return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Trance.nu Summer Dance Event (pg. 9)
View this Thread in Original format
Freezel
******de, ben er niet bij :mad: Moet hoop werk verzetten voor halfjaarcijfers van project op werk/stage :mad: :mad:
Excite
the weather sucks..since its raining is the main stage going to be covered or not?
M_Peror
quote:
Originally posted by Excite
the weather sucks..since its raining is the main stage going to be covered or not?

Never been there before, but I heard large parts of the venue are covered, so it'll be allright I suppose.

Balen Freezel! :(

Vertrek over enkele ogenblikken richting Bloemendaal... ETA ong. 14.00 uur... c u there! :D
dj_spare
ik ben over een stief kwartiertje ook weg... het weer boeit ff niet, hahaha ik lees de post boven diegene boven mij... main stage.. wat denken ze wel niet he... dat het buiten is ofzo :P
sanderheijnen2
weet niet of er nog ta-ers op het forum zitten maar even een vraagje:

wil zo vanuit het zuiden richting bloemendaal vertrekken maar weet de weg niet. kom vanuit Rotterdam dus rotterdam, den haag, einde stoplichten rechts richting wassenaar?(die weg met al die flitspalen?) en dan.....?

En even exact in bloemendaal....hoe vind je Q-beach en waar kun je (gratis:D ) je auto parken?

thxz:disbelief
HiGH_NrG
Ben weer thuis... Wou niet te laat thuis zijn in verband met Awakenings morgen. Maar het prima vertoeven aldaar, af en toen een beetje WINDDDDDDDDDDDDDDDD, maar prima te doen verder. Ik ben zelfs beetje verbrand... :eyes:

En er werd natuurlijk lekker gedraaid :D
BaRTeZ
was ook 3 uurtjes van de partij

leuke muziek, leuke locatie, leuk feest!
Partyhardy!
Was echt een super feestje met erg veel bekende gezellige mensen! :cool: :)
Donna
VEEL te veel bekende ppl in 1 keer,heb t maar opgegeven mensen een naampje te geven die ik zag lopen en ben maar gaan feesten;)

Was lekker,wanneer de volgende?:P
jp
Helaas is het niet gelukt nog effe langs te komen :(

dj_spare
Was een leuk feestje, Signum draaide VETJES! :D

Veel TA'ers weer ontmoet, was gezellig!! Alleen jammer van die wind en al da zand (wat wil je op een strand, maargoed) en het feit dat ik gister 6 uur lang in trein/bus heb vertoefd...
Donna
sjees das nie echt vet nee.
Signum en Misja vond ik idd errug lekker draaien,daarna zijn we opgestapt,astrid had een paar goeie platen maar haalt gewoon altijd de energie uit r set met de ellenlange breaks en gedoe,jammer,eerste 2 dj's hebbik nie echt gehoord,menno d jong deed ook een leuk setje,mist alleen nog zn dj ervaring imo.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Privacy Statement