|
Tzah (Scorchio) @ 99ESC RADIO היום (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אני מנגן פרוגרסיב טראנס בסט הזה
אני לא יפרסם טראקליסט כדי שלא יהרוס לכם
אבל יהיה משהו מיוחד אני מבטיח |
|
|
| TTman |
בהצלחה איש
יהיה טוב |
|
|
| Segev |
אללה צח שהיה לך בהצלחה אחי!!!
אמרתי לכל החברים במושב שמכירים אותך להצביע לך מקווה שהם יצביעו ;) |
|
|
| Gil Shwarts |
| רגע אז מה תנגן בטי אל וי? |
|
|
| Black-Dragon |
בינתיים יש אבי דורני...קצת מתלהב אבל טראקים נחמדים..חלקם קיטצ'ים :)
עכשיו הוא משלב את סאטלייט..מיקס מגעיל... חח
אבל השאר היו בסיידר |
|
|
| skelz |
צח אני לא אוכל להאזין לסט כי מחר יש לי בגרות באנגלית
זה 5 יחידות וזה פאקינג בחינה של 5 שעות
אני רוצה להיות עירני
אם אתם יכולים.. תקליטו בבקשה
תודה :) |
|
|
| Black-Dragon |
והוא התחיל
TALK LIKE A STRANGERRRRRRRRRRRRR |
|
|
| Black-Dragon |
santuary
:crazy:
מיקס חלקלק
chris_micali_-_Out There
עוד מיקס חלק וטוב
צח= עוד מוצר מעולה מבית
ILTA
:)
* הטראק אחריו לא שמעתי
עכשיו נראה לי
PLANISPHERE - HOSSANA |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
santuary
:crazy:
מיקס חלקלק |
:tongue2 :wtf:
צח אחי ברגע זה ביזבזתי עליך מעל 40 אגורות, אז אל תאכזב
בינתיים אתה תותח :p :crazy: |
|
|
| taltul |
| צח סוף סוף משיהו לא מפחד ושם את האיכות של הפרוגרסיב טראנס ברדיו כדי שאנשים סוף סוף יבינו מה זאת איכות-אמת!!!:) |
|
|
| taltul |
«::·.° Chris Micali - Out There °.·::» <|10:15|>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פרוגרסיב האוס טרי!!!!!! |
|
|
|
|