return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Trance.nu Summer Dance Event (pg. 3)
View this Thread in Original format
Tom Lont
Zeker een goede line-up, hoe krijgen jullie het voor elkaar om dit zonder entreegeld te doen, petje af :)

Wij gaan ook ff een kijkje nemen :D
ahp2002
quote:
Originally posted by Tom Lont
Zeker een goede line-up, hoe krijgen jullie het voor elkaar om dit zonder entreegeld te doen, petje af :)

Dankzij de DJ's die allemaal voor nop draaien.. (we hadden er zo nog 10 bij kunnen zetten :) ) Daarom is het feest ook op een vrijdag, anders hadden we voor Q-Beach flink wat geld moeten betalen.
Tim81
quote:
Originally posted by ahp2002
Dankzij de DJ's die allemaal voor nop draaien.. (we hadden er zo nog 10 bij kunnen zetten :) )

Wellicht een idee om dan iedere vrijdag een dergelijk feest te organiseren gedurende de zomer :crazy: :happy2: :tongue3 :haha: :toocool:
ahp2002
echt top. armin heeft ons feest genoemd in zn show, verder stonden we ook op id-t.com

er kunnen 900 man binnen en 1000 man buiten volgens Q-Dance.. laten we hopen dat we dat kunnen halen :D
eieregooie
Vrijdag, da's echt gunstig voor mij! Weer is belangrijke factor natuurlijk, maar denk dat ik er wel bij ben :)
Stephan
Leuke line-up zeg!

Maar ik kan er niet bij zijn omdat ik deze dag terug kom van mijn vakantie uit midden-amerika. Denk niet dat ik mezelf hier nog naartoe kan slepen.
Lynxx
Echt ideaal feest dit!!! Gratis feest, gratis vervoer, coole locatie en een super line-up.

Complimenten voor de organisatie.

Ik baal er ook echt wel van dat ik niet kan, kheb een wedstrijd in belgië.
ahp2002
foto's van de lokatie:

edit bezig met resizen
HiGH_NrG
Misschien is het handig je plaatjes even te resizen...
eieregooie
Duurt ff :p :D

Tim81
Met dit mooie weer begint het wel te kriebelen hoor die strandfeestjes! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement