorchio) @ 99ESC RADIO היום
|
View this Thread in Original format
| Black-Dragon |
קודם כל מזל טוב גיל שעלית ונראה אותך בטי אל וי :)
היום צח ינגן ברדיו אסקייפ בשעה 1 בלילה
כולכם מחוייבים להאזין :)
וכמובן לתמוך..תשלחו אס אמ אסים ותעזרו לו :)
תהנו |
|
|
| Scorchio |
תודה תודה
הכבוד כולו שלי
:)
אני מקווה שיילך טוב |
|
|
| Gil Shwarts |
לצערי אני לא אוכל להאזין אבל צח אם אתה עולה
עזוב אותך טיאסטו, אני ואתה בק 2 בק :)
שטיאסטו ימתין! |
|
|
| Scorchio |
מצפה לך קרב רציני
:) |
|
|
| Flotser |
אחי שיהיה מלא בהצלחה,
אני מקווה מאוד שיצא לי להקשיב לזה
:wtf:
תעלה אמן!!
:p :p :p
לא יצא לי הרבה אבל אני זוכר לפני איזה שנה ככה הקשבתי לסט שלך
ואהבתי מאוד מאוד,
ואתה וגיל
ILTA
וותיקים
אז בכלל כבוד
בהצלחה!!!
:wtf: :crazy: :p |
|
|
| idanhakia |
| אח שלי המון בהצלחה :gsmile: :gsmile: |
|
|
| Scorchio |
שוב תודה
יהיה טוב חברה
:) |
|
|
| Eitan E |
אח שלו תפרט מה הסגנון שלך אולי תתן טראקליסט של היום כי אני עוד לא שמעתי אותך ,בכל מקרה בהצלחה זה כבוד שטראנסאדיקט כנראה ינגן עם טייסטו
:toocool: |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה הרבה הצלחות צח..
ומזל טוב גיל..
מניח שלא יצא לי לשמוע..
אני כבר בטח אשן בשעה הזאת..
אבל אם מישהו יקליט, זה יהיה נחמד :p |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וואי שנים שלא שמעתי רדיו אבל נראה לי הגיע הזמן סוף סוף...
נראה אם קולטים בחור הזה 99 אפ אם
אה ומה האס אם אס להצביע? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מצפה לך קרב רציני
:) |
איזה קרב ואיזה רציני חחח
אחי אני מגיע לשם כדי להינות נטו
התחרות הזאת לא ממש מעניינת אותי
הקרב היחיד שיהיה הוא ברפיח :) |
|
|
|
|